Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Muovinen kumiletkun liitin katki -> ahdot katosivat ja jarruista tehot?Kuvia osasta.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Muovinen kumiletkun liitin katki -> ahdot katosivat ja jarruista tehot?Kuvia osasta.

    .......
    Viimeksi muokannut Artsi1; 12.3.2009, 22:55. Perustelu: Ratkaistu

  • #2
    Tuo osa ei ole bypass. Vois olla bypassin ohjaus tai N75. Uskoisin, että se voi olla arvokas eli jotain 100€ luokkaa. Toihan on siis ihan selvästi ahtopainemittarin vika, varsinkin jos se oli joku muu kuin VDO ! Jarruista varmaan puuttuu alipaine tuon vuodon ansiosta ja ei varmasti kulje kunnolla, kun mitattu ilmamäärä on sekaisin. Voit ajaa huoltoon, eikä 100 varmuudella ole aiheutunut suurempaa vahinkoa. Vaihtoaika tuolle osalle 15min.

    Comment


    • #3
      Ai no on se sit kyl aika hintava osa prkl. Tuosta ei siis mitään ahtopaineita olisi sitten edes saanutkaan, vaan tuo mötikkä mittailee jotain ihan muita juttuja ilmeisesti? Noh aina ei voi onnistua, ku on täs tullu tietty paljo muutakin remppaa edellisten autojen kaa tehtyä ja niistä säästöä kertyny. Mut taidanpa heittää hanskat tiskiin ja antaa ammattimiesten hoitaa täst eespäin tän auton huollot ym., ei uskalla enää riskeerata mitään. Tuunaukset tais kans jäädä tähän, ei enää uskalla :)

      Comment


      • #4
        Saa siitä imusarjan paineen, ainakin joskus. Se letku joka tulee suoraan imusarjasta siihen samaan venttiiliin olisi ollut otollisempi.

        Comment


        • #5
          Ei ne sattumoisin myy erikseen tuota muovista "hattua" tuosta osasta, vaan meneekö se että koko osa tai ei mitään? Näyttäis että olisi kierteillä kiinni tuo osa josta nuo kaksi letkua lähtevät.

          Comment


          • #6
            Heipä hei. Ajattelin vain updaten laittaa et homma hoidossa. Osa maksaa uutena 40 euroa ja keskiviikkona tuleepi, eikä näyttäis olevan isokaan homma vaihtaa ite kun 3 letkua ja 2 pulttia vaa irroittaa.

            Osan nimi on muuten Magnetumschaltventil ja englanniksi Solenoid change-over valve. Ei sano itelle paljoa, mut jos joku tietää että mikä on osan tehtävä nii vastata toki saa ja mielenkiinnolla sen lukisin.

            Comment


            • #7
              Taitaa sitten olla N75, siitä löytyykin juttua kohtuullisesti haulla.
              Vai onko vain venttiili josta ohjaillaan alipainetta suuntaan jos toiseenkin?

              Comment


              • #8
                ........
                Viimeksi muokannut Artsi1; 12.3.2009, 22:56. Perustelu: jep

                Comment


                • #9
                  Taisit huoltokirjasta lukasta mitä se vikavalo tarkoittaa? Oliko virrat päällä, kun ähräsit sen N75 liittimen kanssa? Lue ja nollaa vikakoodit.

                  Comment


                  • #10
                    Ei ollu akku irti projektin aikana ja huoltokirjasta juu luin että mitä valo tarkoittaa. No aamulla pörhölle nii saavat sit lukea että mikä mättää. Täs saa tietty ihan idiootin maineen kun kyselee, mut en nykyautoista tiiä paljoakaan. Perusjutut onnistuu ku järellä miettii ja etsii ohjeet netistä, mut tämä koko soppa lähti siitä että liittimen muovi anto periksi :(

                    Comment

                    Working...
                    X