Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Racing chips viispyttyisiin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Racing chips viispyttyisiin

Hei ootteko kuulleet näistä mitään?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...970532326&rd=1
    Vastaako noi tehot Mtm stage 2. Mitenköhän toi ahtopaineen määrä on noille tehoille riittävä
    kun sanotaan, että tarvii vaihtaa lisäksi vain hukkaportin jousi jäykempään. MAPista ei puhuttu
    mitään. Mitenkähän vääntökäyrä?
    Kuinkahan on vakio kkk-kestoikä noilla lastuilla?
    Lähetin lastuista lisäkyselyn.

Käynnistyykö tuollaisella edes? Entä seokset, entä päästöt, nakuttaako?

Lastun hinnassa ei korkealta putoa, mutta kallista moottoria on typerää rikkoa.

Comment

Joo ei kokemuksia ko lastusta siis ole ,mutta HURJILTA tuntuu 500Nm ja 300 hepoa.
      Täytyy odottaa ,että niksmannit vastaavat kysymysiin.

Jännä juttuhan tosiaan on ,että Mappia ei tarvitsisi vaihtaa. Normi lastuthan tuottaa noin 450Nm
      max 1,45 bar ahdoilla, tai ainakin mulla näin tekee(ehkä)!

Halpaahan tuo on kun mikä, mutta ainakin ite oon ajellu 20 tkm ebay-lastuilla ilman minkäänlaista ongelmaa:)

Comment

Myyntipuhetta ja todellisuutta ei kannata sekoittaa. Itse en ottaisi riskiä, jos ei ole tarvittavia vermeitä joista seurata onko tuollaisilla lutikoilla terveellistä ajella.

Comment

ja die racing version mit feder und versand kostet 185? ? die leistung ist 81
          PS Mehr und sie kommen auf 490Nm und 301PS ist bei 1.85 Bar

Tollasia vastasi sakemanni.
          Saadaanko hukkaportin jäykemmällä jousella 1,85 bar ilman 3 barin Mappia?

Comment

Ei taida nämä kisalastut välittää siitä mikä mappi siellä on, antavat ahtoa sen mitä systeemistä irti lähtee eli ECU ei edes yritä rajoittaa ahtoja. Usein näistä puuttuu myös nakutuskontrolli ja muuta mukavaa. Yleensä näitä kaupataan vain 3B-koneelle mutta nyt näyttää olevan käkikelloversiot tarjolla myös muille 20vt-koneille. Eli voimaa voi tulla sen mitä luvataan mutta koneen elinikä voi jäädä erittäin lyhyeksi.

Ei kannata koskea pitkällä tikullakaan jos ei pysty tarkistamaan/tarkistuttamaan mitä se softa itse asiassa sisältää.

Comment

Ei ei ei! Ei mitään ebaykuraa!
              Ebaylastu 30e, koneremontti 2000e, vitutus priceless.

Comment

Ainakin 200 3B:hen on tarjolla lastuja 2.5bar Map ja 280-290 hv. Toki edellyttää eri putkiston,ilmanputsarin ja hukkisjousen(ja kiristetään sekin). Ja vakio kkk(ahtoi n.2bar mittarin mukaan?) on kestäny kaverilla jotain ehkä 150000(400000 ajettu auto) ton chippauksen jälkeen. Tosin sen lastut on hommattu ihan dealerilta joka vastasi noista muistakin muutoksista.
                Käynnistyykö tuollaisella edes? Entä seokset,
                Mulla ainakin meni millälie ohjelmien alennetulla kartalla tms varaversiolla päästöistä läpi niin että paukahti isomman puhaltimen kera. Mutta kannattaa kyllä satsata kunnon seos mittariin jos haluaa leikkiä tuotekehittelijää ebaylastuille :D

Comment

Working...
                X