Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2.7bi-turbon kat ja putkisto?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 2.7bi-turbon kat ja putkisto?

Alkuperäiset alkavat olemaan tiensä päässä. Kuskinpuoleinen kat-pitää jos melkoista räminää. Mitään hipo vehekitä ei tarvita eikä tarkoitus viritellä sen enempää eli käyttöauto. Catbackit vai mitä?
    Mistähän kannattaisi hankkia ja millaiset? Marmoritiskillä käsittämättömän hintaiset.

Laita osto-osioon ilmo orkkis putkista, niitä on varmasti monella tallin nurkissa pyörimässä.

Comment

Jos en nyt ihan väärin muista niin pää-katti on yhteinen ja esikatit on erilliset, kummatkin omissa downpipeissaan. Kannattanee ennen hakintaa selvittää tarkemmin, mikä siellä rämisee.

Comment

Aika harvinaista on jos katti olisi rikki. Kaipa sekin on silti mahdollista. Pääkatit on myös erilliset, kummatkin omassa downpipessa.

Comment

Tänään sahattiin takimmaiset kati pois ja toinen oli ihan täynnä roinaa ja sisäosa oli täysin irtonainen.
          Kyllä muuttui ääni ja kulku kun pantiin suorat putket tilalle. Näyttäisi menevän pakokaasutestitkin läpi myös

Comment

Mistähän se roina on tullut? Siellä on esikatit edessä, jos ei ole poistettu. Eli onko esikatitkin romuna vai mitä?

Comment

Ei esikateissa ollut mitään vikaa. Pääkatti oli irronnut ja oli ihan muruina. Koko katin kennosto oli irti sisällä.
              Olen nähnyt pari muutakin tapausta. Kylläkin netissä, mutta ei kuulemma kauhean harvinainen näissä A6 2.7ttb :)

Comment

Oliko päästöt siis vielä sallituissa rajoissa, vaikka jälkimmäiset katit otit pois? Alko itseäkin houkuttamaan.

Comment

Mulla olis S4 B5 vakiokatit. Ihan kunnossa ja hinta on kohdallaan. Myynti-ilmoitus

EDIT: nää onkin jo myyty
                  Viimeksi muokannut Pitkänen; 8.12.2011, 11:56.

Comment

Kuinka paljon äänet muuttuivat pääkattien poiston jälkeen?

Mulla on tuollaset 100cel:n katit, isommat dp:t ja isompi loppuhormi ja ääni on tosi hiljainen.

Comment

Minulla ainakin kävi jousto paloista vuotamaan ja otin katit alas ni kummassakin lähteny rojut liikkeelle.Hakkasin rautakangella tyhjiksi... Köyhän miehen kisakatit :D Onko kokemuksia päästöistä tyhjillä kateilla?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja quattro Näytä viesti

Mulla on tuollaset 100cel:n katit, isommat dp:t ja isompi loppuhormi ja ääni on tosi hiljainen.
                        Onpas tutun näköiset DP:t ;)

Comment

Jotenkin arvelinkin, että sun tekosiahan ne täytyy olla. ;)

Comment

Working...
                          X