Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T -97 ja savua putken täydeltä.. (vika oli ahtimessa)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 1.8T -97 ja savua putken täydeltä.. (vika oli ahtimessa)

elikkä reilu kiihytys valoista ja kakkos vaihteella alkoi tuuppaan niin pirusti savua putkesta.. sammutin heti auton ja kattelin pellin alle, muuta en huomannut päällisinpuolin kuin että pakosatsin päällä oli pieni halkeama josta tihkui oljyä ja kun myöhemmin käytin autoa ,niin tyhjäkäynnillä ei hirveästi sauta ,mutta kun antaa kierroksia niin heti tulee oikein reilusti savua.. ja savu ei ole täysin sinistä vaan harmahtavaa ja ehkä kierroksilla muuttuu vasta siniseksi. kaikki nesteet ja oljyt näytti olevan ok. elikkä enemmän tästä tekniikasta ymmärtävät kertokoon ,että mistä alan vikaa hakemaan.. onko selvä turbo vika vai??

Aika selvältä turbovialta kuullostaa, ikävä kyllä....
    Toisaalta, nyt menee vähän ohi mulla että pakosarjassa halkeama, ja sieltä tulee öljyä???

Sitä pitäisi sitten tulla koneesta jostain läpi TODELLA paljon ja olla pakosarja täynä että pukkaa ulos jostain halkeamasta, kun siis kyllähän se pakosatsi senverran kuuma on että se ölju palaa ennenkuin tulee jostain halkeamasta ulos.....

Käykö auto muuten esim tyhjäkäyntiä ihan normaalisti?

Comment

Itse veikkaisin pakoventtiilien kumeja. Vuotokohdan sijainti puoltaisi tätä. Itse teetin ensin turborempan ja sitten vasta vaihdatutin kumit. Kone 1T tosin.

Comment

Paljon muuten Audilla on ajettu?

Comment

ajettu 187tkm. ja tosiaan käy loistavasti ei ylimääräisiä sivuääniä,eikä aikaisempaa öljynkulutusta/ savutusta ole ilmennyt..

Comment

Working...
          X