Kyllä vois kiinnostaa, laita lisätietoa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
10 VT viritystä (oli: Vuoden ensimmäiset penkkivedot)
Collapse
X
-
Hei te joilla on jotain mielenkiintosta viripalikkaa tarpeettomana, niin laittakaa yksityisviestinä tarjoukset, niin ei häiriinny tämä tekniikkakeskustelu.
Vaikka toisaalta tämä keskusteluhan on 10vt;n virittämisestä, niin en näe pahalla, jos joku kertoo jotain aiheeseen liittyvää olevan myynnissä :D
Löyty tämmönenkin: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=41890Viimeksi muokannut 200tq; 15.9.2012, 19:39.
Comment
-
Tuossa linkissä on osittain tehty juuri tuo käsisäätöisellä venttiilillä toimiva ahtojen rajaus. Jos pidät vakio välijäähyn, niin ennne paineiden nostoa kannattaa remmittää ympäri, ettei päädyt pullahda. By-passi on myös enemmän kuin järkevä asennus. Jos ei ECUlle tee jotain, niin bensansyöttö katkeaa sitten ahtorajan jälkeen eli jossain 0,7bar tienoilla.
Orkkisvälijäähyistä ainakin läpivirtaava malli riittänee tähän viriin täysin.Viimeksi muokannut jasso; 16.9.2012, 22:46.
Comment
-
Taas on penkissä käyty.Nokka-akseli vaihtu vähän rajumpaan,muuten sama moottori
~470hv/~575nm 1.8bar
Parhaimillaan oli ~490hv/~610nm, herääminen oli huono,käännettiin nokkaa aikaisemmalle.
Hevosvoimat kasvoi ~50hv eli aivan kohtuullisesti,turbo on garrett 54/59 .82
http://s1294.photobucket.com/albums/...psc83f49c1.jpgViimeksi muokannut kessu74; 9.10.2012, 15:52.
Comment
-
Nokkavalinta meni sitten ihan hyvin! Dynolappukin lähes täyttäisi ratamoottorilleni asettamani vaatimukset (400Nm 3000rpm alueella), sisältäen jopa tarpeisiini ylimitoitetun tehon. Teho nousee aika jyrkästi, mutta ei vielä käänny jyrkkään laskuun. Miksi ei kierrätetty yli 7000rpm? Tuntuuko raikkaammalta kuin ennen? Mitattiinko pakolämpöä tai painetta?
Laitahan Mikko tilaukseen 1002102, niin katsotaan seuraavaksi sun dynoja ;)
Comment
-
Pakopaineet mitattiin,mutta siinä on jotain outoa. 0.5bar käy korkeimmillaan, hukkaportin auettua tippuu nolliin,mittauspiste varmaan väärässä paikassa.Vois pelata hyvin myös pienemmällä .63 pakopesällä
Ei nähty tarpeelliseksi kierrättää enempää,kun tehot lähti laskuun.
aivan älyttömän nakutus herkkä laitos,niinkuin 10vt motit yleensä on.Re85 pitäis päästä kokeilemaan,vois muuttua paremmaksi vielä todella paljon.
Comment
-
-
-
Vaatii perusteluja miksi efr kannattaa unohtaa =) Se auttas tilaongelmassa sen verran et jostain voidaan tinkiä.. Onko tuossa masterin 54/59:ssä vielä varaa lisäheposille tulevaisuuden e85 suunnitelmia varten? Lisätään nyt sen verran että toimivuus radalla ei ole tässä pääidea vaan potku voi tulla ylempääki, mihin se taitaa 10v:llä aina mennäkki :D
porkkis: Ai ei tule hyvä vaikka nokan vaihtas ;)
Comment
Comment