Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Turbon laakeritko? - uuden valintaa...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Villellähän oli kans rs2 sarja? Ilmoittele jos kiinnostaa tilailla 034 motorsportilta ahdinta. Itse arponut hieman, josko hankkis gt3071:n sieltä vastaavasta syystä.

    Comment


    • #32
      Rs2 sarja on. Pitää funtsia mitä tonne tilalle laittaa. Tais olla nuo 034 kkk/garret ahtimet niitä "hienoilla" atp pakopesillä varustettuja?

      edit: Netissä puhuvat ulkomaisella foorumilla että olisivat neticsin kkk pesällä?
      Viimeksi muokannut VilleP; 19.9.2010, 04:27.

      Comment


      • #33
        ATP pesillähän ne, 034 on atp:n jälleenmyyjä. Myös Himni racing tais myydä samoja, mutta sieltä ei tullut vastausta kun kyselin ja muutenkin vastaavia kommentteja oli netissä. Tuosta pesästä kyselinkin ja sanoivat sen olevan porrastettu tarkoituksella, vahvistuksen ja lämmönjaon takia, tiedä sitten onko näin. Muutaman enemmän vai vähemmän luotettavan arvostelun lueskelin koskien tuota 3071:stä ja nähtävästi se on varsin toimiva peli tuonne 400-500 välille.
        Neticsin myyjäkin sanoi, ettei sillä heidän kkk pesällään pääse kuin n.400 pintaan johtuen koosta ja heillä oli nähtävästi tarjolla vain yhtä kokoa.
        Pakosarjaa kun en haluaisi vaihtaa, niin vaihtoehdot ovat aika vähissä ja muutoslaippa väliin taas ei myöskään oikein houkuta.

        Comment


        • #34
          Neticsin kkk pesällä ei neljääsataa tule.

          Comment


          • #35
            Ja ATP:n KKK-pesä on muuten vaan kamala sätöstys...

            Comment


            • #36
              urpo

              Oman ABY:n jatkeeksi ruuvasin viime keväänä käytetyn rs2-upgradepaketin ja tänään purkasin pakosarjan ja turbon pois lievän öljynkulutuksen takia. Nyt sitte kahden vaiheilla, mitä pykälää isompaa "bolt-on" ahdistinta tuohona vakio rs2-valusarjan jatkeeksi vaiko huoltoon tuo tämänhetkinen? Ideoita otetaan vastaan..

              Comment


              • #37
                Taitaa ainoat bolt on vehkeet olla nuo yllä mainitut. Tai sit jos jostain onnistuu löytämään jonkin k26/27/29 hybridin. Ultimolta saa kyseistä peliä rapeaan 1853€ hintaan....

                http://www.ultimot.de/Komponente.php...08&TypWahl=006

                Tollasen bongasin myös:
                http://www.ps-systems.at/php/index.p...chk=1&Itemid=2

                Enemmän ja vähemmän noita kkk malleja tarjolla, tosin hintaa ei sanota. Oisko kiinnostusta muutaman ahtimen kimppaan jos kysys tarjousta?
                Viimeksi muokannut VilleP; 19.9.2010, 23:33.

                Comment


                • #38
                  Tohon hintaan saa jo Wagner pakosatsin JA jonkun T3 laipallisen turbon.

                  Erityisesti, jos kootaan joku kimppapaketti, niin päästään letkusarjan kanssa lähelle tota hintaa yhteensä.

                  Comment


                  • #39
                    Juu ton ultimon hinta on kyl semmonen että ei toinna, kun nykyaikaisempaa saa samaan rahaan.

                    Comment


                    • #40
                      Porkkiksella käsittääkseni oli kuitenkin tuosta atp:stä kokemusta 2871 mallin osalta, eikä hän sitä täysin lyttyyn haukkunut toiminnaltaan. Tosin eipä tuo pakosarjan vaihto nyt välttämättä niin iso homma ole, ei vain ylimääräisenä työnä nappaisi, kun juuri sen vaihdoin ja hommasin. Nyt jos hyväksyy tuon vaihdon, niin se meni täysin hukkaan ;) Itse varmaan tuohon 3071 malliin kallistun tässä syksyn mittaan. Mikäli tuon laipan vaihtaisi esim. t3 malliin, olisiko sen jälkeen jotain parempaa vakiosisuksille tarjolla?

                      Comment


                      • #41
                        2871 huono puoli on sakkaustaipumus vitoskoneessa. Turbiini on aika pieni kompuraan nähden.
                        Muuten se on mun mielestä vähintään kohtuullinen 400hv kykyinen käyttöharrasteen ahdin. Hereillä tosi ajoissa ja kaverilla kestänyt rääkkiä nyt vissiin 4 vuotta, joskin viimeaikoina on alkanut kuulumaan vähän ylimääräisiä ääniä. Auto on siis lyhyesti sanottuna miellyttävä ajettava vaikka ahtojen nousua joutuukin rajaamaan.
                        Jos tarvii olla selkeesti yli 400 niin sitten jotain muuta.

                        Multa jää näillä näkymin joutavaksi talven aikana mtm-spq-pakosarja ja tuollanen K26/27/29.

                        Comment


                        • #42
                          http://www.audiclubsa.org.za/cgi-bin...m=1138705305/0

                          Tuossa yks juttu missä on tommonen atp hökötys. Mitäs porkkis tolla vakio maffilla oli mahdollista saada, 450hv?

                          Comment


                          • #43
                            Olis alun alkaenkin voinut jättää tuon kokeilun väliin, niin ehkäpä tuon valusarjan ja bolt-on ratkaisut vois viimein unohtaa. Onpahan valinnan vaikeutta enemmän ahtimenkin suhteen.. Kimppatilausta vois toki ajatella, kuhan aikataulultaan on sellainen, että tuleville lumille ehtii saada kamat kasaan.

                            Comment


                            • #44
                              No pistin tonne 034 sporttiin kysymystä, että tippuuko hinta, jos sais kasaan 3-5 kimppaan. Noita tuskin kuitenkaan montaa menee. Itse taidan olla niin peruslaiska, että jätän tuon nykyisen pakosarjan kiinni ja ostan tuon gt:n. Ellei joku oikeasti osaa sanoa jotain selkeästi parempaa vaihtoehtoa t3 laipalla. Hinta asettunee samaan jos hommaa tuon tai vaihtaa pakosarjan wagneriin, myy nykyisen ja ostaa perus gt:n tms...

                              Comment


                              • #45
                                -15% listahinnasta, jos 3 samaan osotteeseen tilataan, mikäli joitakuita kiinnostaa. Itse tilaan varmaan tämän kuun puolella vielä ja samalla pientä puslajumppaa itselleni samasta firmasta, mikäli suostuuvat samalla lähettämään(kimpassa, muuten toki mitä vain tilaa ).

                                Comment


                                • #46
                                  Tuota on 0.63 ja 0.82 a/r luvulla ja sitten vielä kahdella eri "suulla". Mimmosta meinasit?

                                  Comment


                                  • #47
                                    0,63 olisi itselle varmaan passeli. Ahtoja/vääntöjä hieman joutunee rajoittamaan keskialueelle vakiosisuksilla. Tarkoitus oli ottaa se pienempi, eli 2.75" imupuoli johtuen nykyisestä putken koosta. Toisekseen tuo 4" näyttäisi aika härskiltä, jos joku ikinä sitä vilkaisisi konehuoneessa.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Näin voisi olla. Oon tässä googletellut juttuja ulkomaisilta foorumeilta, ja kovasti ovat tuota kehuneet, kökkö pakopesän viimeistelystä huolimatta.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Juu, saman itse totesin ettei sitä haukuttu ole vaikkei näytäkään virtauksiltaan ihan optimoidulta. Toki tuollekin tulee letkusarjan kanssa hintaa. Tosin nehän voi teettää paikallisessa liikkeessäkin, kunhan oikeat lähdöt löytää jostain.
                                        Itseä ei vaan hotsittaisi tuo pakosarjan vaihto. Kaksinaismoralismiahan tuo sinällään on, että on käynyt alakerran uusiminenkin mielessä, mutta pala kerrallaan. Tuolla saisi vielä käyttöalueen pidettyä järkevänä. Seuraavan kokoluokan ahdin menee jo melko ylävireiseksi.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Nyt on näköjään hinnasto tuolla ps-systemsin sivuilla. Ysäri fiilistä ois tarjolla 1400€

                                          http://shop.ps-systems.at/KKK-Turbolader-K26-27-29

                                          Varmaan tuo GT3071 ois käytökseltään hienompi, mut ton sais ilman letku muutoksia menemään.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Tuo on muuten aika mielenkiintoinen. On nimittäin k27 akselilla k26 pakopesässä (jompaa kumpaa työstetty, todnäk pesää). Tämä ei nyt siis ole ollenkaan huono homma, koska noi 27 kompurat riittävät paljon pidemmälle kuin K26 55mm #8. En silti paljon yli 400hv tuolle arvaisi mainostaa vaikka tuolla sivuilla onkin paljon isompi numero.
                                            Jos ysärifiilis kiinnostaa niin tuo voisi tosiaan olla ihan kokeilemisen arvoinen kampe. Ei varmasti herää vahingossa ja yllättäen :)

                                            Comment


                                            • #52
                                              Laitoin kyselyä tarkemmista mitoista. Jännä että pykälää pienempi on 400 kalliimpi.

                                              Comment


                                                #53
                                                Ei varmasti herää vahingossa ja yllättäen :)
                                                Missähän kohtaa lieneekään moista tapahtuvan...
                                                Pitäisköhän itsekkin innostua.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Laakerointi vissiin erilainen siin pienemmäs ja seuraavassa? 360 asteisen laakeroinnin nimittäi mainittee niissä, mut ei tuossa.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Mitäs tuo laakerointi meinaa?

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      EU-maasta kun löytyis kilpailukykyiseen hintaan, niin ei tarvis tullien kans pelailla. Onkos toi 034 pesä nyt paljonkin eroava normaalista?

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Tämän verran se eroaa. JA tämmönen siitä pitäs jyrsiä.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Tuossa lontooksi alapäässä :
                                                          http://www.grahamgoode.com/turbo.htm#reason

                                                          Käytännössä (paine) laakerointi on koko ympyrällä, jolloin paine jakaantuu tasaisemmin ja laakeroinnin pitäisi olla herkempi käsittääkseni. Onko tuolla käytännön merkitystä, en sit tiedä. Normaalisti siis C muodossa laakeri, mikäli ei ole erikseen mainittu tuota 360 asteista.
                                                          Joku tietävämpi saa korjata, jos olen väärin ymmärtänyt.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Selailin tuolta muutakin ja kivan laskun saisi aikaiseksi, jos tilaa mitä tahtoisi tuohon vanhukseen.. Harmi kun ei yhtä kattavaa saittia löydy esim.saksasta :(

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Mistä tuolta? Tuo PS on ainakin itävallassa = EU:n sisällä.

                                                              Jos taas meinaat garrett 3071 kimppatilausta niin kannattaa varmaan joltain kotimaiseltakin toimijalta pyytää tarjous kimppahommiin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X