Hmm, tämän ku tietäis. Edellisestä edellisen omistajan paperit oli auton mukana, mut en nyt yhtäkkiä muista nimeä saatikka pääse tarkastamaan ku paperit on kotona. Hopeanvärinen avant kuitenki kyseessä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ahtimen tunnistusta ja muuta yleistä ahtamiseen liittyvää(UrS4)
Collapse
X
-
Joo, eihän niitä... Pitäishän tolla selityksellä jo tietää... :D
Edit.
Vielä kysymystä tuosta huohotinjutskasta. Elikkä tuossa on huohotinsuodatin suoraan venkakopassa kiinni. Oliskohan hyvä tehä tohon erillinen kerääjäsäiliö ja siihen sit toi suodatin? Työmaalla ollis millin rosterilevyä josta vois tehä ton säiliön. Minkähän kokoinen olis sopiva?Viimeksi muokannut Thuppu; 10.6.2010, 19:53.
Comment
-
Comment
-
Niin kuin todettu itse tästä en tidä mitään. Hyvin voi olla ohjelmoitukin tälle setupille..? Tuntuu vetävän mallikkaasti paitsi satunnaisesti silloin kun ahdot jää vajaiksi. Kaikista paras ja varmin silti olis fiksata/vaiihtaa anturit kuntoon, laittaa suuttimet ja ohjelmoituttaa kaikki alusta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja GTI 2.0Itsellä 285Hp ja väännöt mitä oli ja 2 kanki pihalle...
Kone oli ajettu n.200TKm. Tiedä siitä kestävyydestä sitten oliko omaa tuuria vai mitä...
Comment
-
Elikkä tuossa on huohotinsuodatin suoraan venkakopassa kiinni. Oliskohan hyvä tehä tohon erillinen kerääjäsäiliö ja siihen sit toi suodatin? Työmaalla ollis millin rosterilevyä josta vois tehä ton säiliön. Minkähän kokoinen olis sopiva?
Comment
-
C4 korin 5syl dieselissä on 18mm letkuliitännöin huohotusöljynerotin 046103495A, näyttää toimivalta osalta. Mutta suodattimesi ollessa kuiva, et sellaista tarvitse.
Comment
-
Toi lähtö missä on toi suodatin menee siinä kannen sisällä putkena sinne takaosan tuloon. :)
Alunperin tosta suodattimen paikasta menee putki turbon imupuolenletkuun mistä se siis kiertää takaisin koneeseen.
Comment
-
-
No nyt hiffasin. Eli tyhjäkäynnillä ja ajossa jossa ei oo menty ylipaineen puolelle kone huohottaa imusarjaan ja siinä on sit toi takaiskuventtiili. Ahdoilla huohotus ohjautuu tuonne venttiilikopan lähtöön joka alunpitäen menee turbon imupuolelle, eli nyt hengittää mulla suoraan ulkoilmaan. Aika hassu tosiaan toi huohotinputken kierrättäminen venakopan läpi...
Comment
-
Irrottelin airintakeputken ja filtterin putsausta varten niin yritin hieman mittailla tota ahtimen imupuolta, mutta eihän sitä työntömitalla saanu kunnolla mitattua. Imuaukon koko aivan huulelta on 72mm ja itse roottorin kohdalta arviolta 60mm.
Joku hybridihän toi on kun ei oo tyyppikilpeä ollenkaan.
Comment
-
Viestiin ei sit sopinut neljää kuvaa enempää(???) niin laitan nyt sit muutaman lisäkuvan ihan omaan viestiin. Älkää heti hirttäkö. :)
Ihmeellisiä kotkauksia löytyy koko ajan tästä värkistä. Ensimmäisenä käteen levis N75 solenoidi. Oli yks letkulähtö ilmeisesti katkennut ja oli yritetty sulattaa takaisin kasaan. Hieman hipaisi niin katkes välittömästi, joten on varmaan tuosta vuotanutkin. :D
Airintake oli päällisin puolin suht siistin näköinen tekele:
Mutta viimeistely sisäpuolella oli jääny vähä puolitiehen. Tuskin hyvää tekee ahtimelle jos/kun purseita kulkee kompuran läpi..?
Comment
-
Kyllä minustakin se siltä pahasti näyttää, valu on kyllä todella karkeeta ollakseen aito Garretti.. Mutta en oo kyllä toisaalta nähny ikinä kiinalaista jossa lukis joku merkkimerkki..
Ja eihän tuo sano että on hybridi jos tyyppikilpeä ei ole, harvassa onkaan
Comment
Comment