Jahas.
Huomasimpas tuossa matkalla kun olin ajelemassa Kuopiosta Ouluun että autosta hävis yht'äkkiä ahdot. Potilas on AVJ koneellinen ja omistaa lastun.
Normaalisti paukuttaa yli 1.2 baria aivan iloisesta ja nyt rupesi mittari pysähtyy aivan tarkalleen 0.3 jotain, ei heilu tai seilaa vaan aina prikulleen tuohon. Onko auto tällä hetkellä sitten limp modessa vai?
Pakkasta on tosin -26.5 tällä hetkellä että voiko tuo pakkanen aiheuttaa limp moden?
Mitään vikaa ei tunnu muuten. Ei nyvi,pätki, röpötä tai muutakaan ihmeellistä. Ainoastaan ahdot ei nouse tuosta 0.3 mihinkään. Auto tuntuu silti vakiota tehokkaammalta vaikka ahdot pysyykin tuossa 0.3sessa, mutta tietenkään ei lähellekkään sitä mitä sen lastutettuna pitäisi olla.
Vikakoodit lukasin äsken eikä mitään löytynyt.
Olisiko jollakin vastaavia kokemuksia vai pitääkö tässä ruveta normi osienvaihtoon eli by-pass, n75 jne.
EDIT: Vika löytyi. Syy oli jumittava N75
Huomasimpas tuossa matkalla kun olin ajelemassa Kuopiosta Ouluun että autosta hävis yht'äkkiä ahdot. Potilas on AVJ koneellinen ja omistaa lastun.
Normaalisti paukuttaa yli 1.2 baria aivan iloisesta ja nyt rupesi mittari pysähtyy aivan tarkalleen 0.3 jotain, ei heilu tai seilaa vaan aina prikulleen tuohon. Onko auto tällä hetkellä sitten limp modessa vai?
Pakkasta on tosin -26.5 tällä hetkellä että voiko tuo pakkanen aiheuttaa limp moden?
Mitään vikaa ei tunnu muuten. Ei nyvi,pätki, röpötä tai muutakaan ihmeellistä. Ainoastaan ahdot ei nouse tuosta 0.3 mihinkään. Auto tuntuu silti vakiota tehokkaammalta vaikka ahdot pysyykin tuossa 0.3sessa, mutta tietenkään ei lähellekkään sitä mitä sen lastutettuna pitäisi olla.
Vikakoodit lukasin äsken eikä mitään löytynyt.
Olisiko jollakin vastaavia kokemuksia vai pitääkö tässä ruveta normi osienvaihtoon eli by-pass, n75 jne.
EDIT: Vika löytyi. Syy oli jumittava N75
Comment