Elikkästen olis ajatuksissa oman kulkineen 2.7 bi-turboo hieman piristää, eli ei siis ihan perinteistä "kaikki kerralla, kun kerta alotettu"-meininkiä :) Autossa kuiteskin alkuperäinen 5-lovinen loota, josta olen kuullut et ei välttämättä kestä ihan hirveitä vääntöjä? Tehotavoite olis kuitenkin 300-350 Autossa siis kone AJK, mut ohjausboxi AGB
Tossa vähän alustavia suunnitelmia mitä meinasin:
K04 - turbot
RS4 inlet pipes (kopiomallit ebay:stä)
rosteriset pakosarjat
Omista DP:ista esikattien "puhdistus"
F1 Stage 2 kytkin
Ja todennäkösesti vielä vapari :)
Nyt sit hieman neuvoja ja kommentteja asiasta kiitos :) Elikkäs tarvitseeko suuttimia miten isontaa tollaseen kevyeen tehonnostoon? Ja onko ne kopioturbot ihan täyttä schaissee vai onko niitä ihan hyviäkin? Olen kuullut sitäkin et omat k03:t ei hirveen hyvin kestä ahtojen nostoa (venyy siivet), ja sillä meinasin nuo isommat puhaltimet hommata. Ja mistäs sit vielä ohjelma?
Tossa vähän alustavia suunnitelmia mitä meinasin:
K04 - turbot
RS4 inlet pipes (kopiomallit ebay:stä)
rosteriset pakosarjat
Omista DP:ista esikattien "puhdistus"
F1 Stage 2 kytkin
Ja todennäkösesti vielä vapari :)
Nyt sit hieman neuvoja ja kommentteja asiasta kiitos :) Elikkäs tarvitseeko suuttimia miten isontaa tollaseen kevyeen tehonnostoon? Ja onko ne kopioturbot ihan täyttä schaissee vai onko niitä ihan hyviäkin? Olen kuullut sitäkin et omat k03:t ei hirveen hyvin kestä ahtojen nostoa (venyy siivet), ja sillä meinasin nuo isommat puhaltimet hommata. Ja mistäs sit vielä ohjelma?
Comment