Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t B6 missä ahdot?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Sitten ääni bypassille :D

Valitettavasti itelläni oli sama rumba edessä. Eli osta osa ja katso toimiiko. Onneks nuo "kulutusosat" on kumminkin clubin varaosakanavan kautta sen verran edukkaita että sama ostaa vaikka pari varastoon :D

Comment

Sehän vaihdetaan seuraavaksi kun sellainen mulla jo on.
      Mutta kun kaikkea pitää aina jeesustella (kuuluu luonteeseen) valitettavasti, niin mites toi pässi sitte ton vois aiheuttaa...jos se nyt edes sitä sitten aiheuttaa mutta jos jos...

Comment

Kuulostipa niin tutulta vialta matti. Itse olen tosi noviisi näissä remppaasioissa mutta jos jotain voisin kuitenkin auttaa niin hyvä. itselläni on nyt toi vm04.b6 1.8t ja edellinen oli b5 vm00 ja molemmissa autoissa oli samoja vikoja kun tässä ketjussa on esitetty.

Vanhemmassa vaihdettiin muutamia imupuolen alipaineletkuja ja a vot pelasi kuin enkeli. letkut näytti ihan hyviltä mutta niiden päissä oli lähes mikroskooppisen pieniä halkeamia ja jokos oli arvot päin p...tä. nykyinen peltipailakka on vain 80tkm ajettu ja en uskonut että sillä nyt mitään isoa vikaa voi olla ku auto alkoi oireilemaan.

Ensiksi oireet: Kova pakkanen lähtee käyntiin, käy ku traktori, hetken päästä esp valo syttyy palamaan ei kierroksia yli 3000.n, ei vetoa ei mitään. Lähti pois pienellä käytöllä jonka jälkeen sammutus ja uudelleen käyntiin ja kaikki ok. teki noin useasti. muita oireita 2000-3000 rpm.n välissä joskus koneesta kuuluu viheltävä ääni. useasti pientä käyntihäiriötä tyhjäkäynnissä. Turboviiveen kasvua joka on satunnaista yms.

Kuulostaako tutulta? Minulla korjaus hyvin helppo. Tässä minun autoni korjausohjeet. 1 huohotin letku liian tiukassa kulmassa ja painunut vähän läjään...vaihtoon hinta 27,9€. polttoainetankilta moottorille tuleva huohotinletkun puhdistus, joka muuten likaantuu "reilusta" tankkauksesta eli piripintaa vaan. Kaasuläpän sopeutus, ja se oli siinä. Ei ole ollut enään yhtään häiriötä eikä vikaa. Ennen joka kerta ku pakkasta oli enemmän ku -25.
        Viimeksi muokannut okkim; 15.3.2010, 12:32. Perustelu: Lisätty kappalejako

Comment

Kiitos kattavasta vastauksesta. Ei ole vikoja taas näkyny, mutta ootellaan pakkasia viimeistään ens talveksi.

Comment

Working...
          X