Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sopiiko 2.7 biturbon pakosarja 2,8 vapari koneeseen?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sopiiko 2.7 biturbon pakosarja 2,8 vapari koneeseen?

Mahtaako kyseinen vaihto käydä, vai tuleeko este matkalle? Onko kokemuksia tai arvailuja? Kaikki tieto kiinnostaa.
    Viimeksi muokannut okkim; 9.4.2009, 07:38. Perustelu: Biturbo, ei pi turbo. Lisätty myös lauserakenteet

Tuosta projektista saattaa tieto löytyä, tai sitten ei, en muista.
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=53562

Comment

Jos tuosta 92 mallisesta pohdit ahdettua, saat tehdä kyllä ihan reilusti pakosarjat uusiksi. samoin sisuskalut kannattaa pohtia uusiksi.

Tuo Mikan linkittämä projekti on B5 koppaan suoritettu sydämmen siirto. Coupeenkin on istutettu biturbo http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=36867 kertoo tarinaa siitä ;)

ps. Geellä ei ole mitään paikkaa quattrossa ;)

Comment

Mulla on yhdet 2.8:n pakosarjat irrallaan ja niissä on erilaiset kiinnityslaipat kuin 2.7 Bit koneessa. Muistelisin, että jenkkilässä on jotkut laittaneet kuitenkin 2.8:n kansia 2.7 Biturboihin, joten kai joissain 2.8:issa on samanlaiset laipat, kuin 2.7:issa? Enempää en minä niistä tiedä.

Mulla on tällaiset laipat 2.8:n kansissa:
        klik

2.7 Bit:n pakosarjojen laippa:
        klik
        Viimeksi muokannut Jani; 8.4.2009, 21:30.

Comment

Ei ihan bolt-on mene vaan joko vaihtaa laipan tai kikkailee siihen lisää tavaraa jotta saa uudet pultinreiät sopimaan.

Comment

Joissain 2.8 koneissa on kyllä ollut samanlainen laippa kuin biturboissa, koska sellaisia olen jenkkien forumeilla nähnyt.

Ps: se on quattro, ei guattro.

Comment

Juu, joskus pohdein että oisko niiden vuosmallilla merkitystä siihen.

Comment

Ettei tässä nyt vielä tarkotettaisi onko 92 mallin sahapukissa yhteensopivat laipat? 30v-kone kai tuli vasta joskus 97 kantturoissa?

Comment

niin ;) gedu tai mcpete saattaisi pystyä selvittään sen helpoiten.
                  gedu jo kehottikin tekeen sarjat, ootko siis verrannut niitä jo?

Comment

Ei niissä ole mitään samaa. Eivät siis käy -92 AAH ja AGB laipat toisiinsa. Gedullahan on ollut ennen joku nuhanen vitospannu. =) Mä luulen, että taitaa vaan alkuperäiset pakosarjat olla halki ja 2.7 sarjoja liikkuu paljon.

Comment

no niimpä tais ollakin :)
                      no eihän siinä taas oo mitää järkee laittaa vapariin noita 2.7 sarjoja
                      2.8 ack sarjat olis hyllyllä mutta tuskin ne sen paremmin sopii suoraan.

Comment

Working...
                      X