KKK K04-15 päivityksen yhteydessä keulalle lisättiin BEX lisäcooleri pelkääjän puolelle. Heti asennuksen jälkeen auto tuntui todella laiskalta, vaikka vaikutushan pitäisi olla ihan päinvastainen. Tätä ennen autoon oli jo vaihdettu turbo, sen "pienen" teholisän huomasi heti asennuksen jälkeen vakio coolerillakin, mutta lisäcoolerin jälkeen turboa ei enää edes huomannut.
Voiko siis olla, ettei tuo coolereiden yhdistäminen ollut virtausten suhteen paras mahdollinen ratkaisu. Ohjelmointi suoritettiin Karalalla ja "tehotavoitteesta" jäätiin. Muita muutoksia autossa ovat seuraavat: TT:n suuttimet, katti poistettu -> tilalle 3" DP, Forge pässi, (loppu putkisto on vakio, eikä kuulema ahdista ->250hv asti).
(Coolerin valintaan vaikutti parin virifirman mielipiteet kyseisen coolerin sopimisesta tähän projektiin, sekä ahdas tila keulalla.)
Näitä muutoksia on varmasti tehty useaan B6/B7 1.8t autoihin, eli onko jollain ehdotuksia/kokemuksia missä ahdistaa?
Voiko siis olla, ettei tuo coolereiden yhdistäminen ollut virtausten suhteen paras mahdollinen ratkaisu. Ohjelmointi suoritettiin Karalalla ja "tehotavoitteesta" jäätiin. Muita muutoksia autossa ovat seuraavat: TT:n suuttimet, katti poistettu -> tilalle 3" DP, Forge pässi, (loppu putkisto on vakio, eikä kuulema ahdista ->250hv asti).
(Coolerin valintaan vaikutti parin virifirman mielipiteet kyseisen coolerin sopimisesta tähän projektiin, sekä ahdas tila keulalla.)
Näitä muutoksia on varmasti tehty useaan B6/B7 1.8t autoihin, eli onko jollain ehdotuksia/kokemuksia missä ahdistaa?

Comment