Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 ahtaa 0,1-0,3bar, vikakoodien luku

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Onko muuten mitään väliä mihin kohtaan sen kehälle tulevan vastamagneetin laittaa? Pitääkö sen olla jossain tietyssä kohtaa, kun nokka on tietyssä asennossa?! Hjelp!

    Niin ja muuten lähtihän se pultti auki kun oli kunnolla painetta kompurassa :D Eilen tosiaan väännettiin kahden metrin jatkovarrella eikä irronnut. Nyt on sit vaihdettu toi anturiosa siihen vanhaan kiinnityskakkulaan ja enää pitää setviä se vastamagneetti...

    Comment


    • #32
      Magneetti on tuossa hall-anturissa, ei sitä voi väärin laittaa.

      Comment


      • #33
        No mut mistäs se sit haistaa sen et siel joku pyörii? Vai tuleeko se siihen kehälle missä on se yks tyhjä n. 3cm väli ja et siitä sit haistelee sen pyörimisen?

        Comment


        • #34
          Juurikin näin

          Comment


          • #35
            Hall-anturin antojännite muuttuu, kun kiekon aukko kulkee anturin kohdalta. Aukkolevyssä ei kuulu olla mitään kiinni.
            Asenna nokkapyörä varovasti ettei anturin magneetti katkea.

            Comment


            • #36
              Hallin pohjalevyssä myös pieni säätövara eli kannattaa tarkastaa ettei anturi hankaa levyyn.

              Comment


              • #37
                Ok, no se on hyvä että menee noin. Täytyy toivoa, että saan sen kunnossa nyt sitten asennettua. Tuossa on kuva tuosta uusioanturasta, johdot on tinattu + kutistesukattu sekä teipattu. Samassa kuvassa näkyy nokkapyörä ja se kehä, mistä antura tunnistaa liikkumisen.

                Comment


                • #38
                  Juu ja VOI VITTU SAATANA VITTU JUMALAUTA!!!!!!1T&%)($€€{[[

                  ...

                  Enköhän onnistunut poikkasemaan tuon nokkapyörän kiilan... Ei vissiin ole muuta vaihtoehtoa kuin uusi nokkapyörä...? eli suomeks ton häpyhuulen mikä näkyy tossa kuvassakin.

                  Comment


                  • #39
                    Kiilaterästä kaupasta ja viilalla ura pyörään.

                    Comment


                    • #40
                      Tee näin: Viilat sinne pyörän uran 4mm kiilalle ja voilaa.

                      Comment


                      • #41
                        Sama juttu kävi itsellä, käänsin pultti löysällä _käsin_ nokka-akselia hihnapyörästä ja kiila katkesi. Viilalla vaan pyörään kiilaura ja siihen kiila. Hyvin on pari avausta ja ~kohta 100000 km kestänyt.

                        Comment


                        • #42
                          Oki, joo sain ton patentin nyt tehtyä. Ihmetyttää vaan ku oon laittanut nokat paikallaan ja sit nokkapyörää asentamassa ni tuntuu et molemmat nokat ihan saakelin jäykät eikä liiku kuin muutaman millin suuntaansa. Jostain kohtaa siis kanittaa. Koitin jo äsken avatakin niitä ja sit kiristää mut eipä jelpannut. Pitänee ottaa kokonaan irti ja koettaa uudestaan laittaa takas.

                          PS. Kiitokset nopeista vastauksista!

                          Comment


                          • #43
                            Onhan nokkapukit varmasti oikein? Viiste sinne missä jakaja olisi ja äkkiseltään ulkomuistista sanoisin, että ykkönen lähtee pakonokasta jakopäästä päin.
                            Ja kyllähän venttiilijousta painetaan sellaisella 100kg:lla, että ei nyt ihan puhaltamalla varmaan pyöri.
                            Viimeksi muokannut porkkis; 30.7.2009, 17:30.

                            Comment


                            • #44
                              Joo no nyt ne pyörii jo vähän paremmin :) Avasin molemmat nokat ja pistin vähän kerrallaan kiinni ja sit samalla pyörittelin. Kyl ne pukitkin noin meneepi. No nyt pääsee taas kasaamaan eteenpäin! Seuraavaks vuorossa jaon asettaminen ja hihnan kiriminen.

                              Comment


                              • #45
                                Ai helmi... AAAAAAAH!H!HH! :D Sehän käy ja kukkuu. Eikä ainakaan testilenkin aikana tullut nokat mistään kurkkaamaan ja aaahhhh... SE AHTAA TAAS! :) (porkkis, en kaasutellut yli 4trpm ;) mut joo nyt hymyilyttää! Kiitokset suuremmoiset kaikille apua tarjonneille, se tuli tarpeeseen!

                                Nyt kahvikupponen ja sitten vielä muutamat polttimoiden vaihdot ja huomenna, vimosen leimapäivän kunniaksi, auto tuomiolle x)

                                Kiitos!

                                PS. Ilmoittelen sitten ku saan enemmän kilometrejä, että miten on toiminut ja sit pitäisi myös nopiasti päästä taas lappeenrannassa käymään säätöön ja penkkiin.

                                Comment


                                • #46
                                  No niin, hyvä homma että vehkeet pelaa!

                                  Comment

                                  Working...
                                  X