Eli otsakkeen mukaisessa kulkineessa tehopulaa. Ohjelmoitu on, mutta tällä hetkellä menee suunnilleen samanlailla kun vakiona. Puolella kaasulla kun kiihdyttää niin välillä hieman "nyhtää", täydellä kaasulla menee kyllä tasaisesti mutta terävin teho uupuu. Uus by-pass mulla odottaa jo pöydällä huomista asennusta (kiitos Tepolle erittäin nopeasta toimituksesta). Onko nämä oireet edes siihen viittaavia vai onko toi ahtopaineensäätöventtiili enemmänkin todennäköinen. Yritin lueskella kaikki haulla löytämäni jutut, mutta mistään ei oikein kunnolla selkoa saanut. Missäs päin muuten tämä n75-venttiili oikein käytännössä sijaitsee?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1,8t AVJ tehoton
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Iironman Näytä viestiEli otsakkeen mukaisessa kulkineessa tehopulaa. Ohjelmoitu on, mutta tällä hetkellä menee suunnilleen samanlailla kun vakiona. Puolella kaasulla kun kiihdyttää niin välillä hieman "nyhtää", täydellä kaasulla menee kyllä tasaisesti mutta terävin teho uupuu. Uus by-pass mulla odottaa jo pöydällä huomista asennusta (kiitos Tepolle erittäin nopeasta toimituksesta). Onko nämä oireet edes siihen viittaavia vai onko toi ahtopaineensäätöventtiili enemmänkin todennäköinen. Yritin lueskella kaikki haulla löytämäni jutut, mutta mistään ei oikein kunnolla selkoa saanut. Missäs päin muuten tämä n75-venttiili oikein käytännössä sijaitsee?
-
vikakoodeja ei ollut. Kyllä mä niitä letkuja yritin jonkun verran katsella, täytyy vielä huomenna tarkemmin tsekkailla. Niin ja tuossa vähän aikaa sitten puolia paukku urakalla ja muutaman kerran tuli pari kilsaa ajettua kolmella sylinterillä, eli mites jos katalysaattori on paskana nin miten se oireilee?Viimeksi muokannut Iironman; 20.4.2009, 19:30.
Comment
-
just nuon veto on pois...ei välttämättä edes kolise tai pärise vaikka ne palat on vaimentimessa poikkipäin
Comment
Comment