Auto on lastutettu saksan maalla aikoinaan ja samalla laitettu garretin 25/28 turbo ja muutoskatastettu, rek. otteen mukaan pitäs olla 180kw mutta ei siellä sitä ole.
Auto ahtoi minulle tullessaan maksimissaa 1.5 bar ja sillo tuntu et vetoja kyllä on mutta välillä auto pätkii ja ahdot hummaa joten vaihdoin N75 ja nyt auto ahtaa enää 0.9 ja 4000 kierroksen jälkee ahot alkaa vielä laskee ja putoo 0.6. Vanhassa ja uudessa N75 on eri osanumero, vanhassa on 058906283F ja uudes 06A906283E. Onko siis samat osat että oliko tosiaa toi vanha rikki sillai et anto ahtojen nousta liikaa ku ei auto enää kyl pätki mut ei kyl mihkää vedäkkää?
Itellä tuli vaa mielee et onko toi ohjelma tosiaa tehty tollaseks ettei ahda enempää, ku meinasin et pitäs lastuttaa uusiks mut prkl jos ei siinä vika ookkaa ku on aika kallis homma.
Pystyykö jollai testaa tai kattoo paljo ton pitäs maksimissaa ahtaa?
Auto ahtoi minulle tullessaan maksimissaa 1.5 bar ja sillo tuntu et vetoja kyllä on mutta välillä auto pätkii ja ahdot hummaa joten vaihdoin N75 ja nyt auto ahtaa enää 0.9 ja 4000 kierroksen jälkee ahot alkaa vielä laskee ja putoo 0.6. Vanhassa ja uudessa N75 on eri osanumero, vanhassa on 058906283F ja uudes 06A906283E. Onko siis samat osat että oliko tosiaa toi vanha rikki sillai et anto ahtojen nousta liikaa ku ei auto enää kyl pätki mut ei kyl mihkää vedäkkää?
Itellä tuli vaa mielee et onko toi ohjelma tosiaa tehty tollaseks ettei ahda enempää, ku meinasin et pitäs lastuttaa uusiks mut prkl jos ei siinä vika ookkaa ku on aika kallis homma.
Pystyykö jollai testaa tai kattoo paljo ton pitäs maksimissaa ahtaa?
Comment