Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lastutus a3 1.8t 1999

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lastutus a3 1.8t 1999

    Josko joku tietäis selkokielellä kertoa, mitä eroa ko. tuotteilla hinnan lisäksi on:
    upsolute lastu hintaa 400 eskoo, samantehonen abt 1200 eskoo.
    Onko jotain ei-kaupallisia perusteluja näin suurille hintaeroille vai mikä tässä on kupletin juoni.
    Pannu johon piristystä suunnittelen on 135 tkm ajettu ja huollettu saksantuonti, eli ottakaa kantaa myös kestävyys -asiaan.
    Kiitos etukäteen.

  • #2
    Koska on lastutuksia ja lastutuksia :)

    Siis on hieman eri asia onko lastu tehty niin että nostetaan paineet ja myöhästetään sytkää ja katsotaan että ei mene laihalle tai sitten tehdään koko homma optimoidusti läpi kierros- ja kuormitusalueiden.
    Se on se tuotekehitys joka niissä maksaa. Montako moottoria suli ennenkuin lopputulokseen päästiin ja paljonko työtunteja kului.

    Markalla saa markan osan.

    Comment


    • #3
      Kiitokset selvennyksestä Petri.

      Comment


      • #4
        Itselläni vm.2001 1.8 T A4 ja laitoin noin 3kk.sitten upsoluten lastun ja olen todella tyytyväinen ollut.Kilometrejä on tullut n.7000 lastutuksen jälkeen.Kaikki toimii hienosti ja tehoja tuli lisää toivotunlaisesti.Suosittelen.

        Comment


        • #5
          lisäksi on vielä lastutuksiakin...

          .. mutta ei tarvitse olla tyhmä ja maksaa kympin osasta kahtakymppiä, vaikka muutamilla audimiehillä tuntuu rahaa olevan.

          Kysyppä lastua vaikka Karalalta www.turbotec.com

          Comment


            #6
            Itsellä A3 1.8T (180hv) tulossa saksasta ja löysin tuolta turbotecin sivuilta lastun missä luvataan tehot : 55 kW / 211 hv ja 320 Nm. Kannattaako hakea tollaisia tehoja vakio-osilla ja kestääkö orkkis kytkin tuollaista vääntöä?
            Viimeksi muokannut Vieras; 28.3.2008, 16:04. Perustelu: typo

            Comment


            • #7
              Kyllä kai vakiohilujen tuo pitäisi kestää...tietty repimällä saa varmasti rikki mitä tahansa.

              Heitetään nyt omia kokemuksia lastuista ja "lastuista"...eka "lastu" tuli saksasta ebayn kautta jostain tuntemattomasta puljusta. Lastu maksoi postikuluineen 65€. Kaveri asensi sen paikalleen ja heitin siitä hyvästä 35€ vaivan palkkaa. Auto pelasi kesät talvet pohjois-suomessa ilman ongelmia tai ilman mitään ihmeellisiä lieveilmiöitä ja kulkupuolikin petraantui kummasti. Noh, sittemmin penkitettiin maineikkaan virittäjän penkissa 192hv/270Nm. Oman mielenrauhan vuoksi sitten tehtiin samalla vauhdilla autoon penkissä uusi ohjelma vähän paremmilla teholuvuilla pikkasen reilummilla vääntöluvuilla. Hinta oli viisinkertainen, lastuksi halpa huomen mittapuun mukaan, mutta verrattain kallis hinta/tehonkasvu suhteeltaan, mutta varmasti ainakin hyvä. Pointti siis siinä, penkissä tehty ohjelma on hyvä kyllä, mutta ei tuo nyt aivan mätä ollut tuo halppisohjelmakaan...senpä vuoksi en mielestäni tonni on kyllä ylihinnoittelua, jos nyt vaikka hyvää laatua onkin.

              Comment


                #8
                Kysyin tuon 55 kW / 211 hv ja 320 Nm- lastun hintaa.. Sanoivat olevan asennettuna ja säädettynä 600€. Ei ole mistään halvimmasta päästä mutta ei mikään ylihitainenkaan, ainakaan omasta mielestäni :D
                Viimeksi muokannut Vieras; 29.3.2008, 00:12.

                Comment


                • #9
                  Itsellä A3 1.8T (180hv) tulossa saksasta ja löysin tuolta turbotecin sivuilta lastun missä luvataan tehot : 55 kW / 211 hv ja 320 Nm. Kannattaako hakea tollaisia tehoja vakio-osilla ja kestääkö orkkis kytkin tuollaista vääntöä?
                  Riippuu ihan ajotavasta että miten kestää, itellä on Revon stage 2 lastu + muuta kilkettä, tehoja luvattiin kyseisillä osilla 220-235 hp. Orkkis kytkin kesti sen puoltoista vuotta ennenkun muutama kuukaus takaperin se sano sopimuksensa irti ja tilalle vaihdettiin valeon jämäkämpi + kiintee vauhtipyörä.

                  Comment


                    #10
                    Mites tuon väännön laita? jossain puhuttiin että vakiona kannattaisi rajoittaa vääntö 280Nm. Millainen ajotapa sulla itsellä on cykloN ja mitä kilkettä sulla on audissas? :D
                    Ja jos en ihan väärässä ole niin toi -02 kytkin on heikompi kun esim. -99- -01?? (Joku viisaampi voi korjata jos meni pieleen) :)

                    Comment


                    • #11
                      No, sanotaan että kyllä sitä sillon tällön polkea polkea pitää:D Mut siis en mitenkään älyttömästi kyllä autoa kiusaa.
                      Siinä on siis revon stage2 softa, samcon intake, 3" downpipe ja katti, 2.5" tuumasta katilta taaksepäin, forgen split-R, Bsr:n vv-suodatin, 4-bar bensanpaineensäädin ja sitten just toi uus kytkin ja kiintee vauhtipyörä.

                      Comment


                      • #12
                        Minun Audi1.8 tq lastutettaan 22.4 08 klo.10.00 Pp-dieselillä Ylivieskassa.Onko raadilla kokemuksia sieltä.Tilaavat ohjelman saksasta netin kautta,sillai sanoi pp-dieselin omistaja.

                        Comment


                        • #13
                          Oma auto on menossa tässä kuussa Valkeakoskelle Harisen (www.hestec.fi) käsittelyyn. Lupasivat luurissa sen karvan yli 200hv mukavalla väännöllä. Kone tällähetkellä vakio BFB 120kW.

                          Mielestäni tieto/taito ovat kohdallaan, joten maksan hyvillä mielin 690e lystistä. Plus sitten filtteri + by pass. Pidän kohtuu hintaisena, koska ko. toimenpide sisältää kuitenkin useamman ajon penkissäkin.

                          Tuolta on aika monen auton kanssa kokemuksia, ja kaikki vain ja ainoastaan hyviä.

                          Comment


                          • #14
                            Jännä kuinka porukka luottaa hyvä maineisten pajojen osaamiseen ja tietotaitoon.

                            En minä ainakaan pystyisi auditoimaan esim yllämainittujen osaamista tai tietotaitoa vaikka turbo-autoja omistankin. Kyllä se taitaa olla maine ja mielikuva joka pistää noiden pakeille menemään. Osaamista/tietotaitoa en rupea arvioimaan, koska siihen ei riitä paukut.

                            Just my 2 cents.

                            Comment

                            Working...
                            X