Hankkii uudet pultit ja vanhat vaan voimalla poikki. Yllättävän helposti napsahtaa poikki jos kierre on kunnolla tarttunut kiinni.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AEB 1.8t ja turbon vaihto K03-005 -> K03-029
Collapse
X
-
Nostetaanpas ylös, kun on alkanut vaikuttamaan, että taitais olla tuo turbon vaihto tähdellisempi, kuin lastun hommaaminen. Ainakin tuo nykyinen (todennäköisesti vakio) herää niin hitaasti, eikä alavääntö ole riittävä edes lumella leikkimiseen.
Aika kallista lystiä tuntuu turbon vaihtaminen olevan. Saksan Ebaystä löytyi tosin muutama paikka, josta sais 029:n alle 300 euron toimitettuna, mutta onko nuo täytää sutta ja sekundaa?
http://www.ebay.de/itm/Turbolader-fu...item3a8c98ba5b
Comment
-
Toi op76 linkissä oleva turbo ei oo aito KKK. Aidossa on kompressorin pesässä olevassa kolmiossa kolme koota kolmiomaisessa muodostelmassa :) kopiossa on pelkkä tyhjä kolmio. Ja niitattu tyyppikilpi tietynlainen. Miulla oli Passatissa tollanen kiinanrusetti ja kyllähä se aluks toimi iha hyvi, mut aika nopeest kulahti akseli väljäks. Alle 40.000 km oli selkee välys tullu, ei tosin polttanu viel sanottavasti öljyy. Eli jos tekisin itelleni pitkäaikaista käyttöautoo niin alkuperäinen KKK olis ainoo oikee vaihtoehto. Jos kunnostasin myyntiä varten niin sit kinuski.
Comment
-
Minä päivitin KO04-017 hybridi turpoon pariviikkoa sitten ja toimii hyvin. Autossa karalan lastu nyt ahtaa max 1.75 bar.
Comment
Comment