Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.7 bt kevyt viilaus

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.7 bt kevyt viilaus

    Elikkästen olis ajatuksissa oman kulkineen 2.7 bi-turboo hieman piristää, eli ei siis ihan perinteistä "kaikki kerralla, kun kerta alotettu"-meininkiä :) Autossa kuiteskin alkuperäinen 5-lovinen loota, josta olen kuullut et ei välttämättä kestä ihan hirveitä vääntöjä? Tehotavoite olis kuitenkin 300-350 Autossa siis kone AJK, mut ohjausboxi AGB

    Tossa vähän alustavia suunnitelmia mitä meinasin:
    K04 - turbot
    RS4 inlet pipes (kopiomallit ebay:stä)
    rosteriset pakosarjat
    Omista DP:ista esikattien "puhdistus"
    F1 Stage 2 kytkin
    Ja todennäkösesti vielä vapari :)

    Nyt sit hieman neuvoja ja kommentteja asiasta kiitos :) Elikkäs tarvitseeko suuttimia miten isontaa tollaseen kevyeen tehonnostoon? Ja onko ne kopioturbot ihan täyttä schaissee vai onko niitä ihan hyviäkin? Olen kuullut sitäkin et omat k03:t ei hirveen hyvin kestä ahtojen nostoa (venyy siivet), ja sillä meinasin nuo isommat puhaltimet hommata. Ja mistäs sit vielä ohjelma?

  • #2
    Nuita rosterisia pakosarjoja kannattis varmaan vielä harkita..

    Comment


    • #3
      Bi-turboja on viritetty jo sen verran, että projektitopikeista olisi hyvä hakea vähän vinkkiä.

      Rosteri ei ole tosiaan paras mahdollinen pakosarjamateriaali.

      Comment


      • #4
        Kaikkiin kysymyksiisi löytyy vastaus jo forumeilta.

        Comment

        Working...
        X