Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5:een suhinaa korostava by-pass

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 B5:een suhinaa korostava by-pass

Onko olemassa tuollaista vai ei. toki tulee vaihtamaan myös tuon ilmansuodattimen vapariin, mutta löytyykö tuollaista by-passia ollenkaan? vai kannattaako vaan vaihtaa boshin by-passeihin?

Ei mitään hajua miten toimii, mut Forge SPLIT-R on bypass/dumppi yhdistelmä joka sanotaan olevan suunniteltu mm. Audiin. http://www.doc-power.com/index.php?p...=40&sengine=78

Comment

Aivan turhaa rahan tuhlausta tuo "suhinapässi". Laita vaan TT:n by-passit, eli Boschin tekeleet.

Ja tuo vapaavirtaussuodatinkin on aika turhaa, varsinkin kartiomallinen.

Comment

Samaa mieltä okkimin kanssa
        Audimiehen kuuluu sanoa "No Pokemon shit" ja nämä 2 artikkeli kuuluvat juuri näihin pokemon tavaroihin.
        Jos suhinoita haluut niin osta evo/subaru STI ;)

Vakiofilsulla pärjää pitkälle +400hp

Comment

Ja taas vaihteeksi joku aloittaa aiheen suhinoista, hommaa turbo pilli pakoputkeen niin hyvä tulee.

Comment

No melko turhaa hommaa on myös alkaa kysyjän omaa mielipidettä dumppaamaan, jättämättä vastaamatta kysymykseen. Saahan sitä laittaa autoonsa mitä itse haluaa.

Tuommoinen osittain ulos puhaltava on varmaan ainoa mahdollisuus äänien saamiseksi. Filsut ja muut kierrättävät pässit ei ääniä juuri lisää. Kokemusta ei ole siitä, haittaako osittain mitatun ilmamassan ulospuhallus auton toimintaa muitta enpä usko mitään radikaalia tapahtuvan.

Comment

Alkuun ehkä hienoa nuo suhinat, mutta lopuksi joutuu heittää mäkeen nuo suhisijat. Ei ne tehoa tuo kuin psykologisesti. :)

Comment

Biturbo ässän imupuoli on sen verran pitkä, että ei se taida sihahdella tosiaan muuten kuin osittain ulospuhaltavalla. Kaikella on aina negatiiviset puolensa, ja tuollaisella Split-R:llä yhdistetään mäntätoiminnan ja ulospuhalluksen huonot puolet, eli rikkaalle (vaikka mitä väittäisivät) ja mäntien jumitus.

Omassa ahdetussa Audissa oli ostettaessa kartiofilsu ilman by-passia/dumppia ja kujerrus rasitti jo vuorokausi ostamisen jälkeen. Oravasuotimen kanssa jaksoin yllättävän kauan, vakio putsarikotelon palautus kyllä teki mökkireissuilta paluista miellyttävämpää kun jäi motarikumina pois ;)

Nyt vakioputsarikotelo modattuna isolle ilmanvaihtoputkelle ja huokailee vienosti.

Comment

Mulla on budjettiratkaisu suhinoita kaipaavalle: Ottaa toisen bypassin pois ja tulppaa reijän. Yhdestä pyrkii silloin niin paljon kamaa pihalle, että kiljaisee aika moisesti. Itse myin omasta yhden ehjän ja tulppasin letkun. Hieman nauratti kun testasin ajella. Mulla on toki myös tehoja alentava sparcon kartio.

Comment

Working...
                  X