Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

lastuja pitäs löytää! APUJA!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    lastuja pitäs löytää! APUJA!!

    eli pitäs löytää tollaseen A3 Turboon viri lastuja! mielellään jos eri osotteita sais niin vois vähän vertailla hintoja!

  • #2
    Kokeileppas nyt ensiksi vaikka tuota "search" nappulaa. Tai klikkaa banneria sivun ylälaidassa.

    Comment


    • #3
      Ja sitten kannattaa muistaa, että eurolla saa euron osan eikä köyhän kannata ostaa halpaa.

      Comment


      • #4
        www.turbotec.com -karala
        www.doc-power.com -revo,bsr
        www.pro-mo.info -apr

        MTM,ABT ..

        Comment


        • #5
          www.lmsracing.fi - ainakin MTM

          Comment


          • #6
            www.konig.fi, löytyy Lauttasaaresta Hki, 185hp/ 260nm huuti 1250.- muistaakseni, ja 170.- jos sen halu takas stanuks.
            Muistaakseni lastun merkki on abt

            Comment


            • #7
              ^ Taitaa tuossa olla vähän "merkki" lisää hinnassa. :D

              Comment


                #8
                Itse sain loistavaa apua Digituningin pojilta. WWW.DIGITUNING.COM

                Comment


                • #9
                  Ihan mielenkiinnosta:

                  Onko kokemusta -> http://www.wdracing.net/ ??
                  Duunikaveri oli hakenut ooppeliinsa ko. paikasta ja kehui ainakin tulosta, hintaa ja palvelua.

                  Threadin alottajan autoon lupailevat 150 hv -> 192hv ja 210Nm -> 270Nm

                  Hinta ei ainakaan päätä huimaa mutta laatu?!?

                  Hyvää ja halpaa ei saa, ellei osta kahta. Mutta jos jollain tosiaan kokemusta niin kertokaa.

                  Comment


                  • #10
                    www.streetturbo.fi Upsolutea löytyy myös Jääskeläiseltä.

                    Minkälaisia kokemuksia on eri merkeistä? Voisi Golffiin hommatta lastun, mutta hieman epäilyttää koko touhu. Itsellä ainakin on näistä valmiiksi säädetyistä lastuista vähän ananaspilleri kuva...

                    Golfin kone on AGU (siis Golf GTI 1.8T -98) ja ohjausboksin tiedot ainakin VAG-comin mukaan 06A 906 018 R, joten aivan kaikkia lastutus mahdollisuuksia ei edes taida saada. En ainakaan usko lastutuksen onnistuvan ilman piirin vaihtoa.

                    Hieman epäilyttää.

                    Comment


                    • #11
                      Kaverilla on ollut AGU koneinen APR:llä varustettuna jo vuoden päivät, eikö huonoa sanottavaa ole juurikaan kuullut.

                      Comment


                      • #12
                        Passatissa ollut WD Racingin asentama Upsolute vuoden päivät, lastu toiminut hyvin. Autossa kokeiltu myös "paremman luokan" lastua, jolla kaasuun reagointi oli pehmeämpää, mutta kulkupuoli heikompi johtuen vain 0.8 bar ahdoista vrt. Upsoluten 1.1 bar.

                        Veljen C4 A6 2.5 TDI:sstä (AAT) kokeiltiin Upsolutea, siinä taas lastu ei toiminut toivotusti, savutusta tuli liikaa. Autoon ei ole vielä ehditty testata muiden valmistajien lastuja, josko savutusvika olisikin autossa, mutta ainakaan vakiona ei tupruta.

                        Kuulemma joissakin autoissa Upsolute toimii hyvin, joissakin toimii huonosti. Kokeilemalla selviää, toimiiko omassa autossa.

                        WD Racingin asiakaspalveluun ole ollut tyytyväinen, lastutuksille on saanut tyytyväisyystakuuta 10-30 vrk, eli jos ei ole tyytyväinen (kuten A6:n kanssa), voi palauttaa lastun ja laskua ei tarvitse maksaa.

                        Comment


                        • #13
                          Tekevätkö muuten kokonaan tuon lastutuksen aina ECU:n irrotuksesta lähtien? Golfissa tuo ECU on niin käsittämättömän ahtaassa paikassa, josta ei edes sarjanumeroa mahdu näkemään. Ei tekisi mieli itse lähteä irroittelemaan. Näyttää sen verta epämiellyttävältä ja työläältä.

                          Kellään tietoa pystyyköhän AGU:a lastuttamaan kaapeleiden kautta?

                          Comment


                          • #14
                            Ainakin kaverin kokemusten mukaan AGU lastutetaan ainoastaan perinteisesti.

                            Comment


                            • #15
                              Kaasuvaijerilla varustettu 1.8T lastutetaan aina nimenomaan lastulla, ei diagnostiikkaportista.

                              Boardilla on BDM-tyyppinen liitin, mutta sitäkin kautta ohjelmointi edellyttää ecun irroittamista ja avaamista.

                              Comment


                                #16
                                Mikäli moottori on tyyppiä AGU, on chippi yleensä tyyppiä flash (29F200 PSOP 44). Kuitenkin ohjainyksikkötyypin vuoksi (M 3.8x) on vaihtoehdoista jäljellä vain perinteisin. Eli irroittamalla alkuperäinen lastu ja vaihtamalla tilalle uudella ohjelmalla varustettu tai ohjelmoimalla alkuperäinen (=flash) uudelleen ja laittamalla se takaisin.

                                Ei auta lääkkeeksi BDM:t eikä Fläsherit.

                                Comment


                                • #17
                                  Näin ajattelinkin.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X