Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 2.2t vm-92 n75/fuelcut kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    1 turbolle,1 hukkaportille ,1 ilmanottoon/ulkoilmaan

    Comment


    • #32
      Pitkä haara imupuolelle ilmamassamittarin ja turbon väliin. Sen vastapuoli portin alakammioon. Jäljelle jäävä suorasta linjasta sivulle menevä kompressorikoteloon.
      Bypassille imusarjasta suoraan linja ilman mitään kommervenkkejä.

      Comment


      • #33
        Noh eipä siitä tullu mitään,käsitin kyllä mihin mikäkin menee mutta ei ole paikkoja mihin kytkeä ennen turboa ja kompressorikoteloon. Pitää palikat irroittaa ja viiä pajalla teetättään "nipat" niihin että saan n75 takaisin toimintaan :D Tein sen väliaikaisen kytkennän eli imusarjasta suoraan letkun hukkaporttiin ja kävin kokeileen ja lopetti yliahtamisen,parhaillaan tais kävässä digimittarin mukaan 2.0 bar eli eikös se oo noin 1bar vai miten se nyt oli. Kiitoksia kovasti avuista.

        Comment


        • #34
          Noita nippoja saa valmiinakin esim. Motonetistä, mutta pitää tietysti olla porakone, sopivat terät ja kierretappi jolla tehä sopiva reikä nipalle ja vähintään kompurakotelo pitää irrottaa... Suosittelisin melkeinpä et ruuvaat koko ahtimen irti ja purat pesät pois ja mittailet minkä kokoinen hyrrä on kyseessä. Samalla voi vähä sen kuntoa kartottaa.

          Comment


          • #35
            Kysymys vielä :D eikö se ole sama asia jos kytken sen yhen nipan mikä pitäs kompressorikoteloon laittaa niin ahtoputkeen ennen imusarjaa?? eikös se aja saman asian näin väliaikasesti siihen asti että saan aikaa alkaan laittaan tota autoa paremmin ajan ja rahan kans.

            Comment


            • #36
              kyllä se käy

              Comment


              • #37
                Noniin n75 on kytketty ja toimii :D parhaillaan käypi ahtopaineet 1.2bar erillisellä ahtopainemittarilla mitattuna;mutta mutta aina kun jotakin saapi korjattua niin joku vika tulee johonki tai pahenee... :(

                Ennen tyhjäkäynti seilasi vähäsen ja tasottu monesti. Nyt se pentele rytkyttää/hytkyttää/seilaa tyhjäkäynnillä eikä tasotu ollenkaan.. kylmänä käy paremmin. Puhistettiin kyllä tyhjäkäyntimoottori,mutta menikö sitten jotaki pieleen :( vai tarvikelambdako siellä kummittelee ja sekoittaa tyhjäkäyntiä?

                Comment


                • #38
                  Noilla kartiofilsuilla on ollut tuota tyhjäkäynnin humppailua. Siinä pitäisi olla tarpeeksi suoraa torvea ennen MAFfia, että mittaa oikein, varsinkin pienillä virtauksilla. Pienikin pyörre tekee äkkiä suhteellisesti ison muutoksen todellisen ja mitatun ilmamassan välille.

                  Comment


                  • #39
                    voisko tuon maffin sijoittaa johonki toiseen paikkaan sitten? aika vähän on tuota tilaa laittaa pidempää putkea missä se nyt on siinä vakion paikalla.

                    Comment


                    • #40
                      Laita vakio suodatinkotelo niin toimii parhaiten.

                      Comment


                      • #41
                        Nonii nyt on sitten alettu purkaan kunnolla keula jakopää remontin takia ja kun moniurahihna kulu ihmeen nopeasti kokoajan. Noh nyt on vikaa selvitetty ja laturi kulkee eri linjassa kun muut 1 uran verran ulompana?? otin laturista boschin numeron 034 903 017. Onkohan laturi vaihettu vai minkä ihmeen takia se kulkee eri linjassa??

                        Comment


                        • #42
                          Näyttää kyllä Audin osanumerolta, ja lötkön laturin osanumerolta.

                          Comment

                          Working...
                          X