Elikkäs säädettiin tai karala sääti auton semmoseen iskuun et tuli tulokseksi 344hp/5998rpm ja 456Nm/4929rpm. Uutta osaa tuli lds-turbo hybridi kkk jossa 11 milliä isompi pakosiipi ja jokunen milli isompi kompurasiipi, rs2 pakosarja+3" putkisto, 410cc suuttimet, isompi bensapumppu ja apex kartiofilsu. mukavasti tuli lisää vetoja ja saundit on ihan jees.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt o auto virees!
Collapse
X
-
juu harisella sääti ja harinenhan toi tuumas et tuntuu jalkaan ihan hyvältä toi kone. meinas et ei kovin moni kone tunnu hyvältä vaikka tehoo löytyiski. pitää laittaa toi tehokäppyrä jahka saa skannattua kaverilla. lähtee kuitenki vetään noin 3 tonnin kierroksilla kunnolla. turbon siivet 46 ja 55. teki vakio koteloihin
Comment
-
meinas et ei kovin moni kone tunnu hyvältä vaikka tehoo löytyiski. pitää laittaa toi tehokäppyrä jahka saa skannattua kaverilla. lähtee kuitenki vetään noin 3 tonnin kierroksilla kunnolla
Hyvin lähtee,jos lähtee tosta 3000rpm:stä....kiva käyttöalue tuntus olevan.Taitaa olla vakio nokat?
Hyvä kun laitat käyrät.
turbon siivet 46 ja 55. teki vakio koteloihin
Comment
-
joo aluksi meinasin et vaihan sen pakonokan mut taisit olla sinä joka tuumasit et ei kannata vaihtaa. ja kerkesimpä muuten ottaa jo sakotkin tossa tampere-raahe välillä. 123km/h vakkarilla ja ainaku sattu auto kohille niin täys kaasu ohituksia ja siinähän sitte kävin niin et ohitin siviili kyttien auton. onneksi eivät sattuneet aikasemmin kohille kun ohittelin armeijan kulkineita ison nipun kerralla ja vauhti tais kävästä hitusen alle 200. nyt vain 300 ekua köyhdyin.
Comment
-
miten paljon tuommoinen säätötyö sitten kustantaa?? tuo oma auto pitäsi myös säädättää viimeisen päälle.. lastu on tehty osien perusteella tietääkseni eli ei mitään mittauksia tehty samalla. MRC1 lastu...
Comment
-
600? makso toi säätö/penkitys homma. ja http://www.s2forum.com/forum/showthr...6668#post96668 Täällä ois dyno lappu
Comment
-
-
Ilmeni semmonen ongelma kiihäytys testeissä et ku vetää 4 tai 5 vaihteella pitkään kaasu pohjassa(yli 6 tonnin) niin ilmenee semmonen häikkä et katkasee sytyn eikä päästä sit enää yli 0.6 bar:n ahtoja vastaku auton uudelleen käynnistyksen jälkeen. Ei viitti enää karalaa häiritä näin iltasella mut meinas ensten et kannattaa tarkistaa linja imusarjalta motroniciin ja sit ahtopainemittarin asennuksen jälkeen ku hoksasin et nostaa paineet hitusen yli 1.5 käski ruuvata pienemmäksi mut tosa äsken ku kävin kokeileen niin vielä ilmenee sama ongelma (paineet laski 1.2:een et ei pitäs sen aiheuttaa). huomenissa testata vielä se letku vaikka kaikki liitokset kyllä varmistin hyvillä lemmareilla
Comment
-
-
nakutuksesta ei tuu vikakoodia ja musta ei ole tule myöskään vikatilaa.
Millä paineen ohjaus on tehty? vieläkö alkuperänen sähköventtiili tekee ohjauksen?
jos se on poistettu tai se ei pysty haluammassaan paineessa tietyllä kierroksella pitämään voi seurauksena olla vikatila.
Vian etsinnässä ois nyt helpointa että kun vika on päällä lukisi vika koodit jotta tietäisi mikä sitä purkkia pännii.
Comment
-
Aapo,
mulla oli täsmälleen sama ongelma jokunen vuosi takaperin....auton ku sammuttaa niin toimii taas....jollen väärin muista niin vika oli juuri tuossa 3 tie ventiilissä ja poistin sen ja tilalle laitoin mekaanisen säätimen ja tämän jälkeen toimi.Tuosta on kumminkin sen verran aikaa että muisti voi pätkiä,mutta juuri tuo ahtopaineen nousu ainoastaan 0.6 bariin jäi mieleen ja moottorin sammutus niin toimi jäi myös mieleen.
Comment
-
mikäli oikeen käsitin niin kun karala laitto sen jäykemmän jousen ja porattiin päästä se lommi pois et voi säätää hukkiksen jousen kireyttä niin se kyllä toimii suoralla ohjauksella ja niin se itseasiassa on tällä hetkelläkin kun siinä 3 tie venttiilissä ei oo pistoke paikallaan ja hyvin paineet nousee. Mut kattoa ny sitte maanantaina et mikä vikakoodi sieltä löytyy
Comment
-
niin se kyllä toimii suoralla ohjauksella ja niin se itseasiassa on tällä hetkelläkin
Tuo tapa: eli kireä jousi ja ahjauspaine suoraan hukkaportille on väärä! Auto toimii moitteettomasti noin,mutta alavääntö kärsii aika hurjasti......kumma ettei Harinen tai Karala siihen puuttunut...?
Hukkaporttia pitää ohjata muulla kuin jousella. Paras tapa olisi löysä jousi ja hyvä ohjausventtiili.
Comment
Comment