Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AEB 1.8t ja turbon vaihto K03-005 -> K03-029

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Hankkii uudet pultit ja vanhat vaan voimalla poikki. Yllättävän helposti napsahtaa poikki jos kierre on kunnolla tarttunut kiinni.

    Comment


    • #92
      Ovatko nuo pultit aivan jtn. peruskauraa tai onko ne jotain. ns. "eikoispultteja"

      Comment


      • #93
        Jos en väärin muista niin "kovia" pultteja on. Piippuavaimeilla viimeksi itse väänsin. Oli kyllä tiukassa mutta saa siihen voimaa myös melkoisesti.

        Comment


        • #94
          10.9 pultit ainakin oli omassani ja veikkaisin että varmasti oli alkuperäset.

          Comment


          • #95
            vklp aikana sain vaihdettua k03-029 hyrrän autoon ja nyt kysymyksenä kuuluu et minkälainen "sisäänajo" tähän täytyneen suorittaa?

            Comment


            • #96
              Itse en oo sen kummempaa sisäänajoa suorittanu. Ennen varsinaista käynnistystä pyöritelly moottoria suuttimien johdot irrotettuina.

              Comment


              • #97
                Tämän toimenpiteen suoritin myös itse

                Comment


                • #98
                  Nostetaanpas ylös, kun on alkanut vaikuttamaan, että taitais olla tuo turbon vaihto tähdellisempi, kuin lastun hommaaminen. Ainakin tuo nykyinen (todennäköisesti vakio) herää niin hitaasti, eikä alavääntö ole riittävä edes lumella leikkimiseen.

                  Aika kallista lystiä tuntuu turbon vaihtaminen olevan. Saksan Ebaystä löytyi tosin muutama paikka, josta sais 029:n alle 300 euron toimitettuna, mutta onko nuo täytää sutta ja sekundaa?

                  http://www.ebay.de/itm/Turbolader-fu...item3a8c98ba5b

                  Comment


                  • #99
                    eikös noita ihan aitoka kkk (vai mikä se putiikin nimi nykyään onkin) ahtimia saa luokkaa 450 eurolla saksanmaalta. vähä ku kaivelet foorumia niin löytyy linkkiä.

                    Comment


                    • Toi op76 linkissä oleva turbo ei oo aito KKK. Aidossa on kompressorin pesässä olevassa kolmiossa kolme koota kolmiomaisessa muodostelmassa :) kopiossa on pelkkä tyhjä kolmio. Ja niitattu tyyppikilpi tietynlainen. Miulla oli Passatissa tollanen kiinanrusetti ja kyllähä se aluks toimi iha hyvi, mut aika nopeest kulahti akseli väljäks. Alle 40.000 km oli selkee välys tullu, ei tosin polttanu viel sanottavasti öljyy. Eli jos tekisin itelleni pitkäaikaista käyttöautoo niin alkuperäinen KKK olis ainoo oikee vaihtoehto. Jos kunnostasin myyntiä varten niin sit kinuski.

                      Comment


                      • Minä päivitin KO04-017 hybridi turpoon pariviikkoa sitten ja toimii hyvin. Autossa karalan lastu nyt ahtaa max 1.75 bar.

                        Comment

                        Working...
                        X