Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

antilag

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    ysin ja ykkosen välista se oli viimeisella S2 kaudella.
    Omassa pääse ykkosella 60kmh vauhtin, eli ei se nyt näin lyhyt olekaan.

    kerra ku noita joutuubin pätkiä laitetaan ...
    Tässä ois oma versio
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=mXd-qoSzGeA[/ame]
    Viimeksi muokannut mulk; 23.5.2011, 19:02. Perustelu: video

    Comment


    • #32
      Aah, kyse oli siis paavolan autosta. Luulin, että Mikko tarkoitti tuota toista.

      Comment


        #33
        Aah, kyse oli siis paavolan autosta. Luulin, että Mikko tarkoitti tuota toista.
        En Paavolan autoa tarkoittanut.

        Comment


          #34
          Paljonko mulk:lla on polleja ton hyvän värisen avantti urssin konepellin alla? :)

          Comment


          • #35
            Toi on viime syksyn vetoja HX40 Superilla, 670hv 780nm.
            40 superilla joutu käyttä als parametreja lähtörajotimen lisäksi jotta saa paineita n 0.6 baria.
            35 superilla (hetkella kiini) riitä pelkkä lähtörajotin 5400 kierroksella jotta ois 0.6 baria.

            Comment


              #36
              Toi on viime syksyn vetoja HX40 Superilla, 670hv 780nm.
              Hieman OT. Mutta millä pesällä? Mitkä nokat käytössä?

              Comment


              • #37
                18 pesä, Catcamsin nokat, 2.5 baria paineita, 98 bensa ja vesiruisku.

                Comment


                  #38
                  18 pesä, Catcamsin nokat, 2.5 baria paineita, 98 bensa ja vesiruisku.
                  Meinasin sillä, että olen itse joskus kysellyt tuota omaa pakopaine ongelmaa (jos on edes)
                  En ole kerennyt vielä nokkia edes ajoitella ja senkin saa tehdä joku asiantunteva henkilö jossain vaiheessa=)

                  Comment


                  • #39
                    Schrickin nenät rajusti myöhäisellä ja 16-pesänen superi ei aiheuttanut lainkaan ongelmia pakopaineilla, kun ajettiin rapiat 2 barin ahdoilla. Loppui vaan ahtimesta tuotto, oletettavasti suuren overlapin takia.

                    Comment


                    • #40
                      Tuossa paavolan punasessa ei sit koskaan käytetty paukkua paineen nostamiseen, ajeltiin lähtörajottimella.

                      Tuossa kakkosen startissa lähtökierrokset noin 8000 ja painetta 2,2bar. Tehoa inan alle tonni, starttihetkellä kaikki käytössä käytännössä välittömästi.

                      Comment


                        #41
                        Kenax millaisiin lukemiin pääsitte? Paavolan laitteesta sen verran, että millainen alakerta kyseessä? 2.5 lohkoa tms? Kuivasumppua?

                        Comment


                        • #42
                          eipä mihinkään mainittaviin

                          Comment


                          • #43
                            Paavolalla 2.2l motti ja kuivasumppu.

                            Comment


                              #44
                              [ame="http://www.youtube.com/watch?v=NpFScz9IbBo&hd=1"]http://www.youtube.com/watch?v=NpFScz9IbBo&hd=1[/ame]

                              Comment


                              • #45
                                Alkuperäinen kirjoittaja GTI 2.0 Näytä viesti
                                Katsottu on tuota aikaisemmin, mutta tosiaan eihän tuossa nyt, niin nopeasti tarvitsekaan vaihtaa...
                                Paljonko tuossa "rata" Audissa tahtoo olla voimaa kenties lähempänä 7 lukuja vai 6:sen? Vai kenties jotain ihan muuta?
                                Eiköhän tuossa ole tuolloin ollut ihan jonkinmatkaa seiskan paremmalle puolelle. Taisi olla paria yksikköä vaille kolmen markan veto kyseessä.

                                Comment


                                • #46
                                  Alkuperäinen kirjoittaja Turbo^T Näytä viesti
                                  Eiköhän tuossa ole tuolloin ollut ihan jonkinmatkaa seiskan paremmalle puolelle. Taisi olla paria yksikköä vaille kolmen markan veto kyseessä.
                                  296kmh veto. Ei siinä yli seiskan muistaakseni silloin ollut, voin toki muistaa väärin.

                                  edit: ja saatanpa muistaakin väärin.
                                  Viimeksi muokannut kenax; 24.5.2011, 21:42. Perustelu: edit

                                  Comment


                                  • #47
                                    antilg

                                    Kun tossa systeemissä käytetään lisäilmaventiiliä(isv),oisko kellään
                                    mitään järkevämpää ideaa tohon isv:en tilalle.
                                    Kyllä toi isv pelaa mutta on vaan niin pieni tohon käyttöön.
                                    Väärä vastaus on että laita 2kpl.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Ostaa ison vesi/ilmaventtiili pneumatiikkakaupasta ja soveltaa sen paikoilleen. Ennen vanhaan on nuista vakio isv:stä jollakin opilla tehty isompia. Ja eikä se kahden vakion laittaminen ole minusta ainakaan väärä tapa. Sillä toisellahan voi samalla sitä tyhjäkäyntiä ohjata. Kerrohan vähän minkalaiseen sovellukseen oot paukkuja laittamassa.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Miks se on väärä vastaus, että laittaa kaks? Sillee niitä laitellaan. Kaks antilagille ja yks normaali idle valveks.

                                        Comment


                                        • #50
                                          antilag

                                          No kahta isv:tä käytetään,lähinnä hain sitä että osta "tollanen",niin pääset yhdellä.Tuntuu olevan noi isot venttiilit kortilla!
                                          Täytyypä sitten sujahtaa tonne paikalliseen pneumatiikka/ilma firmaan
                                          kyselemään moista kapistusta!

                                          Comment


                                          • #51
                                            Jokos itäsuomessa onnistuu lc motronickiin?

                                            Comment


                                              #52
                                              Kysymys lienee minulle vaikka tunnenkin olevani etelässä :)

                                              Eipä ole edennyt, mutta eipä ole ollut kysyntääkään.

                                              Comment


                                                #53
                                                Audin sovellus kultaiselta 80 -luvulta. Käsittääkseni tämä syö turboja kuin polle kauroja, mutta tuottaa varsin mielenkiitoisia ääniefektejä.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Porkkis: kelleppä muullekkaan :)

                                                  Itseä ainakin kiinnostaisi hiema, ei mitenkään pakollinen juttu mutta oishan se kiva kun leikityttää välillä.

                                                  Jos talven jälkeen saattaisi tarvita softaa muutenkin muuttamaan hieman. Riippuen tietty siitä miten on pelimerkkejä rautapuoleen ja softaan sijoittaa...

                                                  Veivien vaihdon myötä saattaisi e85 ainakin kiinnostaa, muuta isompaa en taida vielä haluta.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Veivien vaihdon myötä saattaisi e85 ainakin kiinnostaa, muuta isompaa en taida vielä haluta.
                                                    Ootko jo veivit ostanut? Ajattelin tänään tilailla/kysellä ja voisin ottaa vaikka pari settiä, jos tarvetta?
                                                    Laita vaikka yv:tä

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Veivit on kotona. Katellaan minkälaiset sovitteet on noihin sattunut kunhan saapuu plastigauge kotiin.

                                                      Sori ot.

                                                      Comment

                                                      Working...
                                                      X