Miten porukoilla lähtee ahdot kehittymään näissä vähä vakioista poikkeavissa I5 20vt turbovehkeissä? Mietityttää tämä oma vehjes, et onko toi ahtimen herääminen edes sinnepäin mitä pitäis olla..? Ei ohjelmoitu tälle setupille, joten varmaan paranee kunnon ohjelmoinnilla mut pitäsikö nokkia vielä säädellä tms.? Laittakaa omia logeja tänne jos viittitte niin saa vähä vertailupohjaa...
Speksit siis on: vakio alakerta, lievästi työstetty kansi, seetit ja venttiilit muotoiltu, nokat 7A pako ja AAN pako muutettu imuksi, turbo CT 3B 5658 pakopesä jaettu AR.84, 3,5" DP ja 3" putki.
Esim. 2-vaihteella menee ahdon puolelle 3000 ringillä, 1bar on 4000:ssa, maks ahdot 1,7bar tulee noin 4800-4900 ringin tuntumassa. Vetää aika hyvin rajoittajalle asti vaikkakin alkaa seos laihentua uhkaavasti yläkierroksilla niin ei tohdi oikein paljon räpätä ennen softausta. 3:lla ei mielestäni paljoa eroa ole ahtojen heräämiseen.
Niin, kiinnostaa miten esim. HX40 Superi heräilee vitosessa?
Speksit siis on: vakio alakerta, lievästi työstetty kansi, seetit ja venttiilit muotoiltu, nokat 7A pako ja AAN pako muutettu imuksi, turbo CT 3B 5658 pakopesä jaettu AR.84, 3,5" DP ja 3" putki.
Esim. 2-vaihteella menee ahdon puolelle 3000 ringillä, 1bar on 4000:ssa, maks ahdot 1,7bar tulee noin 4800-4900 ringin tuntumassa. Vetää aika hyvin rajoittajalle asti vaikkakin alkaa seos laihentua uhkaavasti yläkierroksilla niin ei tohdi oikein paljon räpätä ennen softausta. 3:lla ei mielestäni paljoa eroa ole ahtojen heräämiseen.
Niin, kiinnostaa miten esim. HX40 Superi heräilee vitosessa?
Comment