Sikäli kun olen oikein ymmärtänyt niin APR tekee tuolla rapakon takana VAG:n kanssa varsin läheistä yhteistyötä, joten voisi olettaa ohjelmien olevan kohdallaan.
Itseltäni löytyy tuosta uudemmasta APR:n stage3 setti ja siinä ainakin ohjelmat pelaa niinkuin ajatus, tosin hiukan eri asia kun on rautaakin vaihdettu.Tosiaan erittäin hyvä ominaisuus tuo että pystyy noita ohjelmia vaihtaan vakkarin viiksestä jota ei taida olla muilla valmistajilla.
Olen tässä erittäin jäävi kehumaan (sen verran on apr vakuuttanut, että ostin suomen liiketoiminnan vuoden alussa), mutta 2005 tuli mulla RS6:een apr softa kaikilla optioilla ja siinä ei softan puolesta ole ollut mitään ongelmia. Pari ongelmallista tapausta APR viritystä tiedän, yksi oli kai vanha stage III setti TT:hen, olisko nyt ollut vaijerikaasullinen, joka ei vaan euroautoissa toiminut (ja sitähän ei sitten enää myytykään tänne) ja jossain softissa oli bugi, että tehot palautui vähitellen vakioksi.
Ongelmat APR:n kanssa on enemmän ollut saatavuuteen ja toimitusaikoihin liittyviä, mutta siihen on nyt onneksi saatu muutosta.
Sinähän pokkasit sen kortin kivasti. Jätin osallistumatta kilpailuun, kun ei tuohon omaan pulkkaan siitä mitään iloa olisi ollut. Toivottavasti jonkun kikkareen sulle siihen virittävät. Voi sitten mahdollisesti itsekkin odotella omaan pannuun poweria jossain aikavälissä.
No niin tein. Nyt tuli vähän hölmö olo kun olis palkinto tarjolla mutta ei omaan autoon sopivaa softaa. Olis pitänyt tutustua tarjontaan ennen arpajaisia mutta eipä tullu ajatukseen.... Mutta auto menee vaihtoon ennemmin tai myöhemmin niin katsellaan viimeistään sitten lisää
Tuota, Miikka tarkoitti varmaan, että tupaöljykoneisiin ei ole saatavilla emcs-optioita. Ts. kyseinen viritys on ns yhden softan versio, eikä siinä voi seikkailla vakkarin viiksellä vakion ja virin väliä.
Mulla on apr-listauksissa yli 2000 erilaista diesel-koodia, ja Miiahosen autoonkin softa voi hyvinkin olla saatavilla, mutta näen saatavuuden varmasti vasta, kun saan ecun numeron.
...tupaöljykoneisiin ei ole saatavilla emcs-optioita. Ts. kyseinen viritys on ns yhden softan versio, eikä siinä voi seikkailla vakkarin viiksellä vakion ja virin väliä.
Tätäpä juuri. Kerran ruvetaan virittämään, niin pitäähän sitä kerralla kaikki herkut saada vaikka mentäisiin traktorilla ;)
Juuh, en mä keksi mitään lisäarvoa sille että saan valita ohjelmien välillä. Maksimivoima aina käytössä, ei sitä kuitenkaan liikaa tuollaisessa starttimoottorissa ole....
Jahka saan VAG-COMin toimimaan niin katson ecun tiedot niin ihmetellään sit tarkemmin
Itsellä jäi taas arpakortti repsikan penkille, kun en siihen tuulen vietäväksi viitsinyt jättää ja sitten unohtui koko homma, kunnes kotimatkalla ihmettelin että mikäs paperilappu tässä on =)
Mitenkäs muuten, toimiiko vakkari vielä sen jälkeen jos siitä myös valitaan nuo ohjelmat?
Itselläkin jäisi vähän heikoksi tuo hyöty, mutta toisaalta voisi kuitenkin saada siirrettyä sillä uuden auton hankkimista pikkuisen eteenpäin. Taisi olla lopputulema 193kw/530nm, jos en väärin muista. Eli ensin pitäisi vaihtaa muutama muu osa. Jotta saisi tuota lastutuksen tuomaa hyötyä paremmaksi. Repo tuon parhaiten osaisi sanoa millä kompinaatiolla ja kuinka paljon rahaa pitäisi löydä kiinni.
Tuostapa tekisi mieleni provosoitua kovastikin vittuilemaan, mutta sen sijaan pitää vain todeta, että MEILLÄ ei ainakaan toistaiseksi viritetä dieseleitä softaviritystä pidemmälle.
Dieselien virittämisessä on omat kiemuransa, ja meillä keskitytään toistaiseksi ainakin enemmän bensavehkeisiin.
Toivon, että mahdollinen tästä syntyvä otsikon alle kuulumaton vääntö tehdään jossakin toisessa topicissa.
Tarkoitan 2.0 disua ja 1.8t:a molempia alitehoisina, mihin ei mitään optioita tarvita. Piristeytyt S-mallit asia erikseen.
Eikös se ollut jenkkilässä juuri 1.8t jumalmoottori borassa apr stage 3+ kitillä 400hp päivittäis käytössä? Joskus monen monta vuotta sitten, kun korttia sain niin näin muistaisin...
Omassa autossa reilu kuukausi sitten laitettu APR:softa...Toimii todella hyvin, ei moitittavaa.Palvelu asiantuntevaa.Voin suositella kaikin puolin, ainakin bensa autoihin.
Mulla on apr-listauksissa yli 2000 erilaista diesel-koodia, ja Miiahosen autoonkin softa voi hyvinkin olla saatavilla, mutta näen saatavuuden varmasti vasta, kun saan ecun numeron.
No niin, kerkokaapa aloittelijalle miten mä katson VAG-COMilla ecun numeron?
Comment