Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAN hukkaportin tiiviste?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AAN hukkaportin tiiviste?

Eli pitäisi jostain löytyy AAN koneen hukkaportin tiiviste (pakosarjan ja hukkaportin väliin). Mistä olette moisia löytäneet? Ei tunnu saavan erillisenä mistään. Lueskelin, että jotkut on tehneet itse, mutta mikä materiaali tuossa kestää?

Ei sinne kuulu sellaista. Golf 16v pakosarjan tiipasta voi askarrella.

Comment

No ilmankos sitä ei löydy mistään, mutta kyllä mulla siellä sellainen oli, tosin varmaan itse tehty jostain sillä se meni murusiksi kun tuota purin.

Jätetään pois sitten ja toivotaan, että on tiivis.

Comment

Itse hain paikallisesta moottorihiomosta palan semmosta metallivahvisteista pakoputken tiivistelevyä ja leikkelin siitä sopivan mallisen tiivisteen. Kestää hyvin eikä murene irroitettaessa.

Comment

Siinä on koneistetut pinnat vastakkain ja Jarin tapauksessa luulen että ne on vielä hyvin molemmat putsattu, joten en näkisi tiivisteen laittamista tarpeellisena. Ellei sitten pinnoissa ole nähtävissä selkeää syöpymää tms. epätasaisuutta.

Comment

Pakosarjahan on iskemätön Wagnerin tuotos ja juuri mietin, että pitäisikö käyttää tuota hukkista tasokoneessa (hiuksenhieno siivu pois). Tosin ei tuo pinta silmämääräisesti näytä menneen miksikään, joten saattaa hyvinkin pitää.

Pitää tänään hakea öljyt koneeseen niin kysäisen kuitenkin löytyiskö tuollaista "pahvia" hyllystä. Jos, niin samahan tuonne on se tiiviste askarrella.

Comment

Nojoo, mulla kun on toi tuubisarja enkä alkanu koneistamaan laippoja niin siksi ite laitoin tiivisteen, lisäksi jouduin laittamaan 8mm korokepalan hukkiksen laipan väliin kun tuli suunnittelumoka pakosarjan kanssa ja pääsi hukkisen lähtö ottamaan pakosarjan putkeen.

Comment

Portistahan ei tarvii käyttää kuin pelkkä seetirengas plaanissa, jos moiseen haluaa ryhtyä.

Tuota ottaisin mielelläni omaankin hyllyyn tuota metallivahvisteista pakoputken tiivistelevyä. Mistähän sitä vaan sitten keksisi.

Comment

US-Partsista löytyy suoraan hyllystä.

Comment

Tuota samaa tiivistelevyä varmaan vois sitten käyttää pakosarjan ja turbonkin välissä? Mistäs noita saa valmiina ostettua?

Comment

Valmiina noita erilaisia tiivisteitä löytyy aika hyvin ebayn ihmeellisestä mailmasta, esim. tosta:http://cgi.ebay.com/AUDI-S2-S4-RS2-A...item3a5d29cd85

Tiedä sitten mitä orkkis maksaa, ja onko tehtaalta lähtien tossa välissä edes mitään tiivistettä..?

Comment

Tiivisteistä kysymys. Mistä olette hankkineet tiivisteet AAN hukkaportin jälkeen tulevan haitariputken pätkän molempiin päihin, ne on luultavasti samanlaiset... mutta en ole varma koska edelliset tiivisteet irroitettaessa pölähtivät hippahileenä lähi ympäristöön. Siis löytyykö mahollisesti muualta kuin Audilta??
                        Ovatko haitari putken mutterit joita spesiaali mutskuja, tai siis mitä olette käyttäneet kun ne on uusittu?

Comment

Tepolta kannattaa kysyä. Osanumero 857253115. Marmorilla hinta ~30€/kpl. Mutteri N90085001, marmorilla noin ~1€/kpl

Comment

Itse ostin Sparetolta noi tiivisteet pari vuotta sitten, löyty silloin ihan osanumerolla hakemalla.
                            Nyt näyttää tosin olevan kuukauden toimitusajalla ja hinta huikea 3.54e

Comment

Tai sitten laittaa kuparitahnan kanssa kiinni, btdt.

Comment

Sparetolta ei tuntunut enää saavan nuita! Tepollakin aika hintava.. Ootteko mistä muualta hommannu näitä? Vai mitä ootte tunkenu laipan väliin että pitää?
                                Viimeksi muokannut Killeri; 22.4.2016, 11:19. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

Comment

Tästä sakulaftasta saa vähän halvemmalla ku Tepolta -> https://en.partacus.de/spareparts/se...rtno=857253115

Comment

Kuparitahna vai pakoputken asennustahna hukkiksen joustoputken alapäähän? Entä turbon ja pakosarjan väliin? Siinä ei ollut minulla mitään tiivistettä purettaessa.

Comment

Pakoputken asennustahnaa on tullu käytettyä turbon ja pakosarjan väliin. Tuossa omassa nokivasarassa turbon mukana tullut pelti tiiviste ei pitäny. Yleis hyödyllistä tököttiä tuo tahna sanoisin.

Comment

Riittääkö pelkkä kupari tahna pitämään? Ja kyse just portin pakoputken liitoksesta..
                                        Viimeksi muokannut Killeri; 22.4.2016, 20:15. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

Comment

Riittää, ainakin itellä on riittänyt.

Comment

Working...