Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käyttökokemuksia APR:n virityssoftista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Käyttökokemuksia APR:n virityssoftista

    Lastuvirityksestä löytyy foorumilta juttua vaikka muille jakaa, mutta ei oikein APR Finlandin tekemisistä. Kellään käytännön kokemuksia ko pajasta?

    http://www.aprfinland.fi/

  • #2
    Jyrki pani ässääni ohjelmaa sisään neljän ohjelman verran viime kuussa.

    Metkasti niitä ohjelmia pystyy vaihtamaan tuosta vakkarin nappulasta ja moottorin vikakooditkin siitä saa nollattua.

    Moitteettomasti on toiminut ja hyvin kiskoo! :) Eli pelkkää positiivista sanottavaa.

    Comment


    • #3
      Mulla oli edellisessä B6:ssa APR-softa. Ei valittamista.

      Comment


      • #4
        Sikäli kun olen oikein ymmärtänyt niin APR tekee tuolla rapakon takana VAG:n kanssa varsin läheistä yhteistyötä, joten voisi olettaa ohjelmien olevan kohdallaan.

        Comment


        • #5
          Itseltäni löytyy tuosta uudemmasta APR:n stage3 setti ja siinä ainakin ohjelmat pelaa niinkuin ajatus, tosin hiukan eri asia kun on rautaakin vaihdettu.Tosiaan erittäin hyvä ominaisuus tuo että pystyy noita ohjelmia vaihtaan vakkarin viiksestä jota ei taida olla muilla valmistajilla.

          Comment


          • #6
            Olen tässä erittäin jäävi kehumaan (sen verran on apr vakuuttanut, että ostin suomen liiketoiminnan vuoden alussa), mutta 2005 tuli mulla RS6:een apr softa kaikilla optioilla ja siinä ei softan puolesta ole ollut mitään ongelmia. Pari ongelmallista tapausta APR viritystä tiedän, yksi oli kai vanha stage III setti TT:hen, olisko nyt ollut vaijerikaasullinen, joka ei vaan euroautoissa toiminut (ja sitähän ei sitten enää myytykään tänne) ja jossain softissa oli bugi, että tehot palautui vähitellen vakioksi.

            Ongelmat APR:n kanssa on enemmän ollut saatavuuteen ja toimitusaikoihin liittyviä, mutta siihen on nyt onneksi saatu muutosta.

            Comment


            • #7
              saako noita lennosta vaihdettavia ohjelmia vaan liuotinmoottoreiden yhteyteen, vai myös pö vehkeisiin? Itelle kyl kelpais pari eriki softaa kyl.

              Comment


              • #8
                Toistaiseksi tupaöljykoneisiin ei optioita ole tarjolla. Tässä olisi kai markkinarako.

                Comment


                • #9
                  Toistaiseksi tupaöljykoneisiin ei optioita ole tarjolla
                  Sitä täälläkin odotellessa...

                  Comment


                    #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja salonenm Näytä viesti
                    Toistaiseksi tupaöljykoneisiin ei optioita ole tarjolla. Tässä olisi kai markkinarako.
                    Voisi ollakkin kun VAG alkaa/alkoi tarjoamaan enemmän dieselmalleja Jenkkilässä.

                    Comment


                    • #11
                      Alkuperäinen kirjoittaja miiahone Näytä viesti
                      Sitä täälläkin odotellessa...
                      Sinähän pokkasit sen kortin kivasti. Jätin osallistumatta kilpailuun, kun ei tuohon omaan pulkkaan siitä mitään iloa olisi ollut. Toivottavasti jonkun kikkareen sulle siihen virittävät. Voi sitten mahdollisesti itsekkin odotella omaan pannuun poweria jossain aikavälissä.

                      Comment


                      • #12
                        No niin tein. Nyt tuli vähän hölmö olo kun olis palkinto tarjolla mutta ei omaan autoon sopivaa softaa. Olis pitänyt tutustua tarjontaan ennen arpajaisia mutta eipä tullu ajatukseen.... Mutta auto menee vaihtoon ennemmin tai myöhemmin niin katsellaan viimeistään sitten lisää

                        Comment


                        • #13
                          Tuota, Miikka tarkoitti varmaan, että tupaöljykoneisiin ei ole saatavilla emcs-optioita. Ts. kyseinen viritys on ns yhden softan versio, eikä siinä voi seikkailla vakkarin viiksellä vakion ja virin väliä.

                          Mulla on apr-listauksissa yli 2000 erilaista diesel-koodia, ja Miiahosen autoonkin softa voi hyvinkin olla saatavilla, mutta näen saatavuuden varmasti vasta, kun saan ecun numeron.

                          Comment


                          • #14
                            Alkuperäinen kirjoittaja Repo/promo Näytä viesti
                            ...tupaöljykoneisiin ei ole saatavilla emcs-optioita. Ts. kyseinen viritys on ns yhden softan versio, eikä siinä voi seikkailla vakkarin viiksellä vakion ja virin väliä.
                            Tätäpä juuri. Kerran ruvetaan virittämään, niin pitäähän sitä kerralla kaikki herkut saada vaikka mentäisiin traktorilla ;)

                            Comment


                            • #15
                              Ei kai 2-litran dieseliin mitään optioita kukaan haluaisikaan. Eri asia, jos pellin alla on oikeasti voimaa, Vai kuinka?

                              Comment


                              • #16
                                Juuh, en mä keksi mitään lisäarvoa sille että saan valita ohjelmien välillä. Maksimivoima aina käytössä, ei sitä kuitenkaan liikaa tuollaisessa starttimoottorissa ole....

                                Jahka saan VAG-COMin toimimaan niin katson ecun tiedot niin ihmetellään sit tarkemmin

                                Comment


                                • #17
                                  Alkuperäinen kirjoittaja PJKK Näytä viesti
                                  Ei kai 2-litran dieseliin mitään optioita kukaan haluaisikaan. Eri asia, jos pellin alla on oikeasti voimaa, Vai kuinka?
                                  Niin ja sit Voimaa on sitten jumalmoottorissakos? :)

                                  Comment


                                  • #18
                                    Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                                    Niin ja sit Voimaa on sitten jumalmoottorissakos? :)
                                    No tottakae.. :)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Itsellä jäi taas arpakortti repsikan penkille, kun en siihen tuulen vietäväksi viitsinyt jättää ja sitten unohtui koko homma, kunnes kotimatkalla ihmettelin että mikäs paperilappu tässä on =)

                                      Mitenkäs muuten, toimiiko vakkari vielä sen jälkeen jos siitä myös valitaan nuo ohjelmat?

                                      Comment


                                      • #20
                                        Mitenkäs muuten, toimiiko vakkari vielä sen jälkeen jos siitä myös valitaan nuo ohjelmat?
                                        Khyl vaan. Ohjelman saa valittua ainoastaa sillon ku auto on paikallaan, sammuksissa ja virrat päällä. Ajossa vakkari toimii normaaliin tapaan.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Itselläkin jäisi vähän heikoksi tuo hyöty, mutta toisaalta voisi kuitenkin saada siirrettyä sillä uuden auton hankkimista pikkuisen eteenpäin. Taisi olla lopputulema 193kw/530nm, jos en väärin muista. Eli ensin pitäisi vaihtaa muutama muu osa. Jotta saisi tuota lastutuksen tuomaa hyötyä paremmaksi. Repo tuon parhaiten osaisi sanoa millä kompinaatiolla ja kuinka paljon rahaa pitäisi löydä kiinni.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Repo sanoo, että diiseleihin ei pidä mennä lastua enempää virityksiä asentamaan.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Ja voi miten väärässä Repolainen tässä onkaan.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Tuostapa tekisi mieleni provosoitua kovastikin vittuilemaan, mutta sen sijaan pitää vain todeta, että MEILLÄ ei ainakaan toistaiseksi viritetä dieseleitä softaviritystä pidemmälle.

                                                Dieselien virittämisessä on omat kiemuransa, ja meillä keskitytään toistaiseksi ainakin enemmän bensavehkeisiin.

                                                Toivon, että mahdollinen tästä syntyvä otsikon alle kuulumaton vääntö tehdään jossakin toisessa topicissa.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Niin ja sit Voimaa on sitten jumalmoottorissakos? :)
                                                  Tarkoitan 2.0 disua ja 1.8t:a molempia alitehoisina, mihin ei mitään optioita tarvita. Piristeytyt S-mallit asia erikseen.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Allrad Näytä viesti
                                                    Ja voi miten väärässä Repolainen tässä onkaan.
                                                    No onha Repo oikeassa siitä, että tekee vaan sitä mitä osaa.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Alkuperäinen kirjoittaja PJKK Näytä viesti
                                                      Tarkoitan 2.0 disua ja 1.8t:a molempia alitehoisina, mihin ei mitään optioita tarvita. Piristeytyt S-mallit asia erikseen.
                                                      Eikös se ollut jenkkilässä juuri 1.8t jumalmoottori borassa apr stage 3+ kitillä 400hp päivittäis käytössä? Joskus monen monta vuotta sitten, kun korttia sain niin näin muistaisin...

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Tuollaisessa teho-moden valinta onkin jo ihan kiva juttu :D. Perus softaviritetyssä disussa ei. Joka tapauksessa Ahonen saa hyvän softan Promolta.

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Omassa autossa reilu kuukausi sitten laitettu APR:softa...Toimii todella hyvin, ei moitittavaa.Palvelu asiantuntevaa.Voin suositella kaikin puolin, ainakin bensa autoihin.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Repo/promo Näytä viesti
                                                            Mulla on apr-listauksissa yli 2000 erilaista diesel-koodia, ja Miiahosen autoonkin softa voi hyvinkin olla saatavilla, mutta näen saatavuuden varmasti vasta, kun saan ecun numeron.

                                                            No niin, kerkokaapa aloittelijalle miten mä katson VAG-COMilla ecun numeron?

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X