1 turbolle,1 hukkaportille ,1 ilmanottoon/ulkoilmaan
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2t vm-92 n75/fuelcut kysymyksiä
Collapse
X
-
Noh eipä siitä tullu mitään,käsitin kyllä mihin mikäkin menee mutta ei ole paikkoja mihin kytkeä ennen turboa ja kompressorikoteloon. Pitää palikat irroittaa ja viiä pajalla teetättään "nipat" niihin että saan n75 takaisin toimintaan :D Tein sen väliaikaisen kytkennän eli imusarjasta suoraan letkun hukkaporttiin ja kävin kokeileen ja lopetti yliahtamisen,parhaillaan tais kävässä digimittarin mukaan 2.0 bar eli eikös se oo noin 1bar vai miten se nyt oli. Kiitoksia kovasti avuista.
Comment
-
Noita nippoja saa valmiinakin esim. Motonetistä, mutta pitää tietysti olla porakone, sopivat terät ja kierretappi jolla tehä sopiva reikä nipalle ja vähintään kompurakotelo pitää irrottaa... Suosittelisin melkeinpä et ruuvaat koko ahtimen irti ja purat pesät pois ja mittailet minkä kokoinen hyrrä on kyseessä. Samalla voi vähä sen kuntoa kartottaa.
Comment
-
Noniin n75 on kytketty ja toimii :D parhaillaan käypi ahtopaineet 1.2bar erillisellä ahtopainemittarilla mitattuna;mutta mutta aina kun jotakin saapi korjattua niin joku vika tulee johonki tai pahenee... :(
Ennen tyhjäkäynti seilasi vähäsen ja tasottu monesti. Nyt se pentele rytkyttää/hytkyttää/seilaa tyhjäkäynnillä eikä tasotu ollenkaan.. kylmänä käy paremmin. Puhistettiin kyllä tyhjäkäyntimoottori,mutta menikö sitten jotaki pieleen :( vai tarvikelambdako siellä kummittelee ja sekoittaa tyhjäkäyntiä?
Comment
-
Nonii nyt on sitten alettu purkaan kunnolla keula jakopää remontin takia ja kun moniurahihna kulu ihmeen nopeasti kokoajan. Noh nyt on vikaa selvitetty ja laturi kulkee eri linjassa kun muut 1 uran verran ulompana?? otin laturista boschin numeron 034 903 017. Onkohan laturi vaihettu vai minkä ihmeen takia se kulkee eri linjassa??
Comment
Comment