Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Turbo hohkaa punaisena ajon jälkeen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Ettei nuo pitkät starttaukset lykkäisi raakaa bensaa kattiin, joka olisi sitten ottanut siipeensä.

    Comment


      #32
      Ihan mahdollista tuokin, eipä se bensa ainakaan katin elinikää pidennä. Kyllä ykskasiteen pitäisi lähteä kelillä kuin kelillä kuin palmun alta jos ei ole vikaa.

      Comment


      • #33
        Kylmäkäynnistysaika tuntuu lyhenevän silloin, kun käyttää virtoja päällä useamman kerran ennen starttia. Jostain syystä bensanpaine ei nouse riittävästi sen parin sekunnin aikana kun pumppu käy?

        Tankin korkin ilmastus toimii. Samoin EVAP-venttiili naksuu kun läheltä kuuntelee, eli ymmärtääkseni toimii. Seuraavana pitääkin putsata aktiivihiilisuodatin.

        Comment


        • #34
          Lisätään polttoainepumpun takaiskuventtiili tutkintalistalle. Valitettavasti en osaa neuvoa, missä se tuossa sijaitsee.

          Comment


          • #35
            Otetaanpa listalle, olettaen että se sijaitsee muualla kuin pumpussa (se vaihdettiin, tosin vain pumppu ilman kantta). Osaisiko joku neuvoa paikan takaiskuventtiilille?

            Comment


            • #36
              Myöhäinen sytkä vaikuttaa myös tuohon turbon punasteluun.

              Comment


              • #37
                Jos pakopuolen tukkeentuminen on jo suljettu pois, veikkaisin myös hämminkiä bensapuolella kuten porkkiskin tuolla jo aikaisemmin. Jos bensapumppu rupeaa olemaan vaikka elinkaarensa loppupäässä eikä tuota enää tarpeeksi ja menee laihalle ja pakolämmöt nousee.

                Comment


                • #38
                  Tuo bensa pumpun tuottama hoikka seos kyllä ilmenee vasta tuolla kierros reservien yläpäässä eli jos nyt ei ihan kaasu pohjassa kaupassa käy niin en oikeen usko tuohonkaan, ja sama pätee myös tuohon myöhäiseen sytkäänkin, kyllähän tuo joltain pakopuolen ahdistukselta vaan vaikuttaa. Ja yksi joka lämmittää herkästi ahdinta on halkeama/mia hukkaportin ympäristössä tai ohi vuoto hukkaportissa.

                  Comment


                  • #39
                    Totta, todennäköisesti vaikutus varmasti vasta yläpäässä kierros reservia, olisi pitänyt lukea tarkemmin että kuumenee normaalilla ajolla.
                    (Eikö AAN-koneessa säädetty jännitteellä bensapumpun toimintaa ettei käy koko aikaa täysillä, tällä jotain mahdollista vaikutusta?) Väärä muisti kuva ilmeisesti kuten gedu korjasi.
                    Viimeksi muokannut Hekxalite; 11.9.2011, 11:16. Perustelu: väärää tietoa

                    Comment


                    • #40
                      Ei AAN ja muut sukulaiset tuollaista osaa. Vasta nämä uudemmat suoraruiskut osaa.

                      Comment


                      • #41
                        Joko vika on löytynyt? Itsellä nimittäin samanlaista vaivaa audissa.

                        Comment


                        • #42
                          Saattaapi mullakin olla katti tukossa...

                          Kylmällä koneella tosiaan joutuu sahuuttaan nykyään pari kolme sekunttia, kun joskus lähti heti käymään.

                          Ja kylmällä koneella kuuluu sirinää jostainpäin konehuonetta, sehän voisi ollakkin katalysaattori vikaa jos siellä on jotain irto osaa.

                          Comment


                          • #43
                            Alkuperäinen kirjoittaja Jumppakuutio Näytä viesti
                            Saattaapi mullakin olla katti tukossa...

                            Kylmällä koneella tosiaan joutuu sahuuttaan nykyään pari kolme sekunttia, kun joskus lähti heti käymään.

                            Ja kylmällä koneella kuuluu sirinää jostainpäin konehuonetta, sehän voisi ollakkin katalysaattori vikaa jos siellä on jotain irto osaa.
                            Täällä sama vika, turbo hehku punasena parin kiihdyksen jälkeen. Katit voi olla sökönä kyllä koska vähä aikaa sitten autosta hajos puola ja piti ajella viellä muutama kilometri sen jälkeen, että katti varmaa otti siitä sitte itteensä ?

                            Tietoa kellään mistä uus katti tilalalle ? Tai kellään kokemusta, http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-TT-S3...item45f9c03069

                            Comment


                              #44
                              Alkuperäinen kirjoittaja Jumppakuutio Näytä viesti
                              Saattaapi mullakin olla katti tukossa...

                              Kylmällä koneella tosiaan joutuu sahuuttaan nykyään pari kolme sekunttia, kun joskus lähti heti käymään.

                              Ja kylmällä koneella kuuluu sirinää jostainpäin konehuonetta, sehän voisi ollakkin katalysaattori vikaa jos siellä on jotain irto osaa.
                              Katti voi resonoida jos on sisuskalut irti

                              Comment

                              Working...
                              X