Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8t quattro-01 viritysapua

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No juu, hyvin hitaasti edistyy täl hetkel audiprojekti. Suomen valtiolla eli verottajalla oli eri käyttöä mun projekti rahoille. Pyöritän firmajuttuja ja ku lappu kolahtaa luukusta, se on maksettava, että kreikka saa musuja. Mut onneks tää alkaa jo tästä oikenee ja oon jo jonkun verran osaa hommannu eli pikku hiljaa kuitenkin etenee. Aikataulu oli sinne helmikuun loppuu eli melko varmasti siinä pysytää.

    Comment


    • Nyt väliin pieni pakosarja kysmys.

      Eli mihinkä asti riittää tuossa vm.00 1.8t quattrossa tuo vakio pakosarja?

      En huomannut tuota aikasemmin tai sitten olen sokea:)

      Comment


      • Siihen saa K04-15 kiinni ja taitaa olla tapissa 250hv huitteilla.

        Comment


        • Huono se on kaikille tehoille.

          Comment


          • Joo, mutta kestää paremmin, kuin muut orkkisjakoiset "viripakosarjat".

            Comment


            • Okei kiitos tiedosta.

              Sitten vielä sellanen juttu, että onko isotöinen purkaa pois? Autolla rullailtu n.211tkm niin ei varmaan tekisi pahaa jollain teräsharja+porakone yhistelmällä ajaa tuo läpite?

              Minkäslaista sarjaa suosittelisitte jos tehotavote on tuossa n.250-270hp tietämillä? Ja ei vielä tarviis hirveesti maksaa, mutta tunnetusti näissä hommissa tuota hyvää ja halpaa ei voi yhistää?

              Kattelin tuolta kkd motorsportilta noita. Ymmärtääkseni laatutavaraa, mutta hintaa on vähän liikaa. Eli oisko halvempia versioita? Ja pitäs käydä tolle k04 ahtimelle.

              Comment


              • Tuossa kokoonpanossa on vaan sellanen pikku ongelma et k04 ei oikein veny tuonne 270hp, ja nälkähän tunnatusti kasvaa syötäessä joten lisä potkua kaipaa sut nopeasti. Fiksumpi valinta olisi minusta tuo mitsun TD04-15T ja sopiva valusarja, tällä potku riittää sinne 300hp pintaan.

                Comment


                • Joo se olikin tiedossa, ettei tuo k04 riitä sinne asti, mutta mietin tuota pakosarja päivitystä ennen ahtimen vaihtoa, mutta enpäs sitten ottanu huomioon sitä, että eihän se käykkään, koska laippa on eri eli meni se pakosarjankin valinta uusiksi. Täytyy podiskella uusiksi noita hommia.

                  Mitenkäs tuota vakiosarjaa kannattaisi ehostaa? Oli tarkoitus purkaa se kesällä ja kattoo mitä se on syöny. Ajattelin ainakin ajaa tuon teräsharja+porakone yhistelmän läpite mitä tuossa aikasemmin sanoin.

                  Ja tunnteustihan se nälkä kasvaa syödessä;D

                  Comment


                  • Aattelin tuon bsr optiflow ostaa tohon mun -98 vuoden audiin joka on aeb koneella, niin kumpi on oikea? tuo joka on takotettu koneisiin, jossa EI ole kampikammion tuuletusta vai tuo joka on tarkoitettu koneisiin joissa on kampikammion tuuletus?

                    Vähän on juu tyhmä kysymys, mutta en näistä autoista vielä hirveesti vielä tiedä..

                    Sellanen muuten vielä, että olen lastua ajatellut tulevaisuudessa laittaa niin kannattaako sen kaveriksi ostaa esim simonssin 2,5" cat backi vai korvata vakio putkesta välivaimennin suoralla putkella ja laittaa joku vapaasti virtaava taka vaimennin? Huomaako noissa jotain eroa?

                    Comment


                    • Noista et huomaa muusta kuin lastutuksesta eroa ainakaan kulkupuolessa.

                      Comment


                      • Tarkotin just sitä että kummasta putkesta on enemmän hyötyä lastun kanssa? Mitäs muuten katsastus mies sanoo, jos on vakio putkistosta välivaimennin pois ja on joku vapaasti virtaava takapönttä tai sitten esim simons ilman välivaimenninta? Mietin että tuleeko jotai sanomista äänistä tai vaikuttaako nuo päästöihin..

                        Comment


                        • Päästöihin ei pöntöt vaikuta, melusta on paha sanoa etukäteen, jos ei ole koeponnistanut jotain tiettyä komboa. Niissäkin sijoittelu vaikuttaa möykän määrään. Putkiston osat pitää periaatteessa olla CE-merkittyjä, periaatteessa..

                          Putsaria ei tartte lastuviritystä varten vaihtaa. Sama pätee kyllä putkistoonkin. Sillä ei taida saada muuta kuin meteliä lisää.

                          Foorumilta löytyy lastuvirittämiseen ja varsinkin 1.8T:n piristämiseen juttua vaikka ja kuinka. Samoin noista suodattimista yms. jutuista. Haku on ystävä.. =)

                          Comment


                          • Mitenkäs tuota vakiosarjaa kannattaisi ehostaa?
                            kierrättämällä paras :)

                            Comment

                            Working...
                            X