Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2: Mikä nykyaikainen ahdin vakiopaikalle?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Onko noita enemmänkin tarjolla, vai oliko tuo ainut kappale?

    Comment


    • #32
      Multa joutaa samanlainen 8 pesällä ja uuden mallin vasenkätisen kierteen akselilla jossain vaiheessa.

      Comment


      • #33
        Ei tuolla myyjällä kuin tuo yksi. Kannattaa tarkkailla välillä niin saattaa löytyä.

        Tosin jos sinulla on jo rs2 ahdin niin välttämättä ole kovin kannattava päivitys. Tehoja ei paljon tule lisää mutta herääminen huonontuu kyllä.

        Comment


        • #34
          Tosin jos sinulla on jo rs2 ahdin niin välttämättä ole kovin kannattava päivitys. Tehoja ei paljon tule lisää mutta herääminen huonontuu kyllä.
          Juu eihän tuo hirveen isompi ole. 26/27/29 hakusessa...

          Mimmonen porkkis tuo sun vehje on käytökseltään?

          Comment


          • #35
            Eihän se salaa vahingossa herää :)

            Comment


            • #36
              Just joo. Ainakin minä jouduin itse maksumieheksi kun CT350 rupesi noin kuukauden käytön jälkeen viheltämään kuin viimeistä päivää, eikä todellakaan mennyt takuuseen. Ite olin kuulemma särkenyt.

              Comment


              • #37
                Koska Repo on nykyään yrityksessäni töissä ja tämä Jyrkin firman aikainen CT turbotapaus tuntuu nyt sitten vaikuttavan firmani toimintaan, katson asiakseni kommentoida:

                Erno, tietääkseni turbosi kävi Fin-Turbolla, jossa se todettiin hajonneeksi, mutta olleen oikein kasattu, tasapainossa eikä mitään varsinaista materiaalivirhettä todettu. Toisin sanoen itse turbossa ei ollut mitään takuuvastuuseen viittaavaa vikaa. Sen sijaan monessa muu CT:n toimittama turbo ei ollut speksien mukainen tai niissä oli selkeä vika, jolloin ne korjattiin Jyrkin omaan piikkiin.

                Tapauksesi ei varmaan ole mennyt ihan kaikkien parhaiden asiakaspalvelutapojen mukaisesti, mutta toisaalta jos takuunalaisten virheiden korjailussa on jo ollu omat haasteensa, ei hyvän tahdon eleisiin takuun ulkopuolelta ole mahdollisuutta. Enkä kyllä toisaalta tiedä kaikkia yksityiskohtia, esim. millainen kaikenkattava takuu sinullekin oli luvattu.

                Comment


                • #38
                  Virallinen vastaus on siis saatu, jatkattehan maililla/privalla/puhelimella?

                  Tiedän, että paska tuuri tuntuu erittäin paskalta, mutta nyt on firman nykyinen omistaja jo omien tietojensa mukaisesti vastannut. Jos jotain muutosta näihin tietoihin tulee, infotkaa toki.

                  Comment


                  • #39
                    Sopiikohan wagnerin pakosarjan kanssa hx35 superi ?

                    Comment


                    • #40
                      T3 laippa on T3 laippa? Kyllähän sen wagnerinkin saa T3 laipalla, eikö?

                      Comment


                      • #41
                        Joo laipat sopivat, mutta se tila siellä ottaako koriin kiinni ?

                        Comment


                        • #42
                          Veikkaan että ei sovi,holseteissa iso kompressori kotelo.

                          Comment


                          • #43
                            Taitaa ottaa jo pakosarjaankin komp.kotelo kiinni. Ainakin HX40:n kanssa oli niin.

                            Comment


                            • #44
                              Asia on taas esillä ja kova pohdinta että miten ahdinpolitiikkaa päivittäisi. Budjettivajekin hankaloittaa hommaa.

                              Veivit ovat nyt vahvemmat niin ei enää huolta sillä suunnalla, mutta vakiopaikallen haluiaisin ahtimen edelleen.

                              gt3071 tuntui kyllä mukavalle Ugemin autoa kokeillessa...

                              Pienempiä kuuliksia ei I5 taida sakkaamatta niellä?
                              Viimeksi muokannut Jaymz; 13.2.2013, 15:20.

                              Comment


                              • #45
                                Mul toi gt3071r tarjoo about 1.5bar painetta tos 2700 jo, eikä o sakannu. Jostain luin et tollai 2871 herää yhtä heikosti. Joku gtx28/30 sarjalaien olis viel parempi...houkuttaa kovinkin. :)

                                Comment


                                • #46
                                  Kannattaa pitää mielessä myös tämä kotimaassa tehty vaihtoehto KKK-pesällä:
                                  http://www.fin-turbo.fi/index.php?id=32

                                  Comment


                                  • #47
                                    Diffas: hyvinhän tuo tuntuu sitten pelaavan, joko softaa olette tehneet?
                                    20vt ympäristössä tilanne on varmaan hieman eri ja polttoainekin vaikuttanee paljon.

                                    Jos laajennetaan pohdintaa laippavapaaksi ja myös mietitään sijoitusta muualle kuin vakiopaikalle. Kuulis se varmaan olisi oltava että alhaalla on herkkyyttä, yläpäässä 400-500hv. Mitäpä turpotietäjät osaisi ehdotella?

                                    Tuubisarjan saisin itse tehtyä. Vagnerin sarja olisi varmasti hyvä, mutta 700e on minulle liikaa.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Onko porukka jo penkittäny R-545 Masterilla?

                                      Saahan näitä tuubisatseja: http://s1240.beta.photobucket.com/us...tml?sort=3&o=3 (kuvan sarja ei oo kannen laipan osalta vielä valmis)

                                      Comment


                                      • #49
                                        Jäärata kauden jälkeen olis tarkoitus s2:een pultata masteri hx35 tilalle.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Sama homma. Masteri hyllyssä odottamassa. Sika ostettu säkissä, saas nähdä.

                                          Comment


                                          • #51
                                            hmm tutun näköinen pakosarja dona =)

                                            http://imageshack.us/photo/my-images...123184449.jpg/

                                            masteri kiinni mutta ei R-545

                                            Comment


                                            • #52
                                              Tuliko sulle 9 vai 13 pakopesällä??

                                              Comment


                                              • #53
                                                http://www.turbotech.se/produkt.php?sd_esp_1_pid=14

                                                Comment


                                                • #54
                                                  9 pesällä.

                                                  Tuo taitaa olla vanhempaa sarjaa.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    joo tovin tainnu olla hyllyssä ostin klubin kautta pois taitaa siitäki vuosi kohta olla

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Juu kaimapojalle lähti yks tollanen sarja :) Hyllyssä saattas vielä pari olla...

                                                      Mielenkiinnolla oottelen millasiin lukemiin tolla Masterilla vitoskone miehet pääsee. Itellä Stroukattu 1.8t ja 3700r/min 2bar ja yli 600nm. R545 9-pesällä.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Kokkolan Tonilta jos jatkossa löytyis muutama iso kirjain ja välimerkki, niin ei olis huonompi homma.

                                                        545-kokemuksia vitosen kyljessä odotan myös mielenkiinnolla.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Joo eiköhän, vaikka äidinkieli ei ole parasta alaani =)

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Jahast, pitänee jäädä odottelemaan itsekin millaisia käppäröitä tuolla ahtimella piirrellään(kauheen hankalaa kun pitää autoonkin laittaa ja säätää ym kaikkea :P).

                                                            Nämä masterit ei taida olla kuulalakeriahtimia?
                                                            Viimeksi muokannut Jaymz; 16.2.2013, 18:26.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Mielenkiinnolla odotan, että millaista toimivuutta tuollaisilla budjettiahtimilla saadaan. Itsellä kun on ikivanha KKK joka ei ihan vahingossa heräile...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X