Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAN suodatin jalka, mistä muusta käy?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AAN suodatin jalka, mistä muusta käy?

Elikkäs mietintää aiheuttaa turbon öljynpaineen lähtö, tai sen ahtaus minun kombinaatiolla. Onko missään muussa moottorissa jalkaa, missä olis tuo otettu jostain muusta kohdasta? Vai ottaakko paine jostain muualta?

miten siinä kohtaa ahdasta on??

Comment

Mites tämä liittyy aihealueeseen?

Comment

Kessu; Just siinä missä se lähtö on, ei ehkä Audin kopassa mutta mulla..

Porkkis; saa joku mode siirtää jos tuntee vääryyttä, turbon öljynkierrosta on kuitenkin kyse.. Voi muokata otsikkoakin jos siltä tuntuu

Comment

kaikissa turbo vitosissa, lähtö on samassa kohtaa.

öljynpainekellolta haaroitus,ja otat turbolle sieltä.

Comment

Jeps, se vaihtoehto on sitten suljettu pois, kiitos tiedosta. Hiukan helpotusta asiaan tuli, kun huomattiin että jalkaahan pystyy kääntämään. Käänsin suodattimen eteenpäin, nyt öljynpaine putki mahtuu pakosarjan putkien välistä, mutta paluu jää kiusallisesti suodattimen taakse. Täytyy koittaa vielä löytää kompromissi asento tuolle

Comment

Tuossa minun ysikympissä on ahtimelle menevä linja tehty poraamalla reikä ja kierre siihen suodatinjalan banjopultin päähän. Eli linjan lähtösuunta kääntyy kohtisuoraan ulos lohkosta, kävisikö se paremmin?

Comment

Olikos se sitten ABY/ADU öljypohja, jossa turbon öljynpaluu ei oo lohkossa, vaan siinä öljypohjan ylimääräsessä paiseessa? Vois ratkasta tuon sun öljynpaluuongelman.

Comment

jep,niin se on.

Comment

Kiitoksia vastauksista! Tuo banjopultin päähän tehtävä kierre pitää pitää mielessä, ratkasis molemmat ongelmat.

Joo noita paiseellisia öljypohjia oon kattonutkin, mutta eikös siinä tulis taas sitten se että suodatin pitäis kääntää takasin pystyyn ja painepuoli jäis mulla taas näinollen nalkkiin? Suodatin pystyssä paluun kanssa ei ongelmaa. + Että öljypohja on jo muokattu mulla takavetoseen. Tokihan siihen vois kyllä tehdä vastaavanlaisen pahkan kylkeen, hmm.. Vaan tympeetä kun itellä ei tiggiä, kaikki sellaset hommat pitää teettää

Comment

Working...
                    X