Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urquattro turboletkujen tarkistus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Urquattro turboletkujen tarkistus

Terve,

olen uunituore urquattro omistaja, hankin itselleni -88 MB moottorisen yksilön jonka LMS on entisöinyt joitakin vuosia sitten.

ihmettelenkin nyt mitä turbon letkuja minun kannattaa tarkistaa etteivät vuoda ilmaa

Toinen kysymykseni liittyy voimansiirtoon. Missäs voisi olla vika; kun lähtee liikkeelle ja käntää samalla vasemmalle niin tuntee, (huom. ei kuulu mitään) pientä tärinää. Kannattaako minun tarkistuttaa asia (voisiko olla vetari tai esim. jokin laakeri kardaanissa) vai kannattaako asiasta huolestua?

Terve terve urkin omistaja! Ja onneks olkoon,hyvä valinta!

Tärinästä ei kannata huolestua....kato onko sulle jäänyt takalukkopäälle....vai millainenkohan tärinä on kyseessä? Raidetangonpäät on ns "heikkolenkki" urkissa,mutta voimansiirto (laatikko,vetarit ym) ovat tosi vahvoja (harvoin edes "saa rikki vaikka yrittäis")

Ja letkuista.....ehkä pienet alipaineletkut kannattais vaihtaa ja kaasuläpälle tuleva ahtoletku on joissain urkeissa pettänyt (harvemmin),mutta jos se saa huohotin öljyä niin ajan kanssa se vaan haurastuu.

Etköhän rupee jo viilaamaan.....mitenkä olis tollaset +400hv :))))

Comment

Kiitos neuvoista, kyllähän se virittely on jo käynyt mielessä. Auto on kylläkin entisöity niin alkuperäiseksi kuin mahdollista mitä nyt koniiskarit sekä MTM:n Roland Mayerin säätämä moottori.
      Joten mulla on kyllä tarkoitus pitää auto vakiona.

Comment

Joten mulla on kyllä tarkoitus pitää auto vakiona.
        joo,hyvä niin.

Comment

Kardaanin tukilaakeri voi väristä kaupunkinopeuksissa kaarrellessa, mutta ei paikalta lähtiessä kääntäessä. Jos perän lukko on kiinni, hakkaa se niin kovaa, ettei voi olla huomaamatta.

Muut ne vaan toteuttelee mun haaveita. En ole kateellinen, mutta kuitenkin =)

Comment

Mitäs tähän nyt sanoisi, Jarkko kun vei sanat suusta.. Onnea nyt "uudelle" autolle!

Comment

tärinä on jurnuttava (jos se nyt yhtään selittää minkälaisesta tärinästä on kyse), tämä on siis hyvin pieni mutta haluaisin kuitenkin selvittää mistä se tulee.

alipaineletkuista vielä sen verran, että missä kaikkialla niitä kulkee, jotta osaan tarkistaa kaikki?

Comment

Working...
              X