Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

urS4 orkkis ahtopainemittari jämähti 1.0:aan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • urS4 orkkis ahtopainemittari jämähti 1.0:aan

    Muistan lueskelleeni jotain vanhaa keskustelua samasta ongelmasta. Nyt sitä en enään löytänyt.
    Porkkis siinä totesi että luultavasti letku irronnut jostain läheltä rintapeltiä?
    Tänään vilkuilin konehuonetta läpi mutta ei osunut silmään irronneita letkuja.

    Osaiskos joku sanoo tarkemmin missä mahdollinen irtoamiskohta/kohdat sijaitsee?

    Tarvitsen autoa päivittäin töiden tekoon niin onko tuosta ongelmasta vaaraa/haittaa koneelle?

    Auto on urS4 -93 avant (AAN)

  • #2
    Tuolta kun kattelet letkuja. Voi se vuoto tosin olla muuallakin.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Toinen vuotopaikka on tuosta eculle päin, liitos nylon putkeen. Toki on se voinut sylkeä itsensä irti imusarjastakin, silloin voi olla pikkaisen muutakin sekaisin (en nyt suorilta muista mitä kaikkea juuri siitä letkulähdöstä ohjailtiin.)

      Comment


      • #4
        Kyllä sillä ajella voi.

        Comment


        • #5
          Omasta oli letku irti tuosta bensahöyryhässäkästä, mikä Samin kuvassa ympyröity.
          Aiheutti juurikin tuon ahtomittarin pysymisen 1.0:ssa.

          Jos se letku on siitä irti, niin kannattaa laittaa ruuvikiristeinen klemmari. Ei tuu pysymään tuolla vakiolemmarilla enää.

          Comment


          • #6
            Samalla ostaa reilusti kaikkia eri kokoja ja heittää kaikki vanhat tehtaan klemmarit kierrätykseen ja uusii kaikki mihin vain suht helpolla pääsee käsiksi. Eipähän tartte miettii mistä liitoksesta seuraavaksi alkaa vuotaa.

            Comment


            • #7
              Löytyi!

              Letku oli juuri irti tuosta Samin osoittamasta paikasta. Suurkiitos Samille nopeasta vastauksesta.

              Comment

              Working...
              X