Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Borg Warner EFR turbot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Aika hemmetin hyvä doku, kannattaa lukea: http://www.full-race.com/articles/efrturbotechbrief.pdf

    Comment


      #32
      Tuli kans tilattua taannoin 6258, kun on paremmalla painesuhteella kuin ensin havittelemani 6758.
      Hukkiksen ohjaustapaa oon täs miettinyt, et mikä lienee parhain ratkaisu. Ei taida ihan suoraan toimia tdi:n n75 ohjauksen kanssa?


      Siipikokoihin liittyen tälläi tuli vastaan: http://treadstoneintercoolers.com/bo...er_efr_map.JPG
      Viimeksi muokannut diffas; 13.6.2011, 14:26. Perustelu: url lisätty

      Comment


      • #33
        Todellakin pirun mielenkiintoinen tuo Mikon linkittämä dokkari :)

        Comment


          #34
          Onks kukaan saanut jo omiaan paikoilleen? Kokemuksia?

          Comment


            #35
            Ei ole vielä kellään tässä maassa...

            Comment


              #36
              Lieneekö borg-warner vielä louhunutkaan malmia moisia varten :D

              Comment


              • #37
                Onkohan näiden saatavuudesta vielä mitään uutta tietoa?

                Comment


                  #38
                  Fin-turbolla ei ainakaan ollut.

                  Comment


                    #39
                    Ei åle! Åsta Holsetti, sama maku! :)

                    Comment


                      #40
                      tuli sit tilattua fin-billetti siipinen garretti

                      Comment


                      • #41
                        Kai tässä on pikku hiljaa sitten mietittävä uusia vaihtoehtoja, kun noita ei tunnu mistään irtoavan :)

                        Olisi vaan tehnyt mieli kokeilla millaiset sävelet AGU moottorista olisi tuolla 6758 -mallilla saanut. :I

                        Comment


                        • #42
                          OT: Billett kompressoripyörä ei yleensä auta yhtään mitään jollain alle 2 bar ahtopaineella.
                          Jos puhutaan 4-5bar paineesta ahtimien kestävyys paranee mm. tractor pullingissa.
                          Perinteinen valusiipi toimii yhtälailla "pienillä" paineilla yleensä jopa paremmin.
                          Täsmennetään vielä että tuo ylläoleva koskee perinteisiä ahtimia, ei EFR turboja joissa kierrosnopeus saattaa olla yli 130trpm. jolloin taas kierrosnopeus tekee kestävyysongelmia valusiivelle.

                          t: PT
                          Viimeksi muokannut Pro Turbo; 19.8.2011, 19:57.

                          Comment


                          • #43
                            Billett kompressoripyörä ei yleensä auta yhtään mitään
                            auttaa se oossomin määrässä essolla ja netissä :p

                            Comment


                              #44
                              1.8t :hen löytyy: http://www.raimotorsport.com/RAI-Lon...b61.8t_efr.htm

                              Comment


                                #45
                                BorgWarner EFR turbochargers will be used on all Indycars in 2012: Teams can run either Twin Turbo (EFR 6758) or Twinscroll Single Turbo (EFR 9180)
                                Tämä yhdistettynä formuloihin niin avot... minnekkähän tällä hetkellä kaikki kapasiteetti menee... Siellä se minunkin 6758 hyrrää indyautossa testissä tälläkin hetkellä :)

                                Kyllähän noita myydään ympäri palloa, mutta kukaan ei toimita, kun ei ole mitä toimittaa. On nimittäin melkoinen tilauskanta varmasti tehtaalla ja ennenkuin se purkautuu, voipi kevät jos toinenkin mennä
                                Viimeksi muokannut SR; 2.9.2011, 10:45.

                                Comment


                                • #46
                                  [COLOR=#000]apexboost805 nimiseltä myyjältä löytyy 6758:sia Ameriikan eBaystä.
                                  [/COLOR]



                                  Viimeksi muokannut nate42; 2.12.2011, 17:02. Perustelu: kuvat lisätty

                                  Comment


                                    #47
                                    Onkos näitä kenelläkään vieläkään ?

                                    Comment


                                    • #48
                                      Ei varmaankaan ole eikä ole ihan heti tulossa.
                                      Tehtaalta tuli tieto että tuotanto on keskeytetty toistaiseksi.
                                      Sitä ei kerrottu mikä ongelmana on.
                                      Viimeksi muokannut 8866; 18.4.2012, 21:11. Perustelu: Käytä quotea, ^merkin sijaan.

                                      Comment


                                        #49
                                        Onko kukaan kuullut huhuja mikä mättää? Johan tässä on kohta vuosi takana kun noita pääsi tilaamaan.

                                        Comment


                                          #50
                                          Sen olen ainakin kuullut, että turbiinikoteloiden kanssa on ollut järjettömiä ongelmia. Eli valimoa ilmeisesti etsitään.

                                          Joitain rikkinäisiä on kuulemma jenkeissä pyörinyt, joilla ovat sovitelleet asioita, mutta eipä sielläkään ilmeisesti ole tarjonta kohdillaan.

                                          Comment


                                            #51
                                            Juttuja aina alkaa liikkumaan. Itse olen kuullut ongelmista kompurasiipien keston kanssa, mutta se on just yhtä luotettava kuin tuo pakopesäläppäkin. Ei BW:n kokoisella firmalla mene monta päivää moisten ongelmien selvittämiseen, jos tahtovat.

                                            Full Race väittää että pikkumallia olis hyllyssä.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Onko näistä mitään kuulunut?

                                              Comment


                                                #53
                                                Ymmärtääkseni ainakin pakosiiven kiinnityksen kanssa ollut suuria ongelmia, lähteneet irti ajanmittaan.
                                                Liekö tuotekehityskierroksella vielä.

                                                Comment


                                                  #54
                                                  kompuran halkeaminen on ihan samanlaista kuin muissakin BW:n isommissa esim. S400 malleissa. Yleensä syy on muuttuvatilavuuksinen ahtoputkisto.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Millä tavalla se tilavuus muuttuu? Miksi se rikkoo kompuran?

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Liikaa letkua, eikä putkea, ja riittämätön dumppi/by-pass.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Selittäkääs vähän tarkemmin, että mitä tarkoitatte tuolla?

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Onkos kyseessä jokin paineisku tms.?

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Kompurasiipikö niistä halkeaa vai -kotelo? Ja miten se käytännössä tapahtuu?

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Kompurasiipi halkeaa. Yleensä s400 ahtimien siipien halkeamiset tulevat tilanteessa, jolloin on täydenkuormituksen jälkeen höllätty ja uudelleen nopeasti asetettu tilaus. Impulssi halkaisee tällöin "rasittuneen" siiven.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X