Onko kukaan koittanut moista ahdinta kyseisessä koneessa, onko paljon eroa heräävyydessä/ paineen tuotossa verrattuna esim. HX40 Super? Nuo Superit kun on kallistuneet, taitaa joka paikassa maksaa sen 1100? nyt, ja GT40 Garrettia sais 600-700?, tuntuis järkevältä vaihtoehdolta. Mitenkähän paljon noita on sitten eri pakopesillä ja siivillä saatavilla.. 500hp tavoite, mielllään +, ilman suurempia muutoksia moottoriin, sekä pitää auto vielä ajettavana
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.2 20vt + GT40
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
500hp tavoite, mielllään +, ilman suurempia muutoksia moottoriin, sekä pitää auto vielä ajettavana
Comment
-
Kiitoksia! Mitäs nuista saa rinkejä otettua irti että vielä romut pysyy mukana?
Joo no nuo Crossfiren listaamat päivänselviä juttuja, tämänhetken suunnitelmat, jotka kyllä muuttuu sitä mukaan kun päivä kerrallaan vanhenee ja rahaa kerääntyy;
- Rostenilta kanget
- Vakio männät
- Fidenza alumiini vp
- Kanteen mieto siistiminen
- AAN imusarja
- Tuubi pakosarja
- Hestec, Haltech, Tatech, DTA yms. Hestec ehkä ykkös vaihtoehto paikkakunnalta löytyvän asiantuntemuksen puoltamana
- Liikkuvat tasapainoon
- Laakeroida ja rengastaa tottakai
- 600x450 ic keulalle
- sopivat soppatykit ja bp
- Ja pakettiin sopiva ahdin, joka siis tässä kysymysmerkkinä
Comment
-
Eikös se vitosen öljypumppu haukannut tyhjää jossakin 8000rpm pintaan, että siinäpä ne kierrokset ilman kuivasumppua.
Comment
-
Heh, ilman suurempia muutoksia moottoriin?
Millasia ne suuremmat muutokset on sitten?
Betonia lohkoon tms?
Comment
-
Eikös se vitosen öljypumppu haukannut tyhjää jossakin 8000rpm pintaan, että siinäpä ne kierrokset ilman kuivasumppua.
Comment
-
8100 jälkeen alkaa nostajat halkeilla.
Pumppu on 8100 kiekalla kuoleman rajoilla.
8000 kierroksella pärjää kuitenkin varsin pitkälle. Esim 500hp setit antaa yleensä maksimitehonsa ennen 6600 kierrosta.
Comment
-
Noita GT40:siäkin on todella montaa eri versiota, on liukulaakeria sekä kuulalaakeria ja monenkokoista siipeä ja A/R:ää. On kuulemma GT40:lläkin penkitetty yli 700heppaa. Hinta yleensä hieman kertoo että onko liukulaakeri vai kuulalaakeriversio. GT40:stä löytyy myös jotain versiota, jossa on pienemmät siipikoot kuin Holsetin HX superissa. Jos ahtimen mitoittaa tuohon tehotavoitteeseen, niin sanoisin että molemmat ahtimet ovat liian suuria...koska tehot karkaa aina ylemmäksi kun ahdin kasvaa.
Comment
-
No tuota GT:tä vähän kattelin mikä myyntipuolella, 56/60 (?) siivillä ja A/R .99 pakopesällä, portillinen. Hyvin tod. näk. ei kuulalaakeri hinnasta päätellen. Eikä se 500 mikään absoluuttinen luku ole, kaikki on tervetullutta mikäli suht pienellä budjetilla vielä kestää, eikä käyttöalue ole ~1000rpm
Comment
-
Jani Lindvall http://www.youtube.com/watch?v=5du-Y...om=PL&index=50 , varaosaliike Motorsetin http://www.fixus.fi/www/fixuswww_V2.nsf/sp?Open&cid=Content8F7F6 uusissa tiloissa on Harisen vanha neliveto penkki. Escortissa Hestec, mutta osaa säätää varmasti muitakin
Comment
Comment