Kivaa tekstiä. Pari kommenttia.
Ohjainlaitteessa ei muuteta AHTOJA vaan suhteellista sylinteritäytöstä, koska ohjainlaite perustuu vääntömallinnukseen. Lisäksi muita säädettäviä parametreja on aivan järjetön määrä, Ossin selitys on hyvin raakasti yksinkertaistettu mutta ei kuitenkaan varsinaisesti virheellinen.
Karala/Harinen akselilta saat helvetisti paremman softan kuin Revolta. BSR en ole ottanut kantaa tähänkään asti.
Karala tekee Hariselle softat, en usko että Ossin kädenjälkeä siellä näkyy.
Siinä Harisella ovat täysin väärässä ettei "bensakarttoihin" kannata mennä koskemaan. Auto käy aivan sikarikkaalla jos näihin ei tehdä muutoksia. Tähän asti näkemissäni Karalan softissa (olisikohan ehkä 40-50kpl) (eli niissä samoissa mitä Harisella ladataan) niihin on aina koskettu, kuten kuuluukin.
Karalan softan päälle palautus vakioksi onnistuu ihan missä tahansa, myös siis muualla kuin Karalalla/jälleenmyyjillään, tässä ero siis Revoon. Niin sen kuuluisi ollakin.
Huomasitko. En haukkunut muita, kun ei ole mitään syytä.
Ohjainlaitteessa ei muuteta AHTOJA vaan suhteellista sylinteritäytöstä, koska ohjainlaite perustuu vääntömallinnukseen. Lisäksi muita säädettäviä parametreja on aivan järjetön määrä, Ossin selitys on hyvin raakasti yksinkertaistettu mutta ei kuitenkaan varsinaisesti virheellinen.
Karala/Harinen akselilta saat helvetisti paremman softan kuin Revolta. BSR en ole ottanut kantaa tähänkään asti.
Karala tekee Hariselle softat, en usko että Ossin kädenjälkeä siellä näkyy.
Siinä Harisella ovat täysin väärässä ettei "bensakarttoihin" kannata mennä koskemaan. Auto käy aivan sikarikkaalla jos näihin ei tehdä muutoksia. Tähän asti näkemissäni Karalan softissa (olisikohan ehkä 40-50kpl) (eli niissä samoissa mitä Harisella ladataan) niihin on aina koskettu, kuten kuuluukin.
Karalan softan päälle palautus vakioksi onnistuu ihan missä tahansa, myös siis muualla kuin Karalalla/jälleenmyyjillään, tässä ero siis Revoon. Niin sen kuuluisi ollakin.
Huomasitko. En haukkunut muita, kun ei ole mitään syytä.
Comment