Eli laite on S2 avant 6-vaihteinen, muistaakseni vm.-92 (kaverin laite). Kaikki pitäisi olla vakiota putkisto, ahdin, ym ym tosin epäilys että softassa jotain viriä.
Itse ongelma on se että kun lähtee vetämään reilunpaa vetoa kolmos tai nelos vaihteella (tarpeeksi rasitusta), niin ensimmäisellä ja toisella vedolla ahdot nousee ilosesti 1-1.2bar:n, jonka jälkeen kun koittaa kiihdyttää niin ahdot enään 0.5-0.6bar ja auto miltein hengetön!
Kohteita on käyty läpi: Uusittu N75, uusi pässi, ahtovuodot tarkastettu ja korjattu, ahdin tarkistettu ja täysin ehjä, tarkistettu N75 letkut, ahtimen imuputki ehjä.
Kaikki viittaisi siis nyt johonkin ecun suuntaan tai toimimattomaan elektroniikkaa??
Vai onkos tuon erillisen hukkaportin kanssa ollut mimmosia ongelmia?
Toinen on että kaasuläpän asentotunnistimen kansi on hävinnyt ja voisikohan tuo vaikuttaa jos on moskaantunut.
Ilmeisesti tuo auto menee jonkin sortin vikatilaa, koska nakupeltorien kanssa ajellessa huomasin että tuolla 1bar tietämillä olisi pienenpientä alkavaa ritinää, jonka jälkeen ei enään ahda. Tämä vika kuittaantuu kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen ja taas sama homma, kaksi vetoa ja sitten hengetön.
Mitkä on tuollaisen laitteen vakio ahdot?
Kertokaa toki viissaammat, ecuihin tutusteet ym ym. missä päin vika? Itsellä tuo mekaanin ja fyysinen puolihallussa mutta tuosta ecun sielun elämästä en niin tiiä ym sähkö vermeet!
Itse ongelma on se että kun lähtee vetämään reilunpaa vetoa kolmos tai nelos vaihteella (tarpeeksi rasitusta), niin ensimmäisellä ja toisella vedolla ahdot nousee ilosesti 1-1.2bar:n, jonka jälkeen kun koittaa kiihdyttää niin ahdot enään 0.5-0.6bar ja auto miltein hengetön!
Kohteita on käyty läpi: Uusittu N75, uusi pässi, ahtovuodot tarkastettu ja korjattu, ahdin tarkistettu ja täysin ehjä, tarkistettu N75 letkut, ahtimen imuputki ehjä.
Kaikki viittaisi siis nyt johonkin ecun suuntaan tai toimimattomaan elektroniikkaa??
Vai onkos tuon erillisen hukkaportin kanssa ollut mimmosia ongelmia?
Toinen on että kaasuläpän asentotunnistimen kansi on hävinnyt ja voisikohan tuo vaikuttaa jos on moskaantunut.
Ilmeisesti tuo auto menee jonkin sortin vikatilaa, koska nakupeltorien kanssa ajellessa huomasin että tuolla 1bar tietämillä olisi pienenpientä alkavaa ritinää, jonka jälkeen ei enään ahda. Tämä vika kuittaantuu kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen ja taas sama homma, kaksi vetoa ja sitten hengetön.
Mitkä on tuollaisen laitteen vakio ahdot?
Kertokaa toki viissaammat, ecuihin tutusteet ym ym. missä päin vika? Itsellä tuo mekaanin ja fyysinen puolihallussa mutta tuosta ecun sielun elämästä en niin tiiä ym sähkö vermeet!
Comment