Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AEB+k04 röpeltää ja nykii

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Pyytäisin jatkossa hitusen parantamaan kirjoitusasua.

Comment

Onko Rac3r saanut softan toimiin autossa oikein?

Comment

Auto alkoi toimimaan kun vaihdoin sen n75 takasi. Nyt paineet nousee hetkellisesti 1,0bar ja laskee sitten 0.8bar. Mutta auto menossa hariselle että saadaan paineet pysymään tuolla 1bar korvilla.

Comment

Tänään tuli käytyä motestilla nykäisemässä omaa 1.8t (AEB) A4:sta. Ahtimena K04-22. 254hp@0,9bar

Comment

Mun AEB:ssä oli nykimis vikaa pidemmän aikaa, ilmeni ekaks ajoittain 2000rpm kohdalla osa- sekä täyskaasulla pienenä nykäisynä. Seuraavaksi paheni samoilla kierroksilla ja oli erittäin v*ttumainen rykäys. Kunnes meni siihen että osa kaasulla oli paha rykäsy ja täyskaasulla 2000-3000rpm nyki kokonaan.
            Reilu viikko sitten sanoin moottorinlämpötila-anturi sopparinsa irti, perjantaina (viime viikolla) vaihdoin uuden tilalle ja luonnollisesti mittari näyttää taas oikeaa lukemaa, mutta samalla katosi nykiminen?!? Ensin ajattelin että joku hetkellinen "häiriö" kun toimii, mutta viikon ajon perusteella väitän että vika katosi anturi vaihdon jälkeen.

Eli voisin kysyä tähän väliin sellaisen, että onko mahdollista tälläinen yhtälö? Itse olen miettynyt olisi tässä käynyt niin, että anturi olisi antanut ecu:lle väärää dataa joten ecu on sekoittanut moottorin toimintaa tai jotaijn sinne päin... Tai sitten koneella on hetkellinen hyvä kausi ja kohta on kiroilut "että ottaa päähän" topicissa.

Comment

http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=211086

Mittalin myös omasta audista tuon sytkävahvarin ja vastusta näytti joka
              lähdöstä n. 133ohmia. Tosin tuolla ohjeiden tekijällä vastusta näytti olevan
              vajaa 300ohmia. Onko vahvari siis rikki? Nyt kylmemmillä keleillä on alkanut taas
              nykiminen ja täyskaasukiihytyksessä jossain välissä jää kipinä pois koska pakosarjassa paukkuu.
              Puolat on uudet.

Comment

Working...
              X