Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 1.8t kulkee reippaasti, mikähän on "vikana"?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B5 1.8t kulkee reippaasti, mikähän on "vikana"?

    Eli ongelmana sellainen et auto tuotu saksasta 07 ja ei mitään tietoa onko autossa jonkin sortin lastu tai jotai muuta, autossa tuntuu olevan aikas paljon
    ruutia enemmän tai paljon mut hiukan jos verrokkina on ihan vakio ni ei sellaisella ole mitään jakoa kun otetaan kisaa.

    Itse olen vaihtanut hiukan isomman ic keulalle ja catbagin mut ei niistä pitäs mitää huomattavaa eroa tulla. Kaveri noilla ajaa lähes joka päivä töissä ku korjaa niitä ja on kans sitä mieltä et ei kaikki ole niinku alunperin kuuluis ja itekkin noita laitan jonkin verran. siis eihän se mitään haittaa mut olis kiva tietää mitä on tehty enneku alkaa mitää isompia muutoksia tekee.

    Ainakin tuntuu et vois olla hiukan kevyempi vpyörä ku ottaa aika paljon herkemmin kierroksia ku normaalisti mut ahtoja ei silti ole ku maks0,7bar
    ku lähtee tasakaasusta vetää vaikka kolmosella mut jos paikaltaa lähtee ni sillon on siin 0.5bar.

    olisko jollai ideaa millä vois logata ecua järki hintaa jotta näkis onko jotai muutettu?
    Viimeksi muokannut okkim; 29.5.2009, 07:31. Perustelu: Otsikkoa viilattu, lisätty kappalejakoja

  • #2
    Kurkkaa sinne ecuun mitä siellä näkyy, ahdot kyllä kuulostaa vakiolta.

    Comment


    • #3
      Lisätään vielä tänne tuollainen ihmeellinen juttu mitä ollaa kaverin kanssa ihmetelty.

      Vaikka öljyjä vaihtaa kuinka usein niin aina noin tuhannen kilometrin jälkee öljyjen vaihdosta alkaa tekee kiusaa ja naputtaa välillä nostajia ja toisinaan ei öljyä ei kulu eikä öljyista tule edes likaista.

      Nyt ajettu 5000km mitä olen pitänyt vaihtorajana +/- 500km ja tänää katsoin ni öljy ihan kirkasta no ei nyt ihan purkista kaadettua mutta kuitenkin todella hyvän näköistä ja edellee ylä rajassa. ehkä noin millin laskenut ja naputtaa välillä sen verran et vähän hävettää nostaa pää ratin takaa.

      Olisko jollai jotai muuta ideaa ku se pahin mahdollinen nostaja tai nokka rikki mistä vois johtua.?

      Onhan noissa sitä vikaa et öljy sihti menee tukkoon ja se aiheuttaa ongelmia mut sillon on ölöjyt yleensä ollu aika mustia tai jostai muualta laukeaa kun ei öljy kierrä.

      On kokeiltu forte ja stp flussia ja öljyn lisä aineita ja kaikkea, käytössä vielä isompi öljysuodin mitä vakio mut aina sama juttu.

      Ja äljyinä nyt castrol magnatec.
      Viimeksi muokannut stemey; 3.6.2009, 18:24. Perustelu: lisää tekstiä

      Comment


      • #4
        koita piruuttas vaikka motulin 15-50w. omassa kärryssä magnatecit meni vedeksi(ehkä bensaakin oli jonkin verran), ja öljyä alko menemään + nostajat alko pitämään rallatusta.

        Comment


        • #5
          Olettaen, että moottori on muuten kunnossa ja öljynpaineet kohdillaan, niin vaikuttaa siltä, että yksi tai useampi venttiilinpainin alkaisi valmistumaan.

          Comment


          • #6
            Näissä koneissa vajaat öljynpaineet on todennäköisempää mitä vialliset nostimet...

            Comment

            Working...
            X