Tehdäänpä tällainen aihe. Kokemuksia näistä turboista tuskin vielä on kenelläkään, mutta kun nitä tulee niin tänne voisi kirjoitella.
Nämähän on siis "state of the art" turboja, billet-kompuralla, kuulalaakereilla, "Gamma-Ti"-turbiinisiivillä yms. Pyörintänopeusanturillekin on valmiina paikka.
http://www.turbodriven.com/en/perfor...urbos/efr.aspx
http://www.full-race.com/articles/bo...fr-turbos.html
Noissahan on V-pantalähtö downpipelle, mikä on todella hyvä, ei tarvitse väsäillä laippoja. Ja yksi näppärä juttu, hukkaportin kiinnitys ei ole kompurakotelossa, vaan keskiössä. Koteloa voi käännellä miten haluaa, eikä tarvitse muuttaa kiinnikkeitä.
Nämähän on siis "state of the art" turboja, billet-kompuralla, kuulalaakereilla, "Gamma-Ti"-turbiinisiivillä yms. Pyörintänopeusanturillekin on valmiina paikka.
http://www.turbodriven.com/en/perfor...urbos/efr.aspx
http://www.full-race.com/articles/bo...fr-turbos.html
Noissahan on V-pantalähtö downpipelle, mikä on todella hyvä, ei tarvitse väsäillä laippoja. Ja yksi näppärä juttu, hukkaportin kiinnitys ei ole kompurakotelossa, vaan keskiössä. Koteloa voi käännellä miten haluaa, eikä tarvitse muuttaa kiinnikkeitä.
Comment