Olen tuossa miettinyt,että jumittaako ko.venttiili, koska auto välillä mietii/ nykii ennen kuin kiihtyy. Ja luulen että N75 jumittaa aika ajoin, otin sen irti ja annoin akkulaturilla virtaa, tuntui toimivan. Rupesin miettimään venttiilin toimintaa. kun se on jännitteellinen siinä on kaikki kolme putke yhteydessä toisiinsa( eli hukkaportin kello, kompressori, ja imuputki), ja kun ei anna virtaa, niin se sulkee putken imupuolelle? Tuntuu vähän kummalta. Luulisi että kompressori ja kellon yhteys olisi vasta sitten auki kun on tarve rajoittaa ahtopainetta. Oliko se niin että pitkäputki imupuolelle, keskiputki ahtimeen ja oikean puoleinen hukkaportin kellolle? Et tämmönen kyssäri tällä kertaa :)
Käämin vastu oli 29 ohm.
Käämin vastu oli 29 ohm.
Comment