Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

valkoista pakosarjassa ja turbossa (A4 B5 1.8T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • valkoista pakosarjassa ja turbossa (A4 B5 1.8T)

    Elikkäs turbon pako puoli on sisäpuolelta ihan valkosen "jauheen" peitossa ja pakosarja on puoleenväliin asti. onko kannentiiviste entinen vai missä mättää? nesteitä ei ole vajottanut, mutta öljyä senkin edestä.

  • #2
    Onko alkuperäinen turbo vielä paikallaan, paljonko ajettu sillä ja onko turbon akselivälyksiä katottu? Tässä haen vastausta tohon öljynkulutukseen.
    Viimeksi muokannut bonus; 29.1.2011, 21:36.

    Comment


    • #3
      Jos se ahdin on tämän näköinen niin se on ihan normaalia. Jos kone käy hiukka laihalla, niin pakopuolen karsta on valkoista. Vähän sama juttu kun tulpissa.

      Comment


      • #4
        Ja tuossa pari kuvaa 1.8T AEB:n katista ja ahtimesta;
        Attached Files

        Comment


        • #5
          turbo on alkuperänen ja ajettu 260tkm.välykset on ihan silmin havaittavissa (0.2-0.5mm) ja mulla on kattiki ihan valkosena ja turboki on sisuksiaan myöten vielä valkosempana mitä edeltävissä kuvissa. laitan kuvia kuhan löytäis sopivan sivun minne laitella.

          Comment


          • #6
            Kummin päin on välystä tuon verran? Akselin suuntaisesti vai säteen suuntaisesti? Jos säteen suuntaisesti niin homma lienee ihan ok, jos akselin suuntaisesti niin alkaa olla siinä ja siinä. Harvemmin pakopuolen valkoisuus kielii jäähynestevuodosta silti. Yleensä se on vaan kuumana käynyttä karstaa.

            Comment


            • #7
              Kovaa ajoa vaan.

              Comment


              • #8
                Akselissa on välystä säteen suuntaisesti sen 0.2-0.5mm ja akselin suuntasesti 0.1-0.2mm, mutta mahan sijottaa uuteen turboon mielummin ku uuteen moottoriin. (OT) Olisi tutulla edullisesti paketissa oleva k04, joten mitä pitää tehä jos sen lyön paikoilleen vakion paikalle että tehot ois edes samoissa lukemissa mitä vakiona? riittääkö pelkkä suuttimien ja downpipen vaihto? opiskelijana ei varallisuus riitä aivan heti ohjelmointiin, koska tuntuu toi ensi auto tykkäävän rahasta.

                edit.
                tuossa ois muutama kuva vakio turbosta -> http://i1217.photobucket.com/albums/...1-29162626.jpg ja http://i1217.photobucket.com/albums/...1-29162425.jpg
                Viimeksi muokannut -mPm-; 30.1.2011, 23:52. Perustelu: kuvalinkkien lisääminen

                Comment


                • #9
                  Joo, eipä tuo mitenkään epänormaalilta vaikuta. Komppaan porkkista, on sitä paljon väljemmilläkin ahtimilla tullut ajettua.

                  Comment


                    #10
                    Ihmettelen jos kaverisi myy uuden, alkuperäisen K04:n tiivistesatseineen paljon alle 1000eur. Ostajia voisi löytyä enemmänkin ;).

                    Halvimmalla pääset kun et tee mitään, vähän kalliimmalla mikäli huollat nykyisen jos vielä siinä kunnossa.

                    Jos sen K04:n ostat, custom softa/säädöt nimenomaan on varsin ehdoton. Suuttimet ja muut toki rajoittavat menoa suhteessa isomman hyrrän maksimipotentiaaliin, mutta siitä ei ole harmiksi kunhan säädöt ovat kunnossa. Koko hyöty sitten valjastetaan vaihtamalla (suurin piirtein tärkeysjärjestyksessä): suuttimet, IC, DP/cat/muu putkisto, pakosarja, ...

                    Comment


                    • #11
                      kyllä se lähellä hipoo tota 1000 mut halvempi kuin kaupasta kuitenki :) noista kuvista näkee nipinapin että pakopesässä on halkeema läpi asti siinä "seinän" juuressa. Siin on toinenki syy että miksi uus turbo, joten se k04 toden näköisesti tulee sinne koneen kylkeen ja uuta ohjelmointii jos se sen vaatii. :)

                      Minun puolesta tän voi lukotta tai jotain, koska asia on selvä. Kiitoksia kaikille vastanneille.

                      Comment


                        #12
                        Ei ketjuja lukottaa kannata, ties vaikka tulisi aloittajalle jatkokyssäreitä - tai jollain muulla saman aiheen tiimoilta. Joo no jos tosiaan on pakopesä halki, mikä lienee aika tyypillistä noin paljon rullatuille, huolto ei kannata. Ei muuta kun se K04 sitte keulille, säädöt kondikseen ja kovaa ajoa.

                        Toki paremmin tietävät voivat kommentoida, mutta oma käsitykseni on se että säädöt kannattaa hakea että on sopivat kartat läpi kierrosalueen. Auto kyllä käy ja kulkee ilmankin (btdt).

                        Comment


                        • #13
                          Laihallahan tuo käy jos kovin on valkoista sisäpinnoilla.

                          Comment


                          • #14
                            K04-015

                            Normaalia tuo valkoinen väri :)


                            Asiaa sivuten: mistä halvimmat k04-015 ahtimet?
                            Kiinan ahtimet n.500€ mutta niihin en sekaannu..

                            Proturbo ja Finturbo ei nuita hintoja sivuillaan ilmoita?
                            Kinetic motorsport 869.00 dollaria = 600€ tullin ja verojen kanssa 800€?

                            löytyykö jostain vielä halvemmalla ?

                            Comment


                            • #15
                              Itse ostin talvella kinetic motorsportilta K04-015 ahtimen+mutterit ja tiivisteet ja sen pakosarjan+mutterit ja tiivisteet pitkittäiskoneeseen.

                              Neuvottelin pakettihinnaksi 1100 dollaria+n. 80 dollaria postikuluihin, myyjä oli erittäin ripeä ja asia hoitui nopeasti sähköpostilla päivän aikana muutamassa minuutissa.

                              Tulliverot bensiiniauton osina olivat n. 100 euroa, jos haluaa hieman pienemmät verot niin valehtelee dieselauton osiksi jos omatunto sallii :D


                              Uploaded with ImageShack.us
                              Viimeksi muokannut hekee88; 29.4.2011, 14:11.

                              Comment


                              • #16
                                Jees eli paketille jää hintaa kaikkineen n.900€?
                                Ei paha hinta jos tosiaan kaikki nuo ahdin, pakosarja + tiivistesarja(mutterit jne.)

                                Millanen toimitusaika tuolla setillä oli? jenkki firmojen tavaran lähettelystä kuullu vähän yhtä ja toista.. :D

                                Comment


                                • #17
                                  Juu pyöreästi noin 900€ tolle setille neuvottelijan lahjoista riippuen :D

                                  Toimitusaika ei ollut paha, noin 1,5-2 viikkoa, kannattaa varmistaa myyjältä että löytyy hyllystä, muuten voi joutua odottelemaan pitempäänkin.

                                  Silloin kun ostin nuo piti maksaa Paypalila.
                                  Viimeksi muokannut hekee88; 30.4.2011, 02:41.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X