Juu asensin 1.8T nelkkuun tuon DV-R:n ja jotenkin tuntuisi meno parantuneen.
Orkkis bypass oli ehjä mutta jotenkin tuntuisi että kuitenkin olisi kiihdytys tasaisempaa/tehokkaampaa.Forgessa on löysin jousi ja autossa vakio softa.
Käsin kokeillessa forge olisi jäykempi tuolla vihreällä jousella kuin vakio .
Samaten reagointi kaasuun olisi pirteämpää.
Eli eikö tuon bypassin kuulukin pysyä kiinni kun polkee kaasua ja kiihdyttää, että jos tuo pysyisi
tehokkaammin kiinni niin paineet menisi sinne minne kuuluukin?
Jos tuo orkkis olisi ollut jotenkin lepsu ettei pysyisi kunnolla kiinni?
Samalla tuli vaihdettua se "ohjaus"-letku oliko se nyt n75:ltä(se kolmihaarainen kapistus imusarjan alla) forgeen ja pari viikkoa aiemmin letku imusarjasta tuohon mainittuun kilkkeeseen.
Nämä on näitä perjantai-illan olut ajatelmia vaan:)
Orkkis bypass oli ehjä mutta jotenkin tuntuisi että kuitenkin olisi kiihdytys tasaisempaa/tehokkaampaa.Forgessa on löysin jousi ja autossa vakio softa.
Käsin kokeillessa forge olisi jäykempi tuolla vihreällä jousella kuin vakio .
Samaten reagointi kaasuun olisi pirteämpää.
Eli eikö tuon bypassin kuulukin pysyä kiinni kun polkee kaasua ja kiihdyttää, että jos tuo pysyisi
tehokkaammin kiinni niin paineet menisi sinne minne kuuluukin?
Jos tuo orkkis olisi ollut jotenkin lepsu ettei pysyisi kunnolla kiinni?
Samalla tuli vaihdettua se "ohjaus"-letku oliko se nyt n75:ltä(se kolmihaarainen kapistus imusarjan alla) forgeen ja pari viikkoa aiemmin letku imusarjasta tuohon mainittuun kilkkeeseen.
Nämä on näitä perjantai-illan olut ajatelmia vaan:)
Comment