Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8t quattro-01 viritysapua

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Toi on varmasti hyvin totta. Eli jumalmotti ei taida ollakaa sellanen:) Kosunen vai kansipojat vai joku muu tekee parhaat kannet?

    Comment


    • Pienestä moottorista nyt ei muutenkaan tuu voimaa, kuin siellä ylärekisterissä(kierroksilla). Mä lähtisin siitä että mitoittaa juttuja,niin että ne toimii sillä alueella.

      Comment


        Omassa projektissa on ollu tarkoitus hommata fyysisesti mahdollisimman pieni mutta silti reilusti tuottava ahdin. Juurikin sen takia että kun konepellin avaa niin kaikki näyttää sopusuhtaisen hyvältä. :)

        Comment


        • Mitäs Mika aikoo sinne pellin alle sovitella, ettei hypi silmille? ;)

          Comment


            Siellä on jo soviteltuna ja ajossa. Silmiltä suojassa :) Schwitzer...

            Comment


            • http://www.audizine.com/forum/showth...d-Year-4/page3

              Tuota ei vissiin olla hirveesti käytelty Suomessa vielä? Postaus 98 eteenpäin.

              Comment


              • Ja pari litranen 200 sx ei kylläkään tuota vaparina 300 konia, kun vakiona siinä on se 200hv ja sekin pikku ahtimen kanssa. ... Kattelin kyllä itekkin noita borgwarnereita. Iso tuottoalue näytti olevan ja pieniä kooltaan, mut hinnakkaita ovat ja osaako niitä kukaan säätää ym. Mulla ainakin tulee budjetti vastaan eli holset on sen takia mulle parempi vaihtoehto. Ja kuka tekee parhaat kannet vai eikö täällä mainosteta:)

                Comment


                  Ei kai se turbo siihen säätämisen vaikeuteen vaikuta, olettaen, että sillä on edellytykset toimia ko. kokoonpanossa.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Huselo Näytä viesti
                    Ja kuka tekee parhaat kannet vai eikö täällä mainosteta:)
                    Kosunen on hyvä,pari kantta sillä teettänyt.

                    Comment


                    • Halvemmaksi tullee aeb/adr isoreikänen rempattuna ja Oikeilla venttiileillä ja tarvikkeilla, kuin vingutus 1500e + muut siihen päälle. Ainoa näissä kansissa miinus, ettei toisioilmapumpulle ole reikiä pakokanavaan, mutta senkinhän voi ohjelmoida pois käytöstä.

                      Comment


                      • Evoja seiskasta eteenpäin katselin, mut en halua postiohjausautoja, kasi ja ysi oli liian kalliita tähän kohtaa, ku vaihoin just myös toisen auton. Eli en ole mikää vannoutunu audi mies ainakaan vielä.
                        Äkkiä se paino / kömpelyys tulee esille radalla vaikka tehoa ois kui paljon ;) Julmaa sano mut, se on edelleen se A4 missä on vaan v*tusti tehoa. Itse n.450hp biturbon omistaneena tiedän, et suoralla oli kiva, mut radalla ei oo kyl nykysen kanssa mitään jakoa vaikka ois ollu kuinka isot jarrut audissa

                        Ja jos nyt ihan oikeesti rahaa liikaa, etkä vaihda tota audia pois niin stroukkaa toi 1.8T niin rupee jo hx35 olemaan järkiostos jos meinaa kadullakin et ei oo se 6000rpm full boost ja 7000rpm rajotin.
                        Samaten se et jos 30tkm tulee vuodessa niin 1.8T ja 400hv on reilu 200hp litraa kohti kyl se rupee kuormittamaan. Ja tehot on käytettäväksi :D

                        Comment


                        • Joo, minäkii ymmärrän kyllä, että audi a4 ei oo paras mahdollinen aihio ja lähes kaikkeen joutuu puuttumaa, että siitä saa ajettavan kovissa nopeuksissa ja yleensäkkin tehoa pihalle. Evoista löytyy tasauspyörästön lukot, hyvä alusta, isot jarrut, nopea ohjaus ym jo valmiina. Ja mallisarja on muutenkin tehty rallipoluille ja kovaan ajoon. Mut a4 b6 koppa miellyttää mun silmää ja autosta saa varmasti aika hyvän ajettavankin, sekä tehokkaan, kun jaksaa vaa pommittaa audi guruja:) Ja ton rakentaminen jää silti halvemmaksi, ku evo kasin tai etenkään ysin ostaminen. Vaimo tuskin tykkää, jos myyn sen citymaasturin ja tyrkkään nelipyöräluisussa evo ysillä pihaan:) ... "Stroukkaa toi 1.8t" suomenna:)

                          Comment


                            Sitä stroukkausta on mietitty monelta kantilta ja ei siitä niin paljon hyötyä ole että kannattaisi siihe rahaa työntää.

                            Comment


                            • Alustaan ja jarruihin saa kans menemään hyvin rahaa :) Jarruiksi eteen joku porsche muutos, taakse vaikka s4 b6 palikat. Hr tanko eteen, http://jhmotorsports.com/shop/catalo...9d69e67b27b826 tommonen taakse, torsen modi ja quaife takamurikkaan. Jotkut hyvät coiloverit. Jäykkää tukea voimalinjaan. Ois se nyt kumma jos ei alkais kääntyileen :) Sit vielä.....

                              Comment


                              • Sitä stroukkausta on mietitty monelta kantilta ja ei siitä niin paljon hyötyä ole että kannattaisi siihe rahaa työntää.
                                En sit tiiä miten on vaikutusta 1.8T -->2.0 tai 2.1.
                                Pari tuttua just rakentanu 2.0--->2.3 niin kyl se on ihan eriplaneetalta se auto, kun vertaa 2.0l.
                                Esim väännöillä mennään jo ihan erilukemiin ja kierrosalueet ihan erillaiset.

                                Ja tosissaan stroukkaamisesta kun puhutaan niin siinä kasvatetaan iskunpituutta vaihtamalla kampiakseli ja veivit (männätkin hyvä vaihtaa puristusten takia )

                                Comment


                                • näissä 1,8t 2008cc vaihtuu vain kampi ja männät. Kierroskoneeksi ei kampikulman takia kannata tähdätä. Männän nopeus kasvaa "astronomical" tasoon. Tdi lohkoon onnistuu 2.1-2.2. Kaikki uusiks. IE varmaan tarjoaa osat tai romuttamot.

                                  Comment


                                  • H-profiilin eaglet tulee, lohkon poraus ja ensimmäinen ylikoko wisecot. apr pultit joka paikkaa ja hyvät laakerit. Tasapainotus päälle tietenkii. Siinä, mitä alakertaa tehää. En ollu muuta suunnitellu. Ehkä veivit vois teettää, mut taitaa olla rahan hukkaa, kun ei puhuta mistää kilpatehoista. Kw:n tai eibach:in säädettävä alustasarja. Ehkä joku brembon jarrusetti tai joku halvempi. Voimansiirto juttuja ja muita ajettavuuteen liityviä asioita en ollu vielä miettiny, mut tossahan niihin liittyvää vinkkiä jo tulikin:)

                                    Comment


                                    • Eaglet riittää...Turha teettää parempi ku noikin kestää ihan tarpeeks.

                                      Seat Leon Cupran brembo-kitti pitäis mennä nätisti tuohon ainakin eteen jos en ihan väärin muista. Siitä ei nyt mitään älyttömiä köyhdy + suht edullista viel sit myöhemmin vaihtaa paloja jne. Levykoko 321mm joten mahtuu 17vanteet viel nätisti.

                                      Comment


                                      • 19 tuumaset on jo ja eikä vannekoko enää ainakaa pienene. Auton pitää myös näyttää joltain, vaikkei ehkä liian matala rengas oo paras ajettava. En tiedä onko? Mut joo, toi meni taas jo asian viereen. Noilla jutuilla ei oo merkitystä, ku siellä radalla. Paljon evossa tehoja?:)

                                        Comment


                                        • Vitut tehoista, mitä kierrosaikoja? :)

                                          Comment


                                          • Tehot ensin:) eli paljon

                                            Comment


                                              Täältä saa suht halvalla veivejä. eBay kauppa. Tuntuvat kestävän hyvin.

                                              Comment


                                              • Vitut tehoista, mitä kierrosaikoja? :)
                                                OT
                                                Kylhän nää tuohon 1:30 tuppaa alastarossa menemään tuolla 350-370hp.
                                                Itellä se 1 ratapäivä aikasemmin pohjalla ja parhaimmat ajat toisella kertaa 1:30.XX-1:32.XX välissä syyskuussa.

                                                Siis nämä ajat vähän paremmilla katurenkailla... semi- tai ihan slikseillä varmaan paranis tuosta.
                                                Viimeksi muokannut Mani; 30.10.2011, 12:10.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                                                  Täältä saa suht halvalla veivejä. eBay kauppa. Tuntuvat kestävän hyvin.
                                                  täältä myös Irtosi ainakin vuosi sitten wiseco+eagle setti todella edullisesti...

                                                  Comment


                                                  • Hieman offaria - onko tuota uudempaa 2.0 TFSI:tä stroukattu ?

                                                    Comment


                                                    • En oo alastarossa ajanu kertaakaa eli ei oo mitää käsitystä, onks toi hyvä aika vai ei:) Mut kyllä noilla tehoilla evo hyppää jo kummasti

                                                      Comment


                                                      • http://www.usparts.fi/ tuoltakin kantsii kattella ja kysellä hintoja jos noi ulkomaan tilaukset pelottaa.


                                                        OT : http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=88077
                                                        Tuolta löytyy pohjaa noille kierroksille mitä audit menee.
                                                        Viimeksi muokannut Mani; 31.10.2011, 16:06.

                                                        Comment


                                                        • Ei pelota ulkomaantilaukset. Tilaan sellasista paikoista, mistä porukka on saanu tavaransa, sillee niinku ovat sopineet. Jenkilän tavara tulee siellä päässä asuvien tuttujen kautta. Onks tääl joku ostoskanava, mistä sitä rs4 maffia voi huudella?

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Huselo Näytä viesti
                                                            Ei pelota ulkomaantilaukset. Tilaan sellasista paikoista, mistä porukka on saanu tavaransa, sillee niinku ovat sopineet. Jenkilän tavara tulee siellä päässä asuvien tuttujen kautta. Onks tääl joku ostoskanava, mistä sitä rs4 maffia voi huudella?
                                                            onhan tuolla markkinat osto/myy palsta... mut luulenpa että noi on aika kiven alla noi äärääs maffit, mut ei ei se kokeileminen mitään maksa ;)

                                                            Comment


                                                            • Jumaleissön mikä prokkis, mut etenee pikku hiljaa. budjetti oli seittämän tonnia. Voin kertoa muille samoja tehoja tavoitteleville, että ei taida riittää. Eli takas töihin...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X