Aika hemmetin hyvä doku, kannattaa lukea: http://www.full-race.com/articles/efrturbotechbrief.pdf
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Borg Warner EFR turbot
Collapse
X
-
Tuli kans tilattua taannoin 6258, kun on paremmalla painesuhteella kuin ensin havittelemani 6758.
Hukkiksen ohjaustapaa oon täs miettinyt, et mikä lienee parhain ratkaisu. Ei taida ihan suoraan toimia tdi:n n75 ohjauksen kanssa?
Siipikokoihin liittyen tälläi tuli vastaan: http://treadstoneintercoolers.com/bo...er_efr_map.JPG
Comment
-
-
OT: Billett kompressoripyörä ei yleensä auta yhtään mitään jollain alle 2 bar ahtopaineella.
Jos puhutaan 4-5bar paineesta ahtimien kestävyys paranee mm. tractor pullingissa.
Perinteinen valusiipi toimii yhtälailla "pienillä" paineilla yleensä jopa paremmin.
Täsmennetään vielä että tuo ylläoleva koskee perinteisiä ahtimia, ei EFR turboja joissa kierrosnopeus saattaa olla yli 130trpm. jolloin taas kierrosnopeus tekee kestävyysongelmia valusiivelle.
t: PTViimeksi muokannut Pro Turbo; 19.8.2011, 19:57.
Comment
-
-
BorgWarner EFR turbochargers will be used on all Indycars in 2012: Teams can run either Twin Turbo (EFR 6758) or Twinscroll Single Turbo (EFR 9180)
Kyllähän noita myydään ympäri palloa, mutta kukaan ei toimita, kun ei ole mitä toimittaa. On nimittäin melkoinen tilauskanta varmasti tehtaalla ja ennenkuin se purkautuu, voipi kevät jos toinenkin mennäViimeksi muokannut SR; 2.9.2011, 10:45.
Comment
-
Juttuja aina alkaa liikkumaan. Itse olen kuullut ongelmista kompurasiipien keston kanssa, mutta se on just yhtä luotettava kuin tuo pakopesäläppäkin. Ei BW:n kokoisella firmalla mene monta päivää moisten ongelmien selvittämiseen, jos tahtovat.
Full Race väittää että pikkumallia olis hyllyssä.
Comment
Comment