Toimiihan se ihan hyvin, jos tehdään ohjelma sen mukaan ettei tutkita ollenkaan ahtopaineen toteutumaa...
Muussa tapauksessa vetää herkästi vikatilaan.
mitenkähän omassa kulkineessa voi sitten toimia tuommoinen bleedi,joka nyt lähinnä on kaasupaineen säädin(mig) ajossa nostaa ahdot siihen 1.1-1.2 bar.
Ainoastaan kerran 3 v aikana(auto ollut minulla) nosti ahdot taivaisiin,joku suoja siinä meni päälle kun ahdot tippui 0.3 bar.
vag.comin kanssa vedätelly ilman bleediä ja bleedin kanssa,arvoja en muista mutta hyvät oli eikä tarvinnut huolestua,muuten kulkine onkin vakio.
Toki kun jatkoa ajatellaan,niin Motest on tuossa työmatkan varrella,eikä haittaisi vaikka kävisi siellä säädättämässä ammattilaisilla.
Bleedi patentti on muuten edellisen omistajan kötöstyksiä ja auto piti olla lastutettu jollain abt pro stage1 lastulla vaimikäsenyoli.
Kaasuläppä pitäs vaihtaa ensin nii sit kattua et tarviiko vaihtaa tuota n75. Ei oo auto kunnossa vielä varmaan tuolla kaasuläpän vaiholla varmaan selviää melko paljon. Nii siis jos mua tarkotit Jani...
Miten se muuten tuo ecu sit tietää et jos sen n75 jättää sinne johon nokkaa ja laittaa bleederin et se ei ohjaa nuita ahtoja ja onko tuossa vm-95 vielä mitään ahtojen antureita. Tarkotan nyt siis sitä et jos paineet pidetään tuolla max 0.7 jonka se vakionaki välillä käyttää.
Itestä tuntus et tuo jousikuula venttiili bleederillä ei saa nii varmaa toimintaa ku normi ruuvi säätimellä, meinaan et helpommin varmaan alkaa tuo kuula jumimaan tuolla venttiilissä.
Saakelin sekavaa tuo sun teksti. Mahdoton saada kuvaa mitä haet. Mutta jos oikein ymmärsin niin ei se ecu sitä tiedäkkään ja se siitä sen ongelman tekeekin.
Comment