Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T 132kw "tsuhahtelee" tyhjäkäynnillä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ainakaan ilmanputsarin kotelon päällä sitä ei ole ja muualtakaan ei ainakaan osunut mun silmään kyseistä laitetta. Puolien ja tulppien vaihdon jälkeen kulutus laski 8,4 litraan ja sekin puolella tankilla laskettuna, eli luulen auton menevän alle 8 litran tällä hetkellä nätillä kaasulla mutta vasta seuraava tankillinen kertoo totuuden. Muutos on aika iso aikaisempaan. Mutta toi per**l**n nyökkiminen.. >:

Hukkaportti?

Myös semmoinen ilmiö, että kun kiihdytetään talla tiskiin periaatteella niin joskus tulee "hienoinen bensan haju (siis oikeasti hyvin pieni ja palanut bensa)" kabiinin puolelle. En silti ole löytänyt mitään vuotoa konetilasta bensa linjoista. Onko jotain "ominais-vikaa" joka voisi tuon aiheuttaa? Tämäkin voisi aiheuttaa nyökinnän mutta hajua ei tule joka kerta vaikka nyökittäs.

Comment

Kerroppa tarkasti miten se nyökkii kun lyöt tallan pohjaan kone kerää ahtoja.
      - Hyytyykö se heti kun ahdot alkaa nousemaan nopeammin? Jos tekee näin, on ahtopuolella vuoto
      - Jos se nypyttää, mutta kiihtyy kuitenkin ja pitää paineita, on vika mitä luultavimmin sytytyksen puolella.

(havainnollistava video olisi vielä parempi).

Comment

Siis se tuntuu kirjaimellisesti siltä että paineet pääsee pois, mutta ei aivan kokonaan. Eli potku kun lähtee tulemaan se vailenee saman tien ja taas lähtee tulemaan ja taas vailenee ja taas.... Eli tuntee että potku kyllä lähtee tulemaan mutta sitten taas vailenee. Kierrokset nousee/tuntuu tasaiselta mutta se vääntö tavallaan katoaa siihen nyökkimiseen. Pitää katsoa mitä tuon videon kanssa voisi tehdä.. Otan vaikka mittarista kuvaa niin näkee mitä neulat tekee...
        Viimeksi muokannut Toitsu; 25.5.2009, 15:57. Perustelu: Kirostus vihreitä liikaa + lisä asia.

Comment

Kun tuo vag-com näyttää löytyvän niin noi ahtopaineet vois logittaa.
          Paineiden pumppaamiseen mulla löytyisi ehdotuksena N75:nen, mutta kun ei ole bensavehkeiden kohdalta kokemusta.
          Dieselissä tuon temppuilu kyllä voi aiheuttaa pumppausta.

Comment

Kerros vielä miten se tehdään? Kun ei tuo vag-com ole hanskassa vaikka löytyykin. Eli miten löydän ahtopaineet sieltä?

N75 voisi olla hyvä vaihtokohde seuraavaksi. Näyttää tosiaan tekevän samaa oiretta kuin minulla on niind ieseleissä kuin bensoissakin mitä sain netistä kaiveltua.
            Viimeksi muokannut Toitsu; 31.5.2009, 07:05. Perustelu: Lisäys.

Comment

No niin... N75 vaihdettu ja nyökkiminen loppui siihen eli tasaisesti menee. Ahdot on max 0,7 josta tiputtaa vedätettäessä 0,6:een. 0,7 on piikki. Onko oikeat vai onko ahdot vielä osittain hukassa??

Comment

Working...
              X