Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä olisi soveliain lastu (vanhemmalle) 2.0 TFSI-koneelle?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikä olisi soveliain lastu (vanhemmalle) 2.0 TFSI-koneelle?

Jossain vaiheessa taitaa tulla lastuttaminen eteen, hinnat taitaa kaikilla olla korkeita kolminumeroisia, itseäni kiinnostaa alhaalta alkava vääntökäyrä: mikä olisi 'paras' lastumerkki?

Jos ei custom softaa halua teettää niin itse valitsisin APR/MTM väliltä.

Comment

Komppaan Juhaa.

Comment

Suosittelen lämpimästi Deran palveluita.

Comment

Joskus ennekin kuullut positiivista palautetta noista APR:n chipeistä, olisi näemmä kohtuu edullinenkin.

Comment

APR:n päivän hinta 640 eur, sisältää vakio- ja viriohjelmat.

Lisätiedot allekirjoittaneelta.

Comment

Jassoo ....... tuotehan tuli vielä pykälän kiinnostavammaksi ...... pitänee ensin vaihtaa ränni: hinta sisältää myös dynon ennen ja jälkeen lastutuksen?

Comment

Dynoa ei ole, mutta ammattilaislaadun G-voima ja GPS analysaattori on, jolla voit vertailla suorituskykyjä ennen ja jälkeen. Datan saat itselles analysoitavaksi sähköpostilla, joten voi jälkikäteen kaivella kaikenlaisia tietoja esim vääntömomentista tai vaikka 69-82km/h kiihtyvyydestä.

Comment

No eipä kait se dyno aivan must ole, autoni on eka tämmönen hieman raskaampi ja tehokkaampi, olis oikeasti kiva nähdä että (varsinkin) lähtötaso olis se mikä pitääkin.

Comment

itse deralle tarkoitus joskus viedä..volvossa oli deran tuotoksia ja olin niihin tyytyväinen..

Comment

Ehdottomasti karala

Comment

Working...
                      X