Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

10 VT viritystä (oli: Vuoden ensimmäiset penkkivedot)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Kyllä vois kiinnostaa, laita lisätietoa.

    Comment


    • #92
      Mulla muuten löytyy joku mtm:n tunaama "ecu" jos jotakuta sellanen kiinnostaa..

      Comment


        #93
        Hoidetaan se kaupankäynti tuolla sille varatussa foorumin osassa, jookosta.

        Comment


        • #94
          Hei te joilla on jotain mielenkiintosta viripalikkaa tarpeettomana, niin laittakaa yksityisviestinä tarjoukset, niin ei häiriinny tämä tekniikkakeskustelu.

          Vaikka toisaalta tämä keskusteluhan on 10vt;n virittämisestä, niin en näe pahalla, jos joku kertoo jotain aiheeseen liittyvää olevan myynnissä :D

          Löyty tämmönenkin: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=41890
          Viimeksi muokannut 200tq; 15.9.2012, 19:39.

          Comment


            #95
            Tuossa linkissä on osittain tehty juuri tuo käsisäätöisellä venttiilillä toimiva ahtojen rajaus. Jos pidät vakio välijäähyn, niin ennne paineiden nostoa kannattaa remmittää ympäri, ettei päädyt pullahda. By-passi on myös enemmän kuin järkevä asennus. Jos ei ECUlle tee jotain, niin bensansyöttö katkeaa sitten ahtorajan jälkeen eli jossain 0,7bar tienoilla.

            Orkkisvälijäähyistä ainakin läpivirtaava malli riittänee tähän viriin täysin.
            Viimeksi muokannut jasso; 16.9.2012, 22:46.

            Comment


            • #96
              Jos pidät vakio imusarjan
              Tarkoittat varmaankin cooleria?

              Comment


                #97
                Erittäin hyvin sanottu.

                Comment


                  #98
                  Taas on penkissä käyty.Nokka-akseli vaihtu vähän rajumpaan,muuten sama moottori

                  ~470hv/~575nm 1.8bar

                  Parhaimillaan oli ~490hv/~610nm, herääminen oli huono,käännettiin nokkaa aikaisemmalle.

                  Hevosvoimat kasvoi ~50hv eli aivan kohtuullisesti,turbo on garrett 54/59 .82

                  http://s1294.photobucket.com/albums/...psc83f49c1.jpg
                  Viimeksi muokannut kessu74; 9.10.2012, 15:52.

                  Comment


                  • #99
                    Saisko ne nokan speksit näkösälle niin ei tartte porukoiden arvailla?
                    Kivasti alkaa olla tuota vääntöä käytettävissä "ylä"kieroksillakin.
                    Paljon on kone parantunut kohtuu vähin muutoksin, jospa se meilläkin joskus.

                    Comment


                      catcams 1002219

                      Siviili autoon en noita suosittele,voi tulla päästöjen kans ongelmia.

                      Comment


                      • Mukavat lukemat saatu ! Minkäslainen kytkin setuppi pitää vielä noilla tehoilla? Paljoko nuo vanhemmat junttilukolliset lootat kestää ottaa tehoja ?

                        Comment


                          Mulla on sre asetelma ja sintteri levy.Vaihteiston kesto riippuu paljon ajotavasta.

                          Comment


                            Nokkavalinta meni sitten ihan hyvin! Dynolappukin lähes täyttäisi ratamoottorilleni asettamani vaatimukset (400Nm 3000rpm alueella), sisältäen jopa tarpeisiini ylimitoitetun tehon. Teho nousee aika jyrkästi, mutta ei vielä käänny jyrkkään laskuun. Miksi ei kierrätetty yli 7000rpm? Tuntuuko raikkaammalta kuin ennen? Mitattiinko pakolämpöä tai painetta?

                            Laitahan Mikko tilaukseen 1002102, niin katsotaan seuraavaksi sun dynoja ;)

                            Comment


                              Kovat nostajat ja raikkaampaan hengitystä kehiin. Muuttaa maailmaa melkoisesti.

                              Comment


                                Pakopaineet mitattiin,mutta siinä on jotain outoa. 0.5bar käy korkeimmillaan, hukkaportin auettua tippuu nolliin,mittauspiste varmaan väärässä paikassa.Vois pelata hyvin myös pienemmällä .63 pakopesällä

                                Ei nähty tarpeelliseksi kierrättää enempää,kun tehot lähti laskuun.

                                aivan älyttömän nakutus herkkä laitos,niinkuin 10vt motit yleensä on.Re85 pitäis päästä kokeilemaan,vois muuttua paremmaksi vielä todella paljon.

                                Comment


                                  Kyllä mä laittaisin lisää rundeja ellei teho putoa kuin lehmän häntä. Saa pelialuetta ja bonuksena kuulostaa hyvältä :)

                                  Viinat tankkiin vaan suosiolla.

                                  Comment


                                    Kestääkö an-letkut ja alumiini tankki/suutin tukki etanolia??

                                    Comment


                                      kestää

                                      Comment


                                        Suuttimien vaihdolla sitten pääsis.

                                        Comment


                                        • Onks AN letkut teflonia vai nitriiliä?

                                          Kaikki "nitriili"letkut ei kestä viinaa

                                          Comment


                                          • kumia. jos o sitä kunnollista mitä niihin kuuluu ni kestäähän se metkuakin.
                                            tavan peräspunos liukenee hittaanlaisesti mut kuitenki eli suodattimia ainaki kannatttaa vahdata..

                                            Comment


                                            • Onko 0,83 pakopesä aivan liian suuri 450-500hp 10vt kombinaatioon?

                                              Comment


                                              • Ei todellakaan, sanoisin että juuri sopeva.

                                                Comment


                                                  .63 saattaa myös olla hyvä. Mikä turbo tulossa?? Mikä nokka-akseli??

                                                  Comment


                                                  • Efr turbosta tässä haaveillaan, mutta katotaan ny jos niitä saa ikinä. Nokkana on catin turbo. Oisko se sit 275 mainosasteiltaan. Mikä holsetilla vastaa .63 ja .83:a?

                                                    Comment


                                                      Efr:ät kannattaa unohtaa,billetti siipisiä saa muiltakin valmistajilta.

                                                      #12~.82 tai vähän isompi

                                                      Master powerin uudet billetti siipiset saattaa olla myös kokeilemisen arvoisit,hinta ei ole paha.

                                                      Sun tehoille 54/59 masteri aika passeli.
                                                      Viimeksi muokannut kessu74; 27.10.2012, 12:01.

                                                      Comment


                                                        Taitaa catin turbonokassa olla pakonokat niin miedot ettei tuu hyvää vaikka tekis mitä. Sorry.

                                                        Comment


                                                        • Vaatii perusteluja miksi efr kannattaa unohtaa =) Se auttas tilaongelmassa sen verran et jostain voidaan tinkiä.. Onko tuossa masterin 54/59:ssä vielä varaa lisäheposille tulevaisuuden e85 suunnitelmia varten? Lisätään nyt sen verran että toimivuus radalla ei ole tässä pääidea vaan potku voi tulla ylempääki, mihin se taitaa 10v:llä aina mennäkki :D

                                                          porkkis: Ai ei tule hyvä vaikka nokan vaihtas ;)

                                                          Comment


                                                            Ei niitä näy tulevan saataville,jotain ongelmia niissä kuulemma ollut.

                                                            Masteri riittää 98:lla 400-500hv , re85 vähän pitemmälle.

                                                            Mikä sun nokan tuote nro on??
                                                            Viimeksi muokannut kessu74; 27.10.2012, 14:02.

                                                            Comment


                                                            • Täytynee vilasta nokan numero ku oon auton äärellä..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X