Tervehdys! Uusin heräteostos lojuu pihassa ja turbo pöydällä. Nyt ei aukea mikä ahdin on kyseessä. Ahkerasti googletin, mutta ei selvinnyt.
Kyseessä on KKK-hyrrä ja 3B-koneessa oli ennen laakereiden petettyä. Juuri se kilpi missä olisi oleelliset numerosarjat, puuttuu. Toisessa lätkässä on seuraavaa:Grösse/ K24
ATL-Nr/ 936399001
AUSF-Nr/53249990706
Imuaukko 47mm, pakoaukko 50mm. Kompurasiipi 66mm, turbiinisiipi 65mm. Nämä siis isoimmat ulkohalkaisijat siivistä.
Onko joku rakennelma ja voisko vakiosuuttimilla(numeroiden mukaan samat kuin S2) ja lastulla riittää 340 hp? Tämmöistä perimätieto väittää, auto ei ole ollut itsellä ajossa vielä.
Turbo kun on laakereita lukuunottamatta ehjä, niin ajattelin lähettää remonttiin ja tyytyä entisiin tehoihin. Menisi kivuttomin vanhalla ohjelmalla.
Jos nyt joku viisaampi voisi arpoa, riittäisikö kys. ahdin isommilla suuttimilla ja uudella ohjelmalla n.400 hp? Ihan vaan varmuuden vuoksi...heh! Jatkoa aatellen!
Kyseessä on KKK-hyrrä ja 3B-koneessa oli ennen laakereiden petettyä. Juuri se kilpi missä olisi oleelliset numerosarjat, puuttuu. Toisessa lätkässä on seuraavaa:Grösse/ K24
ATL-Nr/ 936399001
AUSF-Nr/53249990706
Imuaukko 47mm, pakoaukko 50mm. Kompurasiipi 66mm, turbiinisiipi 65mm. Nämä siis isoimmat ulkohalkaisijat siivistä.
Onko joku rakennelma ja voisko vakiosuuttimilla(numeroiden mukaan samat kuin S2) ja lastulla riittää 340 hp? Tämmöistä perimätieto väittää, auto ei ole ollut itsellä ajossa vielä.
Turbo kun on laakereita lukuunottamatta ehjä, niin ajattelin lähettää remonttiin ja tyytyä entisiin tehoihin. Menisi kivuttomin vanhalla ohjelmalla.
Jos nyt joku viisaampi voisi arpoa, riittäisikö kys. ahdin isommilla suuttimilla ja uudella ohjelmalla n.400 hp? Ihan vaan varmuuden vuoksi...heh! Jatkoa aatellen!
Comment