Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kiihdyttäessä kuuluu "ulinaa"?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kiihdyttäessä kuuluu "ulinaa"?

Auto on Audi A4 1.8T aut. Avant vm -97. Kiihdyttäessä kuuluu selkeä sivuääni, joka on korkeaäänistä ulinaa.
    ( samantapaista mitä turbosta kuuluu kiihdyttäessä rajusti) Ääni kuuluu varsinkin liikkeelle lähtiessä.
    By-pass valve on todettu toimivaksi, sekä alipaineletku joka johtaa sinne. Varoitusvaloja ei pala enkä auton kulkemisessa ole huomannut erikoista.

Onko ollut vastaavanlaisia ongelmia?

Pienen pieni ahtovuoto?

Comment

itellä kans jonkinlaista "ulinaa" ilmenee ja aattelin myös tuota pientä ahtovuotoa.. täytynee perehtyä tarkemmin kunhan kerkee.

Comment

Onko ilmansuodatin vaihdettu ei alkuperäiseen? Siis vapaammin virtaavaan?

Comment

on vaihettu,mutta ulina ilmennyt reilusti myöhemmin..

Comment

Mulla on samanlaista vikaa vm98 manuaali sedanissa. Joskus kolmosella tai nelosella tehot häviää kun junttaa kaasun pohjaan... Kakkosella ei samaa havaittavissa.. :S Yrittäny tutkia kaikkee mahdollista mutta, en oo vikaa löötäny. Sieltä hoodin alta kuuluu tosiaan kiihyttäessää sellanen "FSSSSSSSSSS" ja auto ei kiihy mihinkään.

Comment

Huohotinputket kannattaa katsella läpi. Se imusarjan alla oleva, lohkosta tuleva muoviputki ja sitten imusarjalle menevät sormenpaksuiset letkut.

Comment

Itselläkin kuuluu ulinaa turbosta aika paljon, jo pienillä kierroksilla. Autona 99vm A6 1.8T. Onko ilmansuodattimella mitään merkitystä tähän asiaan? Hieman tutkin pääsiäisenä autoa ja ilmansuodattimena oli jokin onneton "euroopan tuliainen". Sen ajattelin vaihtaa.

Itsellä ei ole ennen tätä autoa ollut turboja, mutta muistikuvana mitä olen muiden autoissa ollut kyydissä, niin vastaavaa ääntä ei kuulu. Sinänsä minulla ei ole ollut auton kanssa mitään ongelmia, päinvastoin. Tätä kovaa ulinaa esim liikkeelle lähdettäessä olen ihmetellyt... Vai onko täysin normaalia?

Comment

BEX viheltää

Oma auto (BEX) alkoi pitämään viheltävää ääntä kun paineet nousee yli 0,4 bar. Äänen taajuus nousee paineen noustessa. Vag-comilla loggasin paineet ja ne käyttäytyy kuten ennenkin. Painetestiä yritin tehdä mutten saanut mitään vuotoja esille. Voi olla että oli vielä liian pienet paineet, kun on niin huono asteikko paineensäätimessä. Öljypohjan suunnalta kyllä alkoi kuulumaan pulputtava ääni heti kun alkoi painetta nostaa. Normaalia? Noin 25mm huohotin letku imuputkesta oli tulpattuna. Kuulostaako enemmän pieneltä vuodolta vai onko turbo luovuttamassa?
                  Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 10:25.

Comment

Working...
                  X