Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ahtopaineet kateissa, 20V

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Ahtimesta välijäähdyttimelle tuleva putki on vain 55£ ja orkkis olisi maksanut 300 euroa Tepon kautta, marmorilla taisi olla yli 400 euroa. Tuo mainitsemasi ryppyputki taitaa olla setin kallein orkkiksenakin, tai enpä tiedä kun ei ole painepuolella. Näyttää kuitenkin siltä että kaikissa olisi sama määrä kudoksia, painepuolella joku lisämateriaali sisäpuolella. Täältä löytyy yksi ehjä alkuperäinen jos käytetty kiinnostaa.

    Comment


    • #62
      Joo se on RS2:seen tuhottoman kallis. ABY:ssä paljon halvempi. Olikohan reilun satkun tepolla. En sit tiedä mitä eroa risan ryppy putkeen...

      Comment


      • #63
        Nyt sysää taas

        Vihdoin löysin lopullisen syyllisen hiipuviin ahtoihin, on tullut pähkäiltyä ja testailtua kaikenlaista. Löytyi monenlaista paranneltavaa mutta yksi piilovuoto oli oikeastaan varsinainen pääsyyllinen ilmeisesti jo pitkään. Vasta reilun vuoden ikäinen 710N vuotaa juuri sen verran että päästää vähän läpi. Eipä tuota tietenkään huomannut painetestissä kun ei ulos vuoda, ei tullut myöskään puhalleltua läpi kun ei ongelma suoraan siihen viitannut. Tällä viikolla on tullut vähän huonosti nukuttua mutta se kannatti ja taas sysää ihan kivasti paineita.

        Yritin koko päivän soitella Audicenterin varaosiin Helsinkiin ja Vantaalle mutta kukaan ei taaskaan vastannut. Ketuttaa roikkua puhelimessa pitkin päivää ja odottaa että joku vastaisi, eipä kannattanut mennä paikallekaan jonottamaan kun siinä yleensä vierähtää aikaa ennen kuin saa tavaran käsiinsä jos sitä edes on hyllyssä. Piti saada palikka heti joten ei olisi ehtinyt Turusta, Slamitista oli bypassit loppu enkä keksinyt kiireessä muitakaan paikkoja joten kävin hakemassa OTR:n mäntämallin Motonetista. Pitää kokeilla kuinka toimii ja hankkia vaikka talveksi taas uusi TT:n kalvomalli, tosin tuo ei kestänyt vakiopaineitakaan kuin reilun vuoden joten vähän laittaa miettimään muita vaihtoehtoja.

        Mikäs rasva tuolla parhaiten toimii, nyt on paikallaan vihreä jousi (neljästä toiseksi löysin) ja kohtuullisen sopiva taitaa olla. Pitää vielä katsoa uudet o-renkaat jos niiden kanssa on muilla ollut murheita.

        ...ja kiitokset kaikille jotka olivat mukana kommentoimassa, kummasti auttaa pohdiskeluissa kun ei ole vielä tuo ADU tullut riittävän tutuksi mutta kyllähän tämänkin projektin aikana oppi taas uusia asioita. Nyt sitten odotellaan mikä seuraavaksi kilahtaa vai ehtiikö ihan huoltamalla pitämään kunnossa kuten muita autoja.
        Viimeksi muokannut sami; 17.4.2010, 00:14.

        Comment


        • #64
          Vaihda siihen kiinalaiseen laadukkaat o-renkaat niin se pelaa ihan ok.
          Bypass-venttiili ei ole suorastaan performance-osa, joten niiden jousien kanssa pelaaminen on melkolailla turhaa.
          Oliko boschilaisessa paine kyljestä?

          Nyt kun perusasiat on kunnossa niin se softahan kannattaa laittaa :) Mulla on tarjota 366hv mitattu itse tekemäni softa.

          Comment


          • #65
            Ihan mielenkiiinnosta voisi kokeilla miten jousen jäykkyys vaikuttaa, samoin kuinka päin venttiilin laittaa. Tällä hetkellä on männän pää painetta kohti joka tuntui loogisemmalta kuin kyljestä sisään tuleva sysäys vaikka tästä on paljon puheita että pitää olla juuri toisinpäin. Pieni vihellus kuuluu kaasua laskiessa, muuten aika lailla samanlainen "tsuuh" kuin TT:n kalvoventtiilillä.

            Boschilainen oli näköjään väärinpäin, olisiko mennyt siitä syystä nopeammin rikki. Laitoin joskus suoraan aikaisemman tilalle ja uskoin vahvasti että vanha olisi oikeinpäin, kylki oli imupuolelle ja paine tuli siis jalan suunnasta.

            Softa on ollut pitkään mielessä, kunhan saan vielä pakosarjan laipan tiiviiksi niin olisi kyllä ajankohtainen.

            Comment

            Working...
            X