Elikkäs mietintää aiheuttaa turbon öljynpaineen lähtö, tai sen ahtaus minun kombinaatiolla. Onko missään muussa moottorissa jalkaa, missä olis tuo otettu jostain muusta kohdasta? Vai ottaakko paine jostain muualta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AAN suodatin jalka, mistä muusta käy?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Kessu; Just siinä missä se lähtö on, ei ehkä Audin kopassa mutta mulla..
Porkkis; saa joku mode siirtää jos tuntee vääryyttä, turbon öljynkierrosta on kuitenkin kyse.. Voi muokata otsikkoakin jos siltä tuntuu
Comment
-
Jeps, se vaihtoehto on sitten suljettu pois, kiitos tiedosta. Hiukan helpotusta asiaan tuli, kun huomattiin että jalkaahan pystyy kääntämään. Käänsin suodattimen eteenpäin, nyt öljynpaine putki mahtuu pakosarjan putkien välistä, mutta paluu jää kiusallisesti suodattimen taakse. Täytyy koittaa vielä löytää kompromissi asento tuolle
Comment
-
Olikos se sitten ABY/ADU öljypohja, jossa turbon öljynpaluu ei oo lohkossa, vaan siinä öljypohjan ylimääräsessä paiseessa? Vois ratkasta tuon sun öljynpaluuongelman.
Comment
-
Kiitoksia vastauksista! Tuo banjopultin päähän tehtävä kierre pitää pitää mielessä, ratkasis molemmat ongelmat.
Joo noita paiseellisia öljypohjia oon kattonutkin, mutta eikös siinä tulis taas sitten se että suodatin pitäis kääntää takasin pystyyn ja painepuoli jäis mulla taas näinollen nalkkiin? Suodatin pystyssä paluun kanssa ei ongelmaa. + Että öljypohja on jo muokattu mulla takavetoseen. Tokihan siihen vois kyllä tehdä vastaavanlaisen pahkan kylkeen, hmm.. Vaan tympeetä kun itellä ei tiggiä, kaikki sellaset hommat pitää teettää
Comment
Comment