Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urssi turbon ja downpipen liitos

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Urssi turbon ja downpipen liitos

Minkälaisella työkalulla olette saaneet irti sen alhaalla olevan lohkon puolimmaisen mutterin, mikä on otsikon liitoksessa?

Joutuu muokkaamaan pientä lenkkiä että mahtuu. Vois ehkä joku joutsenkaula avain olla paras. Paskassa paikassa on, joutuu soveltamaan jos meinaa auki saada.

Comment

Teet tämän muotoisen avaimen. Kaasuhanat auki ja lähet taivuttaa avainta. Paras tehdä auton vierellä niin pääsee välillä testaamaan että miten avain sopii.

Voi olla että joudut vielä hiomaan tota lenkki osaa joka kiristyy mutskun ympärille kapeammaksi. Tämä sen takia että avain mahtuu vielä kääntymään siellä.

Tälläsen kuvan löysin netistä:
      Attached Files

Comment

Bilteman starttmoottoriavaimella sain itse aika kivuttomasti avattua ja kirrattua takaisin.

Comment

Just vääntelin kannen irti autosta ja tuli kiroiltua tuota samaa paikkaa. Minä irroitin sen lyhyellä kiintoavaimella, sellaisella noin kymmensenttisellä tumpilla jolla mahtui vääntämään alakautta.
          Ps. tarkista sen mutterin koko. Mulla muut aukesi 17mm avaimella, mutta tuo ko. mutteri olikin 15mm avaimella aukeava. Aiheutti lievää häröilyä/kiroilua työkalujen kanssa ennen kuin tuon tajusi.

Comment

Pikku kopassa lähti mulla kun otti ahdinta ensin pakosarjasta irti niin mahtu normi lenkillä sitte vääntää sen auki.

Comment

On pirullinen paikka.

Sen neljänne voi sitten jättää sieltä pois ihan hyvällä mielellä. Jos laippa ei ole venkura, pitää kyllä kolmella.
              Pulttikaupasta saa M10 kuparoituja lukkomuttereita 14mm kannalla. Suosittelen lämpimästi turbon yhteyteen jo pelkästään kantakokonsa vuoksi.

Comment

Sain omani irroitettua piippuavaimella ihan kivuttomasti.

Comment

Kiitos vinkeistä. Kyllähän se sieltä irtosi, kun ensin kävi ostaan semmosen mutkalenkin 14/17mm, ja teki siitä 15 millisen, jonka jälkeen nytkytti sellasella 15mm jämällä mutterin pois.

Comment

Working...
                  X